mieheni on itsekäs p.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26618102]Näinkö vastaisit ystävällesikin jos kysyisi apua? Olet kyllä totaalinen kusipää ystäväksi siinä tapauksessa.[/QUOTE]rehellinen vastaus, jos kerran on mielestään itse tehnyt kaiken mitä seksielämän parantaminen vaatii niin eihän silloin voi sanoa muuta kuin vaihda mies tai osta dildo, eli kyllä sanoisin ystävälleni samallalailla. vai pitäisikö sanoa että älä nyt jos se mie kymmenen vuoden päästä huomioi sinut kerran olet asiasta jo maininnut hänelle...

rehellinen vastaus, jos kerran on mielestään itse tehnyt kaiken mitä seksielämän parantaminen vaatii niin eihän silloin voi sanoa muuta kuin vaihda mies tai osta dildo, eli kyllä sanoisin ystävälleni samallalailla. vai pitäisikö sanoa että älä nyt jos se mie kymmenen vuoden päästä huomioi sinut kerran olet asiasta jo maininnut hänelle...

Huh, onneksi et ole minun kaverini!

[QUOTE="vieras";26618178]Huh, onneksi et ole minun kaverini![/QUOTE]niin että mielestäni olisi parempi hyssytellä ja kehua miestä.... joopa sen joo...
sulla varmaan hyvät ystäväsuhteet jos että voi puhua asioista niin kuin rehellisesti ja suoraan:whistle:

niin että mielestäni olisi parempi hyssytellä ja kehua miestä.... joopa sen joo...
sulla varmaan hyvät ystäväsuhteet jos että voi puhua asioista niin kuin rehellisesti ja suoraan:whistle:

No, meidän kaveripiirissä vaan ei koskaan käydä keskusteluja tuolla tasolla, että: "heitä ukkos pihalle tai osta dildo". Ehkä te teinit toimitte vielä eri tavalla ennen kuin aikuistutte.

Kiinnostaako miestä ylipäätään seksi? Onko tilanne muuttunut vai ollut noin koko ajan? Oletteko kokeilleet eri asuja, leikkejä tai muuten piristäneet seksielämäänne?

Totta on kuitenkin, että yksin sinun on hankala parantaa seksielämäänne. Entä jos hoitelet miehen ensin suullasi tai muuten ja sen jälkeen hän kestäisi pitempään?

no mitenhän mahdat noin muuten kohdella miestäsi? Jos olet yhtä kuspäinen kun kirjoitukset antaa ymmärtää niin onko ihme jos ukkoas ei sun aikaan paneta?

Tuliko mieleen että toisen puoliskon käytös voi vaikuttaa siihen mitä minä tunnen,mikä saattaa vaikuttaa myös siihen olenko tai kuulostanko vittumaiselta. Eli taas täällä koetataan vääntää naisesta syyllistä koko homman,mutta entäs jos se onkin se mies joka on alunperin syyllinen? vaikkka siihen vittumaisuuteenkin.

Kukaan mies ei kattelis tollasta akkaa ku tuo mieheni on,tai ainakin moni pettäis(ja kun pääsen tunteistani miestä kohtaan, niin kuka tietää ehkä hankin rakastajan, se oi minusta kohtuullista. Joo siis olen pettämsitä vastaan, mutta ymmärrän pettäjiä)

Kiinnostaako miestä ylipäätään seksi? Onko tilanne muuttunut vai ollut noin koko ajan? Oletteko kokeilleet eri asuja, leikkejä tai muuten piristäneet seksielämäänne?

Totta on kuitenkin, että yksin sinun on hankala parantaa seksielämäänne. Entä jos hoitelet miehen ensin suullasi tai muuten ja sen jälkeen hän kestäisi pitempään?

Tuota jos mies laukee tavalla tai toisella niin se oli sitten siinä.. että jos mä hoitelen sen käsin niin se riittää koska on lauennut, sitä ei enään kiinnosta seksi.

[QUOTE="Nina";26618280]Tuota jos mies laukee tavalla tai toisella niin se oli sitten siinä.. että jos mä hoitelen sen käsin niin se riittää koska on lauennut, sitä ei enään kiinnosta seksi.[/QUOTE]

Eli miestä ei kiinnosta sin nautintos?

[QUOTE="Nina";26618280]Tuota jos mies laukee tavalla tai toisella niin se oli sitten siinä.. että jos mä hoitelen sen käsin niin se riittää koska on lauennut, sitä ei enään kiinnosta seksi.[/QUOTE]

Vaikuttaa että mies ei nauti seksistä ollenkaan. En osaa sanoa saisiko häntä mitenkään muuttumaan, ainakin jos hän on ollut samanlainen koko suhteenne aikana. Olet ilmeisesti jo tuonut esiin miltä tilanne sinusta tuntuu eikä mies ole muuttanut käytöstään. Ehkä seksiterapeutti tai vastaava voisi auttaa teitä avaamaan solmut? Tosin voi olla että miehesi ei sinne haluaisi lähteä.

