Mieheni = oksetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärsinkin alkuperäisen jutuista, että hän ja ystävänsä ovatkin jo elämänsä ehtoopuolella ja seksihomman taaksejäänyttä elämää.
Ei kait se ""mamma"" kourimisesta tykkää, kun ei siitä mitään hyötyä ole.

No, jos olet sitä mieltä että 40 v. on jo elämänsä ehtoossa.
Itse olen asiasta eri mieltä. Olen pieni ja hoikka ja kurvit ovat kunnossa. Lapset ovat aikuisia siksi, että tein ne nuorena. Eikä tämä ""mamma"" pidä kourimisesta siksi, koska mielestäni on törkeää käydä käsiksi saamatta siihen minkään valtakunnan lupaa. Yleensä sellaiset miehet ovat itse sellaisia etten koskisi heihin pitkällä tikullakaan.
Toisekseen, olen itse hyvin seksuaalinen. Kun sain tarpeekseni mieheni käytöksestä ja huonosta seksistä hänen kanssaan, niin hankin itselleni rakastajan. Yksi syy jonka takia rakastajani tykkää minusta on se, että olen hänen sanojensa mukaan ""lähes kyltymätön"".

Jaahah, että muutama päivä sitten hän vasta kyselee, että mitä olette mieltä, ja nyt on jo rakastajia joka nurkalla ??
Pikkuisen epäilyttää ?
Veikkaan, että kyseessä on juuri sellainen ""pystyynkuivanut"", jolla ei homma enää toimi ja siksi KAIKkI seksiin viittaavakin on tuomittavaa. Syy löytyy tietenkin omasta miehestä, eikä siitä kuvitelusta rakastajasta, joka pitää häntä kyltymättömänä.
Hoh-hoijaa.

Ainiin ja alunperin mies oli muuten mukava ja hyvä mies. Yliyön nukuttua mies olikin jo huono seksissä ??? Jaajaajaa.

Kuulehan Sika, voit aivan rauhassa kuvitella minut pystyynkuivaneeksi ämmäksi. Tiedän itse paremmin, kuten myös mieheni ja rakastajani. Ja kuten sanoin, niin mieheni on edelleen selvinpäin mitä kiltein mies ja isä. Hänen käsityksestään ""hyvästä seksistä"" en maininnut aiemmin mitään. Rakastaja ei ilmestynyt yllättäin nurkan takaa vaan olemme olleet yhdessä jo useamman vuoden.
Mielestäni seksi (hyvä sellainen) on ihana asia jossa mikään ei ole tuomittavaa tai hävettävää jos molemmat osapuolet sen hyväksyvät.

Seksi huonoa, lapset silti tehty ja aikuiseksi kasvaneet ??? Hmmm!
Ei sitten aikaisemmin mieleen, että huonoseksisen kanssako loppuelämä?

Jos seksi kuitenkin alussa hyvää, mutta nyt huonoa, miksi ?
Miksi huononi? Kuivahditko ja päätit syyttää miestä ?

Olla yhdessä ???Kummankaa ? Jokin mättää nyt ja kovasti. Provoko ?
Ei tuomita rakastajaseksia, kun se on niiiiiin hyvää? Niinkö ?

""Mielestäni seksi (hyvä sellainen) on ihana asia jossa mikään ei ole tuomittavaa tai hävettävää jos molemmat osapuolet sen hyväksyvät.""

No ei tietysti. Varsinkaan jos aviomiehesi hyväksyy myös rakastajasi.

Muuten on kyllä musta vähän tuomittavaa ja hävettävää harrastaa ihan minkälaista seksiä vaan puolisolta salaa kolmannen osapuolen kanssa.

Mutta kuulostatte siltä, että ehkä te miehesi kanssa ainsaitsette toisenne. Toinen kähmii julkisesti kännissä ja toinen selvinpäin ja salaa.

Katsos kun nuorena alkaa seurustella niin noita vertailukokemuksia ei ollut. Seksi oli ihan yhtä surkeaa silloin kun nykyäänkin. En vaan silloin ymmärtänyt, että se voisi olla parempaakin. Kun ymmärrys kasvoi, aloin myös haluta seksiltä enemmän. Mies ei vaan halunnut enää muuttaa tapojaan. Hänelle se sopi oikein hyvin. Ei muuta kuin pukille ja sitten voikin käydä nukkumaan. Minulle sellainen ei enää riittänyt. Tiedätkö muuten, että lapsia syntyy myös huonon seksin tuloksena ?
Ja kyllä olen tätä loppuelämääni miettinyt jo kauan. Mutta olisiko pitänyt särkeä lapsilta koti sen takia kun ""isi"" on niin huono sängyssä ?
Rakastajaseksi on hyvää, oli se sitten tuomittavaa tai ei. Mutta kyllä minullakin on mielestäni oikeus nauttia seksistä edes joskus.

Mieheni on toiminut kuvaamallani tavalla jo vuosia enkä usko että se on aina edes siihen jäänyt. Itse olin uskollinen hänelle, mutta kyllä tuollainen käytös ainakin minun tunteeni tappoi. Nykyisin mieheni myös tietää rakastajastani. Antaa kuulemma myös anteeksi kunhan et jätä häntä. Mutta en minä enää jaksa tällaista.

En tarkoita Touretten syndoomaa.

Jossain oli esimerrkki tarkoittamstani häiriöstä. Alokas oli kapteenin puhuttelussa ja kapteeni sanoi lopuksi jotain rohkaisevaa ja alokas vastasi ""haistakaa paska herra kapteeni""

Miehesi on kähminyt vieraita naisia sinun nähtesi jo vuosia, ja se ajoi sinut uskottomuuteen. Lisäksi miehesi on surkea sängyssä, on aina ollut.

