Mieheni kertoi menneisyydestään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja angelica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

angelica

Vieras
että hänellä on joskus ennen minua ollut yhden yön pano raskaana olevan naisen kanssa.
Ihmettelin, että eikö hänelle tullut paha mieli, mutta hän vain sanoi että ei.
Oli kuulemma vain hyvillään, kun ei tarvinnut käyttää kumia.

Mitä mieltä olette?!

Alkuperäinen kirjoittaja angelica:
että hänellä on joskus ennen minua ollut yhden yön pano raskaana olevan naisen kanssa.

Mitä mieltä olette?!

Että se raskaana ollut nainen on pimee! Riskeeraa itsensä ja lapsensa ties mille taudeille..En kyllä miehelleskään hattua nota.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Mitä mieltä olette?!

Että se raskaana ollut nainen on pimee! Riskeeraa itsensä ja lapsensa ties mille taudeille..En kyllä miehelleskään hattua nota.

Niin ja se, että nainen on raskaana, ei tarkoita sitä etteikö sillä voisi olla joku sp-tauti.

no voi-voi.

minä ihmettelisin miksi hän sen juuri sulle kerto ja miksi juuri nyt...

ja sitäki kysyisin, että eikö aikuinen mies tiennyt, että kumia tarvitaan myös seksitaudeilta suojautumiseen kun pannaan vieraiden kaa. raskaanakin oleva nainen voi sairastaa niitä...

Olisin todella pahoillani ja paheksuisin miestäni, vaikka tiedänkin että 99 % tän palstan lukijoista ajattelee mun olevan tiukkapipo. Mut musta toi on aika paha juttu. Mun mies paljasti omasta menneisyydestään, että sillä oli yhden yön suhde 30-kymppisen yh:n kanssa (itse oli silloin n. 20v) ja mä olin todella vihainen tostakin. Asia on siis tapahtunut ennen meidän tapaamista, mutta jotenkin kuva miehestä muuttui ton paljastuksen jälkeen. Musta on ällöä, että muna vie miestä eikä päinvastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Mitä mieltä olette?!

Niin ja se, että nainen on raskaana, ei tarkoita sitä etteikö sillä voisi olla joku sp-tauti.

Niinpä. Ihmeellistä jos mies suostuu vieraan naisen kanssa seksiin ilman kondomia pelkästään sillä verukkeella, että nainen jo raskaana. Enemmän minua ne taudit huolettaisi kuin mahdollinen vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en tiedä, mutta munsta jotenkin on moraalitonta panna toiselle raskaana olevaa naista.
Luulisi, ettei edes muna seisoisi.
Harmittaa niin, en saa sitä mielestäni.

Jotkut miehethän fantasioivat raskaana olevista naisista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en tiedä, mutta munsta jotenkin on moraalitonta panna toiselle raskaana olevaa naista.
Luulisi, ettei edes muna seisoisi.
Harmittaa niin, en saa sitä mielestäni.

Ei se musta moraalitonta ole ja jotkut miehet pitää raskaana olevia seksikkäinä mitä ne minusta onkin.

Sen sijaan ihmettelen sitä että miehesi pani paljaaltaan sillä hän olisi voinut itsekin antaa jonkin piilevän sukupuolitaudin odottajalle joka olisi siitä voinut saada vaikka keskenmenon.

Ja tuota naista ihmettelen eniten. Odottajilla saa toki olla haluja enkä ole sitä vastaan että olisi vaikka satunnainen seksisuhde odotusaikana mutta herran jumala missä on vastuu äitinä kun pannaan ilman suojaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Mitä mieltä olette?!

Niinpä. Ihmeellistä jos mies suostuu vieraan naisen kanssa seksiin ilman kondomia pelkästään sillä verukkeella, että nainen jo raskaana. Enemmän minua ne taudit huolettaisi kuin mahdollinen vauva.

Minusta kummallisin tuossa kuviossa on se raskaana oleva nainen, jonka todella olisi pitänyt olla eniten huolissaan vatsassa olevasta lapsestaan. Idiottina pidän tuota miestäkin kyllä.

Jokaisella ihmisellä on menneisyytensä jos ei sitä pysty hyväksymään ettei ihminen ole aina ollu"hyvis"niin ei ainakaan kannata sitä kysyä ja sanoo ettei halua edes koskaan tietää..Mun kaveri kysyi miehensä seksi kumppaneiden määrää ja kun mies kerto nainen suuttui :headwall:

Pitäisin moista miestä tyhmänä joka ei ajattele mahdollisia sukupuolitauteja´.
Muuten tuossa ei ole mitään pahaa, tiedän, että on olemassa miehiä jotka kiihottuu raskaana olevista naisista.

Mä oon sitä mieltä että tällasista asioista ei edes kannattais parisuhteessa puhua. Mä en todellakaan ole kertonut mun miehelle kaikista mun sekoiluista, ja parempi niin!

Niin ja eipä tuossa miehen käytöksessä ollut musta muuta paheksuttavaa kuin se ettei käyttänyt kumia, toki tuo nainenkin oli hölmö kun ei sitä vaatinut.

Mitä sä tollasta harmittelet jos ette ole edes ollu yhessä vielä.... Voihan se olla että nainen on ollu sinkku vaikka onki ollu raskaana ja aika moni nainen kyllä tahtoo seksiä raskaanakin. Oma asiansa ettei oo kumia käyttäneet... En mä näe tossa mitää ihmeellistä.....

Must oli outoa, kun olin raskaana 7lla kuulla niin eksäni tahtoi seksiä mun kanssani ja olin siis aviossa jo.. Selitti että raskaana olevat naiset ovat seksikkäitä ja jotenkin "pehmeitä", aika hassua kun yhdessäollessamme ei koskaan sanonut minua seksikkääksi :(

Kiitos mielipiteistänne ja kommenteista. En voi lakata ihmettelemästä asiaa,
mutta täältä sain kyllä eri näkökulmia asiaan.
Miksiköhän miehiä kiihottaa toiselle raskaana oleva
nainen, en ole ikinä moista edes ajatellut?

Kiitos mielipiteistänne ja kommenteista. En voi lakata ihmettelemästä asiaa,
mutta täältä sain kyllä eri näkökulmia asiaan.
Miksiköhän miehiä kiihottaa toiselle raskaana oleva
nainen, en ole ikinä moista edes ajatellut?

Ja olihan se nainen raskaana jollekin? Tietysti on voinut olla jo tuleva yh tuossa vaiheessa, mutta tulipa vain mieleen, että yleensä raskaaksi tuloon tarvitaan kaksi ihmistä...joten olikohan siellä toinen kotona odottamassa?

Kyllä mä ymmärrän, että raskaana oleva voi olla seksikäs, mutta mitään muuta en sitten tuosa tarinassa ymmärräkään.

En sitäkään, miksi miehesi halusi tämän kanssasi jakaa. Itseänikin jäisi vaivaamaan. Vaikka onkin totta, että hölmöilyjä löytyy varmasti joka osoitteesta.

Yhteistyössä