Keskustelisin kyllä ihan suoraan miten asiat on. Sanoisin miehelle, että seksi on AINA kahden kauppa, ja että seksiä halutessaan sitä pitää osata ja haluta myös antaa. Kunnes tuon oppisi, saisi kyllä minun puolesta jäädä hänkin ilman seksiä. Muutenhan se on vain toisen hyväksikäyttöä.

• Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe
Vaikuttaa että mies ei nauti seksistä ollenkaan. En osaa sanoa saisiko häntä mitenkään muuttumaan, ainakin jos hän on ollut samanlainen koko suhteenne aikana. Olet ilmeisesti jo tuonut esiin miltä tilanne sinusta tuntuu eikä mies ole muuttanut käytöstään. Ehkä seksiterapeutti tai vastaava voisi auttaa teitä avaamaan solmut? Tosin voi olla että miehesi ei sinne haluaisi lähteä.

Mikset sie oo nukkumassa? :kiss:

[QUOTE="vieras";26618244]No, meidän kaveripiirissä vaan ei koskaan käydä keskusteluja tuolla tasolla, että: "heitä ukkos pihalle tai osta dildo". Ehkä te teinit toimitte vielä eri tavalla ennen kuin aikuistutte.[/QUOTE]teinit? meillä kun keskustellaan aikuisten kesken ihan vaikka kuukautis ongelmistakin, tai lapsettomuudesta tai ihan mistä vain. ollaan oltu kyseisen ihmisen kanssa ystäviä 20v ja oikeasti puhutaan kaikesta siis ihan kaikesta. kenen kanssa sitten voi jutella avoimesti jos ei ystävän kanssa?

Onko teillä ollut joskus kunnon seksiä, sitä mitä sä nyt kaipaat?? Onko miehes saanu tyydytettyä sut aikasemmin??

No miten sen nyt ajattelee, joskus joo. Mutta määrällisesti ei pitkään aikaan (laadullisesti välillä).

Mut intohimoa niissäkin harvoissa seksikerroissa on vielä harvemmin nähtävillä(että mä vihaan latteaa seksiä. pikapanoa.)

ihan niinku joku sanoi että hyväkskäyttöä siltä musta itseasiassa tuntuu, mies tyydyttää omat vähäiset tarpeensa ja thats it.

Joo no oon tuonut asain esille jo kauan kauan sitten, sehän tässä turhauttaakin, ajatus siittä että tätä ois loppuelämä tarjolla.

Joskus oli vuosi jolloin seksiä oli joka päivä, tai lähes joka päivä. Mutta miehen puolelta intohimoa näkyi silloinkin vain todella harvoin. (eli toi intohimo on kyllä lähes alusta asti ollut vähäistä. Mutta seksiä oli paljonkin enemmän kuin viimeiseen kohta 2vuoteen).

En tiiä jotenkin vaan sattuu kun mun tunteista ei välitetä, ja kun mua ei haluta.

Eipä tuossa auta kuin keskustelu miehen kanssa. Koita selittää miltä sinusta tuntuu ja mitä haluaisit. Kyllä minäkin olisin kiukkuinen jos meidän seksielämä olisi tuollaista. Tsemppiä!

Kiitos.

Minä olen jo niin monet kerrat selittänyt, yrittänyt selittää oikein selkeästi, yrittänyt selittää syyllistämättä. Lopulta olen sanonut ihan suoraan just niinku tunnen ja ajattelen ja kertonut että miksi. Mut tiekkö mitä mies joko ei vastaa yhtään mitään tai sitten sanoo että no onhan meillä ollut seksiä, oonhan mä halunnut sua. (ja edellisestä kerrasta saattaa olla aikaa mut mies kuvittelee et jos hän haluu vaikak kerran kuussa niin kyll ähän vo isanoa haluavansa) no mä sitten olen selittänyt miten ite näen asian ja koen ja miksi. Ei mitään vastausta.

Voi kun se ois niin yksinkertaista että kävelisi vaan ulos ovesta.

Mutta kiito ymmärryksestä :)

Ap, jos yhtään lohduttaa, tiedän ihan 99,9% miltä sinusta tuntuu, sillä olen ollut 9 v. suhteessa jossa tuo juttu meni ihan tismalleen kuten olet kuvaillut.

Puhuin ja puhuin, koitin vaikka mitä, mutta mies sanoi suoraan että hyväksy hänet tällaisena tai ole hyväksymättä. Laskin että 9 vuoden aikana rakastelimme noin 80 kertaa, vaikka olimme parikymppisiä. Ja ilta illan jälkeen itkin itseni uneen kun minut oli taas torjuttu. Olisin itse ollut aistillinen ja intohimoinen nainen, jollaisesta moni mies olisi ollut onnessaan.

No, se meni sitten niin että lopulta kyllästyin, jätin miehen ja etsin itseäni nuoremman rakastajan, jonka kanssa minulla oli elämäni parasta seksiä, jota muistelen vieläkin lämmöllä. :D

Ja eron jälkeen selvisi että mies oli ainakin yhden naisen kanssa pettänyt minua 3 kk ajan, En tiedä vaikka olisi ollut useampiakin.

