mieheni on itsekäs p.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nina"

Vieras
ihan oikeesti olen kertonut miltä minusta tuntuu eikä sitä oteta huomioon.

Kyse on seksi elämästämme. ongelma on se että seksiä on liian harvoin, ja koska sitä on harvoin mies laukee 2-8minuutissa ja minä en ehdi siinä ajassa nauttimaan ollenkaan! Oikeastaan pikku hiljaa alan tulla siihen tulokseen että olkoon herrakin sitten ilman kun koko seksielämä menee hänen pillin mukaan.

Eikö oo reiluu jos mä en saa tyydytystä niin ei saa ukkokaan. :)

Vittu munko vika se on että seksi elämä on ollut vuosia epätyydyttävää ja mennyt ukon pillin mukaan? Niin minähän se piru olen vittu miehessä ei voi olla mitään vikaa eihän?

Kysymys jos teitä piestäs ettekö puolustautuisi? Miksi siis mä en saa puolustautua jos puhuminen ei auta, vaikka kyse onkin seksistä.

Niin te ootte vaan sellasii pihtareit siks puolustatte ukkoa.

[QUOTE="nina";26617949]Vittu munko vika se on että seksi elämä on ollut vuosia epätyydyttävää ja mennyt ukon pillin mukaan? Niin minähän se piru olen vittu miehessä ei voi olla mitään vikaa eihän?

Kysymys jos teitä piestäs ettekö puolustautuisi? Miksi siis mä en saa puolustautua jos puhuminen ei auta, vaikka kyse onkin seksistä.

Niin te ootte vaan sellasii pihtareit siks puolustatte ukkoa.[/QUOTE]jaa-a, sulla onikää 12v?

meillä on ollut viimeisen kuukauden aikana seksiä joka ilta:heart: ja en edes uskalla ajatella mitä kivaa keksitään tänä iltana....:D

kannattaisiko alkaa tehdä itse aloitetta, tai jotain niin tiedä vaikka sais sitä mitä haluaa....:whistle:

Oot varmaan kertonu miehellesi tunteistas? Että mies tulee liian äkkiä, sulla vaikeeta ehtiä mukaan? Sano miehellesi ettei sinuu huvita enää siksi ollenkaan kun et ite saa siitä mitään? Käske miehesi "hoitaa" sinut ensin?

Ihme vastauksia olet saanut. Tämä palsta näyttää olevan ääliöitä täynnä.

Miehesi voi vetää vaikkapa tumppuunsa ensimmäiset lastit ja alkaa vasta sitten lämmittelemään sinua. Jospa sitten kestäisi kauemmin. Olet ihan oikeassa siinä, että jos mies ei välitä sinun nautinnostasi yhtään, niin eipä sinunkaan tarvitse välittää hänen. Sitä saa mitä tilaa.

Näillä ääliöissä ei taida olla kokemusta pelkkänä panopuuna olemisesta tai jos on, niin huonosti on asiat, kun muidenkin pitäisi sellaiseen alistua.

[QUOTE="Sanna";26617995]Ihme vastauksia olet saanut. Tämä palsta näyttää olevan ääliöitä täynnä.

Miehesi voi vetää vaikkapa tumppuunsa ensimmäiset lastit ja alkaa vasta sitten lämmittelemään sinua. Jospa sitten kestäisi kauemmin. Olet ihan oikeassa siinä, että jos mies ei välitä sinun nautinnostasi yhtään, niin eipä sinunkaan tarvitse välittää hänen. Sitä saa mitä tilaa.

Näillä ääliöissä ei taida olla kokemusta pelkkänä panopuuna olemisesta tai jos on, niin huonosti on asiat, kun muidenkin pitäisi sellaiseen alistua.[/QUOTE]

Hei, nimerkkiä ei saa vaihtaa kesken keskustelun. Ap, surkeaa vastata itse itselle =)

[QUOTE="nina";26618037]voi kun se ei oo niin yksinkertaista, kato jos mä teen aloitteen 99% se jätetään huomiotta.[/QUOTE]voi voi, sitten sun pitää vaihtaa ukko niin ei tarvi valittaa. tai osta se dildo

[QUOTE="Sanna";26617995]Ihme vastauksia olet saanut. Tämä palsta näyttää olevan ääliöitä täynnä.

Näillä ääliöissä ei taida olla kokemusta pelkkänä panopuuna olemisesta tai jos on, niin huonosti on asiat, kun muidenkin pitäisi sellaiseen alistua.[/QUOTE]

No eihän se välitä. Mut miks sen pitäs vetää käteen eka, riitää että seksikertoja olisi useampi, vaikka 2kertaa viikossa niin varmasti mies kestää. Kato ku nopee laukeeminen on seurausta siitä että seksiä on harvoin.

[QUOTE="johanna";26618008]Hei, nimerkkiä ei saa vaihtaa kesken keskustelun. Ap, surkeaa vastata itse itselle =)[/QUOTE]

Ihan ensimmäistä kertaa vastasin ap:lle. Olet lapsellinen. Sinut voisi bannata.

voi voi, sitten sun pitää vaihtaa ukko niin ei tarvi valittaa. tai osta se dildo

No noin yksinkertaistahan se on, joo ja dildohan ajaa saman asian ku oikee seksi. No osta sä se dildo sitten.

Vittu täällä on oikeesti ihme ihmisiä, lähes kukaan ei kykene ajattelemaan sitä että niltä tuntuu kun toinen ei vaan välitä. Mut koska täältä ei saa empatiaa. Ei järkeviä vinkkejä. Niin näkemiin.

[QUOTE="Nina";26618071]No noin yksinkertaistahan se on, joo ja dildohan ajaa saman asian ku oikee seksi. No osta sä se dildo sitten.

Vittu täällä on oikeesti ihme ihmisiä, lähes kukaan ei kykene ajattelemaan sitä että niltä tuntuu kun toinen ei vaan välitä. Mut koska täältä ei saa empatiaa. Ei järkeviä vinkkejä. Niin näkemiin.[/QUOTE]en mä tarvi dildoa kun mulla on viriili naista ajattelva mies...

mutta kuten joku jo sanoi seksiinkin tarvitaan kaksi, että avaudu miehellesi asiasta voisi auttaa enemmän mitä täällä huutelu

[QUOTE="Nina";26618071]Vittu täällä on oikeesti ihme ihmisiä, lähes kukaan ei kykene ajattelemaan sitä että niltä tuntuu kun toinen ei vaan välitä. Mut koska täältä ei saa empatiaa. Ei järkeviä vinkkejä. Niin näkemiin.[/QUOTE]

Jos se toinen ei susta välitä, niin miksi olet sen kanssa? :O

[QUOTE="nina";26618046]No ei voi mä haluan kunnon seksiä, ei sitä voi korvata muulla.[/QUOTE]

Aika kapea katsantokanta, jos seksi on vanha kunnon sulkakynä mustepulloon. Ja miksei sitten vois ottaa parit kolmet varvit peräkanaa, jos se on ainut seksin muoto, mikä kelpaa?