En minäkään ehkä lasteni isää pelkästään huonon seksin takia jättäisi, mutta sen toisten kähmimisen takia olisin jättänyt jo aikapäiviä sitten! Logiikkasi ontuu mielestäni: Miehesi kähmiminen on häirinnyt sinua jo vuosikaudet niin paljon, että jopa oman uskottomuutesi sillä oikeutat. Ja kun eroamisesta puhutaan, et kuitenkaan koskaan ole keksinyt sille mitään pätevämpää syytä kuin epätyydyttävä seksielämä...

Mieheni teki tuota samaa muutama vuosi sitten.
Ei tosin noin ""laajasti"". Hän vain luuli jostakin syystä, että kaksi hiljattain eronnutta sisartani kuuluisi hänen reviirilleen!
Hän kehuskeli ja flirttais täysillä minunkin nähden ja varsinkin viinaa otettuaan ei uskonut minun eikä sisarteni kieltoja. Minä häpesin ja inhosin yhtä aikaa. ONNEKSI molemmat sisareni pitivät huolen siitä, että kaikki tiesimme, missä mennään. Kähmimisyrityksiä ja vihjailua jatkui, kunnes toinen sisaristani kysyi, saako hän lyödä ukkoani ja tosissaan, kun seuraava kerta tulee. Lupasin, tottakai ja mielellään kovaa.
Mies katseli suu auki lyöjäänsä (kukaan meistä ei ole väkivaltainen). Sisar katsoi takaisin ja sanoi, että tuli täysin tarpeeseen ja pahempaakin ansaitsisit, sika!!!
Sen jälkeen ei ole kummempia tapahtunut, mutta luottamus minulla mieheeni meni. Jos noin käyttäytyy tuttujen kesken ja kotona, mitä tapahtuukaan reissuilla?

Toivoin hänen loppujen lopuksi kuuntelevan järkipuhetta ja ymmärtävän kuinka tuollainen käytös loukkaa paitsi minua myös ystäviäni. Kaukana asuneet ystäväni eivät enää halunneet yöpyä meillä. Tämä alkoi häiritä jo yhteydenpitoammekin. Aikani kuitenkin uskoin, toivoin ja rakastin. Mutta sekin loppui aikanaan. Eroon on tietenkin muitakin syitä kuin huono seksielämä. En kuitenkaan halua kertoa kaikkea liitostani.

Hei Anja

Sinä ainakin ymmärrät miten inhottavalta tuollainen käytös tuntuu. Oma ukko alkaa näyttää todella typerältä ja ällöttävältä.
Olen myös itse sanonut ystävilleni, että lyökää sitä jos ei muuten usko.
En minäkään mieheeni luota koska tiedän hänen tapansa.
Ei hän tunnusta pettäneensä, mutta uskon vahvasti että niin on tapahtunut. Mahdollisuuksia on työmatkoilla varmasti vastaan tullut. Enkä ikinä usko etteikö hän olisi käyttänyt niitä hyväkseen.

Hölmö!!! Jo raamattu sanoo, että miehen on huolehdittava lähisukulaisista naimaikäisistä naisista, niin rahallisesti kuin siitosmielessä. Kyllä miehen velvollisuus on estää jokainen vanhapiika-tapaus omalla maskuliinisella panoksellaan. Pystyn hyvin kuvittelemaan miten teilläkin kolme sisarusta posket punaisena ja alapää märkänä kun tosimies vähän vokotteli naisia. Sängyssä varmaan raivokiimalla annoit miehelle kyytiä ettei vaan pystyisi siskojasi siittämään. Enkö olekkin oikeassa?

Juu, mun yhden kaverin mies on just tollainen samanlainen tapaus. Selvinpäin tosi fiksu ja kunnollinen mies, vähän sellainen reppana. Viinaa kun saa niin muuttuu todella.

Tämä mies on ehdotellut meille kaikille seksiä ja lähennellyt. Tosi ikävä tapaus. Siihen ollaan sitten naureskeltu, että joo lähdetään vaan jne...ei olla kovinkaan tosissaan tätä otettua kuitenkaan, mut ikävät fiilikset jää :( Kerrankin se ehdotteli mun parhaalle ystävälle ja yhdelle meidän kaverille kimppakivaa, sillä aikaa kun oma tyttöystävä nukkui krapulaansa pois. Yritti väkisin änkeä samaan sänkyyn näiden kanssa. Kähmi minkä kerkes. Saatto olla pikkaisen ikävä yö!

No ne vihittiin viime kesänä. Sääliksi kävi kaveria jos sen mies kaikille näin ehdottelee ja sikamaisesti käyttäytyy. Ei me olla koskaan kerrottu tälle kaverille mitä kaikkea se mies on meille ehdotellu. En tiedä, että olisko pitänyt. Välit on silleen sopivasti viilenny tähän kaveriin, nähdään varmaan kerran vuodessa tai harvemmin. Ei kyllä tee mieli lähteä minekään niiden kanssa, kun saa kuitenkin kuulla olevansa
""pirun seksikäs"" ja ""panisin sua vaikka heti"".

En tiedä mitä se mies sillä hakee vai luuleeko se todellakin olevansa joku?!

Tuo on ihan järkyttävää!! Minun mielestä sinun pitäisi tehdä asiat selväksi!!! Joko hän muuttuu tai sinä lähdet! Niin yksinkertaista se on!!
Minunkin mies on kerran sanonut ystävä'lleni humalassa että rupeatko salaraakkaakseni!! Ja siitä jo nostin haloon!! Niin sinun pitäisi nosta kyyllä tosta ISO HALOO!!

Yhteistyössä