V
"vieras"
Vieras
Miehelläni taitaa olla pinna hyvin tiukalla nykyään, kun hän on alkanut jatkuvasti nalkuttamaan ihan turhista pikkuasioista. Esimerkiksi: Ei saa olla kuin yhdet kengät per henkilö kodinhoitohuoneen ovella. (Asumme omakotitalossa ja joskus tulee kuljettua enemmän kodinhoitohuoneen kautta kuin pääovesta.) Kaksi: Tiskipöydälle ei saa jättää vajaita laseja esim maitoa/vettä, koska kun hän rupee täyttää tiskikonetta, hän hulauttaa ne koneeseen KATSOMATTA yhtään mitä astioissa on, ja sitten lattia lainehtii kun se neste roiskuu sieltä lattialle. Kerran sai ihan kunnon raivarinkin tästä kun joku oli jättänyt puoliksi juodun vesilasin tiskipöydälle ja hän sen kumosi koneeseen katsomatta, (huomautus että meillä on kaksi pientä lasta jotka ei ihan tämmöstä sääntöä tiedä) ja hän huusi siitä mulle että MUN olisi pitänyt siivota ne jäljet koskapa olen jättänyt siihen tämän lasin...Olin ihan että prkle katso vähän mitä sä sinne laitat mutta ehei...Enkä siivonnu, todellakaan.
Eilen tuli sitten valitusta jostain niin älyttömästä etten tiennyt miten päin olisin ollut. Olin lasten kanssa ulkona, hän oli sisällä makaamassa sohvalla. Päätin ruveta siivoamaan autoa ja siinä siivotessani raivasin autosta turhia tavaroita pois, roskiin/sisälle jne. ja hän tuli hetken päästä nalkuttamaan kodinhoitohuoneeseen että kun ravaan siinä ovella koko ajan, että pitäs "vähemmän rampata siitä ovesta ettei koko ajan ovet kolise". Siis että mitä?!?! Jos mulla nyt sattuu olemaan ihan asiaa sisälle niin mähän siitä sillon myös kuljen.
Mua ohjeistetaan myös millon mistäkin pikkuasiasta, miten mikin pitää olla, tyyliin "tämä taso pidettävä siistinä, tässä ei saa olla kuin avaimet ja kynäpurkki". Siis että mä en kohta kestä tota enää!!!!!!!
Eilen tuli sitten valitusta jostain niin älyttömästä etten tiennyt miten päin olisin ollut. Olin lasten kanssa ulkona, hän oli sisällä makaamassa sohvalla. Päätin ruveta siivoamaan autoa ja siinä siivotessani raivasin autosta turhia tavaroita pois, roskiin/sisälle jne. ja hän tuli hetken päästä nalkuttamaan kodinhoitohuoneeseen että kun ravaan siinä ovella koko ajan, että pitäs "vähemmän rampata siitä ovesta ettei koko ajan ovet kolise". Siis että mitä?!?! Jos mulla nyt sattuu olemaan ihan asiaa sisälle niin mähän siitä sillon myös kuljen.
Mua ohjeistetaan myös millon mistäkin pikkuasiasta, miten mikin pitää olla, tyyliin "tämä taso pidettävä siistinä, tässä ei saa olla kuin avaimet ja kynäpurkki". Siis että mä en kohta kestä tota enää!!!!!!!