Mieheni kävi laivalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli en siis tiedä että uskonko enää ukon selityksiä. Mieheni oli kuulemma viettänyt aikaa jonkun tuntemattoman naisen kanssa, mikä ei kuulemma ole väärin koska sille oli sanottu että hän on avoliitossa. No nyt sain tietää että heidät oltiin nähty lähtevän käsikädessä baarista (siellä laivalla). Tästä kysyessäni Mies sanoi "Me oltiin kaikki siin. Kaverit meni vaan vähän edellä.". Ja puoliakaan hän ei muista, paitsi sen että se nainen koitti kokoaika iskeä häntä. Mitä tässä enää pitäisi ajatella?

Miehet on niin surkeita valehtelijoita. Ja miesporukoiden meno laivalla.. no sitä on nähty eikä ole nättiä.

Miksi käsi kädessä? Miksi ihmeessä? Vähän haiskahtaa.

Siinä vaiheessa kun mies osoittaa kiinostuksensa ja juttelee mukavia (ja jos pohjalla on pari juomaa), niin aika nopeasti sitä unohtaa, että toinen on varattu. Ja jos itsellä on parisuhteessa ongelmia, niin sitä suuremmalla syyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli en siis tiedä että uskonko enää ukon selityksiä. Mieheni oli kuulemma viettänyt aikaa jonkun tuntemattoman naisen kanssa, mikä ei kuulemma ole väärin koska sille oli sanottu että hän on avoliitossa. No nyt sain tietää että heidät oltiin nähty lähtevän käsikädessä baarista (siellä laivalla). Tästä kysyessäni Mies sanoi "Me oltiin kaikki siin. Kaverit meni vaan vähän edellä.". Ja puoliakaan hän ei muista, paitsi sen että se nainen koitti kokoaika iskeä häntä. Mitä tässä enää pitäisi ajatella?

Joo aikamoisia meriselityksiä mieheltä. Kysypä niiltä "kaikilta" jotka "oli siin" miten se oikeesti meni. Olen 99 % varma että miehesi on lähtenyt naisen hyttiin/vienyt naisen omaansa.

Arvaan vielä et jos saat miehen kiinni, hän puolustautuu muistamattomuudella. Ei ole siis edes valehdellut sulle kun ei muista. Miehet on niin sellasia ja naiset usein aivan liian hyväuskoisia.

"Kaikki muut pettää mutta ei meiän Mika".

Alkuperäinen kirjoittaja Bella:
Siinä vaiheessa kun mies osoittaa kiinostuksensa ja juttelee mukavia (ja jos pohjalla on pari juomaa), niin aika nopeasti sitä unohtaa, että toinen on varattu. Ja jos itsellä on parisuhteessa ongelmia, niin sitä suuremmalla syyllä...

Ihmisiä on moneen junaan. Mä en kyllä voisi unohtaa jos toinen on varattu saati minä itse.

Valitettavasti noilla laivoilla tapahtuu aika paljon ap:n kertomuksen mukaista. Sekä mies että naisporukoissa. Siis että petetään. Siellä on kätsysti sänky valmiina minne mennä eikä kukaan välttämättä saa koskaan tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja xyz:
Alkuperäinen kirjoittaja etkö muuten saa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bella:
Uuups... Mäkin kävin laivalla ja vietin paljon aikaa yhden varatun miehen kanssa. Ja kyllähän me käsi kädessä käveltiin...

No miksi sun piti sekaantua varattuun?

Jaa että naisen syyhän se on kun varattuun sekaantuu? :D Just.

Missä tuossa lukee että se oli naisen syy?

Laivalla on niin helppo pettää, että liian monet siihen sortuu. Syitä:

- Viina
- Uudet naamat ympärillä, pieni riski törmätä tuttuihin/"juorukelloihin"
- Hyttiin niin lyhyt matka, ettei jää "harkinta-aikaa"
- Se yleinen ilmapiiri, että laivalla saa tehä mitä vaan

On melko varmaa että miehesi on pettänyt sinua, ap. Laivalla se on niin helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuulemma?
Oli nähty?
Keneltä kuulit ja kuka oli oikeasti nähnyt?
Ja pystyykö miehesi mihinkään jos on niin kännissä että muisti menee?
Mun miehestä mä ainakin tiedän että jos muisti on mennyt niin ei taatusti ole pettänyt! ;D

Yhteistyössä