Mieheni on niin outo?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surusilmä

Vieras

Viime yö oli aivan kaamea,mies meni pitkästä aikaa baariin ja lapsen kanssa jäin kotiin.Soitteli ja viestaili pitkin iltaa,mutta sit ei kuulunu mitään ja ei ukkoa kotiin,olin huolesta soikeana.Muistu ajat mieleen jonka takia mies ei saa enää käy baareissa,koska juo liikaa ja ei saa sit yhteyttä ja mitä tahansa saattaa sattua.Ei ole lähtenyt vieraan matkaan,mutta kait se olisi mahdollista tilanteen tullessa.Me tapasimme niin että hänen entinen suhde veteli viimeisiään ja hän iski minut,oli ensi tapaamisesta lähtien kovin hanakka minun suhteen ja ihastunut.Pian jätti silloisen naisensa,joka oli häntä pettänyt.Sanoi minulle että ei koskaan pettäisi ei haluaisi sitä samaa,että suhde menee paskaksi niinkuin kun exänsä petti ja suhteen alamäki alkoi.Mutta silti minua epäilyttää,en usko että hän minua vaihtaisi pois,hän on se joka kovemmin minusta on pitänyt kiinni koko suhteen ajan,mutta joku kännissä hölmöily on mahd kun on niin sekava.
Mutta ei hän täysissä järjissä pistäis tätä perhettä paskaksi.
Joka kerta kun hän on viihteellä on minulle tuskaa,sydän lyö tuhatta ja sataa.Pelottaa millanen mies sieltä tulee takasin vai tuleeko ollenkaan.
Hän ei osaa juoda kohtuudella.
Pelottaa tulevaisuus hänen kanssaan,koska tuosta juomisesta on saanut kärsiä niin paljon,en halua että lapsemme kasvaessaan ottaa mitään vaikutteita tai vahinko sattuisi kun lapsi olisi kännisen miehen lähellä tms.
Puol neljältä sain yhteyden ja kuulin ku se vittuli tosi kovassa kännissä taksikuskille,oli tulossa kotiin.

Kotiin päästyä hädin tuskin pysty käveleen ja pisti lapsemme babysitterin paskaksi ku kaatu sen päälle.Oli onni että pikkunen ei ollu siinä vaan nukkumassa.Sanoin sille että en koskaan huom koskaan halua että lapsi näkee sen saman minkä minä.Siitä alkoi hirveä haistattelu yms...Ois heittäny partsilta baby sitterin alas.
meinasi lähetä kännissä ajamaan autolla kun ei jaksanut minua.Yritin olla rauhallinen ja sanoa että rakastan sitä ja huomenna pututaan kun hän on selvä.
Menimme sänkyyn nukkumaan ja kysyin että ku on niin kännissä tietääkö edes mun nimeä,hapuillen sano TOISEN NAISEN nimen ja perään vielä että ihanainen. Esim minä olen Milla hän sanoi Minttu ihanainen.
Sit hän pyysi anteeksi ja sanoi nimeni oikein,mutta ei poistanut sitä kamalaa tunnetta että ei edes minua kännissä muista tai nimeäni.Miten hän tuolla baareissa edes muistaa että on minun kanssa?!!! Hätäilenkö turhaan ja miksi hän sanoi toisen naisen nimen.Aamulla kysyin asiaa ja hän sanoi ettei kännissä muista edes omaa nimeään.Uskonko vai onko miehen sydämmessä tuon niminen nainen vai tapasiko hän eilen tuon nimisen naisen ja se on hänestä niin ihanainen.Onpa turvallinen olo miehen kanssa koska on noin hölmö humalassa.pelottaa niin vietävästi että milloin ylittää pettämisrajan humalassa,ei välttämättä koskaan,ei voi tietää kun tuntuu unohtavan minut.Sanoi että ei tod ole ketään Minttua,rakastaa minua ja sekoili vaan nimissä.Olenko liian herkkä?

Hmm...tuntuu kurjalta,mitä tuo tarkoittaa?

Hei

Luin viestisi, mutta tuli sellainen olo että taas on kakara saanut lapsen.
Jos on kovat menohalut niin silloin ravataan kapakoissa kyllästymispisteeseen asti, sitten ryhdistäydytään ja tehdään lapsi.
Oma mieheni on nuorempana käynyt ravintoloissa ja juhlinut. Sitten täytti kolmekymmentä rauhottui, perustettiin perhe ja nyt vapaa aikoinaan tapaa kavereitaan, korjailee vanhaa moottoripyörää ja viettää perhe elämää lapsen kanssa.

Mulla tuli ihan mieleen että miehes on sanonut tahallaan ärsyttääkseen sen toisen naisen nimen vaikka ei oikeesti mitään sen nimistä naista tuntisikaan. Anteeks nyt vaan mutta sen verran kakaralta ukkos kuullostaa,niin vois hyvinkin olla mahdollista ja varsinkin kun teillä oli sanaharkkaa. Oon itse humalassa ihan samanlainen pelle ja mun jutut on just tollasia,sen takia juon tooooooodella harvoin ja silloinkin harvoin humalaan asti. Ennen lasta en tuntenut sanaa kohtuukäyttö ja miehes käytös tuntuu siksi tutulta,tosin että samaistun häneen itse. Toivotaan että miehes ryhdistäytyy,ihan perheennekin takia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Hei

Luin viestisi, mutta tuli sellainen olo että taas on kakara saanut lapsen.
Jos on kovat menohalut niin silloin ravataan kapakoissa kyllästymispisteeseen asti, sitten ryhdistäydytään ja tehdään lapsi.
Oma mieheni on nuorempana käynyt ravintoloissa ja juhlinut. Sitten täytti kolmekymmentä rauhottui, perustettiin perhe ja nyt vapaa aikoinaan tapaa kavereitaan, korjailee vanhaa moottoripyörää ja viettää perhe elämää lapsen kanssa.

Mies on kyllä kolmessa kymmenissä ja hyvä työ ja kypsä muuten mutta tuo alko ei sovi.Hyvä isä lapselle selvinpäin.
Lähinnä hain onko kellään vastaavaa ja varmaasti onkin miehiä joille ei tuo alko sovi yhtään koska ei pysy kohtuudessa.
Mitenköhän osaisi toimia että kaikilla olisi hyvä olla.

En mäkään usko että tosta Minttu-jutusta tarvis olla huolissaan - luulen että todennäköisesti on kieli kännissä kääntynyt vinoon tms. täysin viatonta. Ja oikeesti - kuka täyspäinen lähtis ravintolasta tollasen mukaan, joka ei ees omilla jaloillaan pysy?
Enemmän olisin huolissani siitä, miten tuollainen juominen vaikuttaa perheeseen. Ei teidän pikkuinen kovin kauaa pikkuisena pysy, pian se on kaksi, kolme... ja pian kyllä herää tuollaiseen örveltämiseen, ja varmalla pelkää. Itse ainakin olen pyytänyt, että jos juominen menee överiksi, niin sitten mieluummin hotelliin yöksi kuin kotiin ihan hirveessä kunnossa.

Yhteistyössä