Mieheni oli käynyt tänään pulkkamäessä lasten 5v. ja 3kk kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huisentäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huisentäs

Vieras
Pöyristyin ja huusin miehelleni, kun hän kertoi että hän oli laskenut mäkeä myös 3kk vanhan tyttäremme kanssa!!! Niin pieni laskemassa pitkän ja korkean mäen hyppyrin kera?? En ymmärrä tätä mieheni logiikkaa. Hän lähti kävelylle ja tarkoitus oli samalla antaa 5v. poikamme laskea pari kertaa mäkeä, joten mukaan otettiin pulkka. Mäellä oli kuulemma paljon väkeä ja nuorisojengiäkin liikkeellä, joten mies ei uskaltanut jättää 3kk vauvaa vaunuineen mäen reunalle yksin. Hän otti pojan 5v. pulkkineen ja vauvan 3kk kainalossa ja lähti kävelemään mäkeä ylöspäin. Mäen ylhäällä hän istui pulkkaan ja 5v. mieheni edessä ja miehen sylissä 3kk tyttömme. Ja sitä sitten mentiin ja laskettiin... Ja tällä 3kk vanhalla ei edes ollut lämpimästi päällä, koska vaunuissa hänellä oli paksu peitto. Laskivat kuulemma yhteensä 6 kertaa!!!!!

Varsinainen älynväläys :D joo ei pysy aina miesten ajatusmaailmassa mukana. Mutta toivotaan että miehesi ottaa opikseen ettei oo jokapäivä laskemassa vauvan kans jolla ei tarpeeksi vaatetta :)

ei haittaa,olihan isänsä sylissä turvassa.mä kauhistuin kun mies lupas pulkkapäivän lapsille ja ei oo vielkään läksiny menee niitten kans :) en huutanu enkä kyselly,ja tarkotus on et hän ottaa meijän 6kk vauvan mukaan....hui kauheeta!

[QUOTE="mie";25645229]Niin? Vauvalla oli varmaan aika lämmintä siinä isin sylissä?

Aina täällä palstalla valitellaan, kun mies ei ole lasten kanssa ja sit kun joku isi tekee jotain, niin takuulla onnistuu tekemään jotain väärin :D[/QUOTE]

No kyllä mustakin tuntuu hieman hurjalta viedä noin pientä pulkkamäkeen – mitä jos joku laskee päälle tai jotain sattuu? Ovat vielä hyppyristäkin siis menneet?

Jätä se sika.

Eiku oikeesti. Aikuinen mies osaa kyllä laskea pulkalla turrvallisesti ja vauvalle ei kuitenkaan ehtinyt tulla kylmä siellä sylissä toisen takana. Itse en laskisi, mutta mä oonkin nainen ja laiskakin.

Nooh, 'miehet on miehiä' :) Hengissä kuitenkin kaikki ovat, ja varmaan oli ihan mukavaa kaikilla. Ehkä ens talvena pääsevät sitten pulkkailemaan vähän enemmän keskenään, ja pikkusellekin sit kunnolla päälle.

No kyllä mustakin tuntuu hieman hurjalta viedä noin pientä pulkkamäkeen – mitä jos joku laskee päälle tai jotain sattuu? Ovat vielä hyppyristäkin siis menneet?

Onko te teidän miehet jotain teinejä vai?? Kait nyt aikuinen mies osaa arvioida tilanteen turvallisuuden ja mennä sen mukaisesti?

Oikeesti naiset, miltäs tuntuisi kun miehet suhtautuisi teidän lastenhoitotaitoihin yhtä "luottamuksellisesti" kun te luotatte miehiinne?

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
Kiva, että ulkoilivat. :)

Tää on aika hassu palsta. Yleensä kenenkään mies ei tee mitään vapaaehtoisesti ja kun kerrankin tekee, siitäkin pitää nostaa hirveä haloo, tavallisesta tekemisestä.

[QUOTE="mie";25645288]Miten niin? Sattuiko jotain?[/QUOTE]

Sä ajat kerran punasia päin, mutta mitään ei satu. En mä sanoisi, että osaat arvioida mikä on turvallista ja mikä ei.

[QUOTE="...";25645281]No eipä näytä osaavan.[/QUOTE]

Ja tämä käy ilmi mistä?? Ap ei ollut edes paikalla näkemässä vauhtia ja hyppyriä. En ollut minäkään, mutta ainakin mun mies voisi tehdä noin ja öuotan kyllä häneen, vaikka meidän käsitykset vauvan kanssa ulkoilusta ovat vähän erilaiset.

[QUOTE="...";25645300]Sä ajat kerran punasia päin, mutta mitään ei satu. En mä sanoisi, että osaat arvioida mikä on turvallista ja mikä ei.[/QUOTE]

Jep, ihan sama asia :D

Lasken lapsen kanssa pulkkamäkeä 300kerta turvallisesti ja yhdellä kerralla pulkka kaatu....... En enään ikinä laskee sen jälkeen, koska koko touhu on niin turvatonta?

Yhteistyössä