Seksi on iso asia parisuhteessa, ja olen vähän sitä mieltä että jos ei se toimi tai toinen ei ota huomioon toista seksissä, ei suhde voi millään olla ikuinen. Sillä tuo seksielämässä ilmenevä toisen osapuolen itsekkyys tulee enemmin tai myöhemmin näkymään muissakin asioissa. Meillä se näkyi mm. niin että mies eli omaa elämäänsä aika pitkälti vaikka oltiin naimisissa- kolmivuorotyön lisäksi harrasti joka päivä 2-3 h ja tapasi kavereitaan, viikonloput vietti suurimmaksi osaksi harrastuksensa parissa ympäri suomea erilaisia leirejä kierrellen tms. Tapasimme häthätää ehkä tunnin päivässä, joskus ei sitäkään. Lopulta kyllästyin.

Jos teillä siis on rakkautta eikä tuota itsekkyttä miehelläsi esiinny muussa kuin seksissä, teillä voi vielä olla mahdollisuuksia kestävään suhteeseen. Mutta jos tuota piittaamattomuutta tunteittesi ja tarpeittesi suhteen siintyy elämän muillakin osa-alueilla, suosittelen lämpimästi sinulle kytkimen nostoa. Itse en kadu sitä pätkääkään, vaikka muuten olikin ihan "hyvä" mies.

Tsemppiä!!:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;26624730:
Ap, jos yhtään lohduttaa, tiedän ihan 99,9% miltä sinusta tuntuu, sillä olen ollut 9 v. suhteessa jossa tuo juttu meni ihan tismalleen kuten olet kuvaillut.

Puhuin ja puhuin, koitin vaikka mitä, mutta mies sanoi suoraan että hyväksy hänet tällaisena tai ole hyväksymättä. Laskin että 9 vuoden aikana rakastelimme noin 80 kertaa, vaikka olimme parikymppisiä. Ja ilta illan jälkeen itkin itseni uneen kun minut oli taas torjuttu. Olisin itse ollut aistillinen ja intohimoinen nainen, jollaisesta moni mies olisi ollut onnessaan.

No, se meni sitten niin että lopulta kyllästyin, jätin miehen ja etsin itseäni nuoremman rakastajan, jonka kanssa minulla oli elämäni parasta seksiä, jota muistelen vieläkin lämmöllä. :D

Ja eron jälkeen selvisi että mies oli ainakin yhden naisen kanssa pettänyt minua 3 kk ajan, En tiedä vaikka olisi ollut useampiakin.

Seksi on iso asia parisuhteessa, ja olen vähän sitä mieltä että jos ei se toimi tai toinen ei ota huomioon toista seksissä, ei suhde voi millään olla ikuinen. Sillä tuo seksielämässä ilmenevä toisen osapuolen itsekkyys tulee enemmin tai myöhemmin näkymään muissakin asioissa. Meillä se näkyi mm. niin että mies eli omaa elämäänsä aika pitkälti vaikka oltiin naimisissa- kolmivuorotyön lisäksi harrasti joka päivä 2-3 h ja tapasi kavereitaan, viikonloput vietti suurimmaksi osaksi harrastuksensa parissa ympäri suomea erilaisia leirejä kierrellen tms. Tapasimme häthätää ehkä tunnin päivässä, joskus ei sitäkään. Lopulta kyllästyin.

Jos teillä siis on rakkautta eikä tuota itsekkyttä miehelläsi esiinny muussa kuin seksissä, teillä voi vielä olla mahdollisuuksia kestävään suhteeseen. Mutta jos tuota piittaamattomuutta tunteittesi ja tarpeittesi suhteen siintyy elämän muillakin osa-alueilla, suosittelen lämpimästi sinulle kytkimen nostoa. Itse en kadu sitä pätkääkään, vaikka muuten olikin ihan "hyvä" mies.

Tsemppiä!!:hug:

No rakakutta on(mutta minun puolelta myös ajoittain aika paljon vihaa, tottakai koska olen turhautunut ja pettynyt ja siten vihainen), mut toisaalta mietin että voi ko joku rakastaa jos ei välitä kumppanistaan hänelle näin tärkeässä asiassa.

No kyllä sitä piittaamattomuutta ikävä kyllä on muissakin asioissa. esim vaikka mä olisin kipeä ja puolikuollut,mun täytyy silti jaksaa,sillä jos mä en laita tiskei niin ei laita kyl ukkokaan nytkin oon tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen tällä viikolla 4kertaa ,mies ei yhtään. ja jos mä en tosiaan tee sitä ei tee ukkokaan.

Mut toisaalta hän ei juo eikä juokse baareissa ja on silleen kiltti... että löytyy sillä hyvätkin puolet. iks varmaan onkin niin vaikee saada omia tunteita häviämään