N
noooo
Vieras
Valintahan on täysin miehen. Lapsi on edelleenkin hänen lapsensa, vaikka te tapailettekin. Synnytykseen osallistuminen ei kuulu sulle pätkääkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28826124:Mikäs äitipuoli se on kun lapsella on jo äiti?
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28826143:Mistä sinä tiedät millaisen sopimuksen tekevät? Voihan se olla, että isä tapaa lastaan pari tuntia viikossa. Ja syntyvä vauva ei lähde isänsä luokse kuukausiin syntymän jälkeen. Onkohan ap tätä ajatellut? Silloin se mies menee exänsä luokse käymään jos lastaan haluaa tavata, ja voipi olla tiivistä vierailua jos lapsi miestä kiinnostaa (kun menee kerran synnytykseenkin mukaan).
Ja ei se ap mikään äitipuoli ole, mun mielestä on typerää keksiä tuollaisia nimikkeitä väkipakolla kun se oikea vanhempi on kuitenkin elämässä mukana, ja ap:n tapauksessa vielä ainakin lähivanhempi ellei yksinhuoltaja.
ja ei en ole raskaana,emme halua tehdä lasta ainakaan vielä vuoteen,mielummin varmistutaan kaikesta ja sitten vasta yhteinen lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28826143:Ja ei se ap mikään äitipuoli ole, mun mielestä on typerää keksiä tuollaisia nimikkeitä väkipakolla kun se oikea vanhempi on kuitenkin elämässä mukana, ja ap:n tapauksessa vielä ainakin lähivanhempi ellei yksinhuoltaja.
en ole niin kovin nuori,ikää 27,miehellä 32.ja minä en tee lapsia ennen kun olen varma että suhde kestää joten en varmastikaan joudu samaan tilanteeseen,miehen exä oli väkisin halunnut lapsia vaikka mies ei ollut varma ja nyt kiukuttaa että joutuu yksin kantamaan vastuuta ja sulattamaan sen että mies menee elämässä eteenpäin.
en ole niin kovin nuori,ikää 27,miehellä 32.ja minä en tee lapsia ennen kun olen varma että suhde kestää joten en varmastikaan joudu samaan tilanteeseen,miehen exä oli väkisin halunnut lapsia vaikka mies ei ollut varma ja nyt kiukuttaa että joutuu yksin kantamaan vastuuta ja sulattamaan sen että mies menee elämässä eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28826176:Ei ap voi olla mukana jos se sille exälle ei sovi, hänen ehdoillaanhan siinä pitkälti mennään. Vaikea kuvitella, että äiti antaisi juuri syntyneen lapsen isän hoidettavaksi, toki joskus se on paras ratkaisu.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28826238:Vaikkapa siitä syystä, että liian paljon ja liian nopeasti. Totaalisen väärä tapa tutustuttaa uuteen ihmiseen. Ja etävanhempikaan ei ole tasaveroinen lähivanhempaan verrattuna, saati sitten uusi tyttöystävä.