Mieheni on tosi ruma

  • Viestiketjun aloittaja Tänään Huomasin
  • Ensimmäinen viesti
Tänään Huomasin
Tänään, kun mieheni istui nojatuolissa sivuprofiili minuun päin vasta huomasin, että hän on oikeasti tosi ruman näköinen. Toki tähänkin saakka olen ajatellut, ettei hän ainakaan komea ole, mutta ehkä rakkaus on sokaissut silmäni, koska en ole kiinnittänyt hänen rumuuteen huomiota sillä tavalla. En tiedä mikä nyt on avannut silmäni? Ehkä se, etten enää tunne rakastavani häntä. Hän on aina töissä, poissa kotoa ja olen alkanut etääntyä hänestä. Hänen ollessaan viimeksi pitkään poissa huomasin, etten enää kaipaa häntä rakkaudellisella tavalla vaan olen ainoastaan kyllästynyt odottamaan häntä ja kyllästynyt koko suhteeseen (15v)

Tarkastelin tarkasti miestäni, hänen näköään. Väsyneen ja kulahtaneen näköinen duunari. Hiukset pystyssä, juntti kampaus (siis ei kampausta ollenkaan), rumat kasvonpiirteet, parta sängellä, ryppyjä, silmäpussit jne. Onhan hän jo 45v mutta mielestäni kulahtanut ennen aikojaan.

Muutenkin on alkanut inhottaa tapansa. Aina väsyneenä kotiin, nojatuoliin jumittuu telkkua tuijottamaan, ei näe ei kuule mitään, kohta jo siihen nukahtelee. Puheet pyörii rasististen vitsien ja kuorma-autolla ajamisen ja työn ympärillä. Viikonlopulla kaljaa ja kännissä pitkät selitykset, kuinka mahtava työmies hän on. Muuta kuin työ ja työkaverit ei puheisiin mahdu. Oikeasti joku burn-out päällä, itse ei tajua työhulluuttaan vaan on mielissään kun taas pomo kehui kuinka kova työmies hän on jne.

minusta hän on tyhmä. Tappaa itsensä työllä. Palkkakin on vielä huono paljosta työstä huolimatta.

Mutta, tänään sen tajusin, mies on tosi ruma ja taitaa olla tyhmäkin, enkä halua lapsia hänen kanssaan, koska en halua lapsilleni hänen ulkonäköään. Itse olen kaunis ja haluan lapsilleni kauniin isän jotta ulkonäöstä tulee varmasti hyvä. Itse olen 15v nuorempi häntä.

Ällöttää koko kuorma-autoilija, työhullu, rumilus, tyhmä ja köyhä. Olen varmaan ollut sokea ja hullu kun olen häntä 15v rakastanut, mutta en enää.
 
546
siis rakastuitko häneen ollessasi 15v? jos olet kerta 15v nuorempi häntä ja rakastuit 15v sitten. ettei vain johtuis juuri tuosta ikäerosta, sinä virlä hehkeä ja mies rupsahtaa. mikä sinut sai alunperin ihastumaan noin paljon vanhempaan t:itselläni myös kokemusta vanhemmista miehistä
 
Kirstiina
Olen ollut avomieheni kanssa yksissä yli 20 vuotta, josta 16 vuotta ollaan asuttu avoliitossa. Viime keväänä minua alkoi ihan todella ällöttää hänen ulkonäkönsä: lyhyt, huonoryhtinen, reippaasti kaljuuntunut, tupakalle haiseva ja huonosti pukeutuva reilu nelikymppinen äijä, joka myös puhuu vaan töistä. Seksiin en hänen kanssaan ole kyennyt enää pitkään aikaan, enkä tule siihen koskaan kykenemään. Olen itse suhteellisen näyttävä nainen, jolle seuraa riittäisi muualtakin. Niinpä löysinkin itselleni rakastajan toiselta paikkakunnalta, ja tämä mies on avokkini täydellinen vastakohta niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin ja seksi on taivaallista. Kaikki tunteet avokkiani kohtaan ovat kuolleet, enkä koe suhteestani pienintäkään huonoa omaatuntoa.
 
myrkkysumakki
Alkuperäinen kirjoittaja Kirstiina:
Olen ollut avomieheni kanssa yksissä yli 20 vuotta, josta 16 vuotta ollaan asuttu avoliitossa. Viime keväänä minua alkoi ihan todella ällöttää hänen ulkonäkönsä: lyhyt, huonoryhtinen, reippaasti kaljuuntunut, tupakalle haiseva ja huonosti pukeutuva reilu nelikymppinen äijä, joka myös puhuu vaan töistä. Seksiin en hänen kanssaan ole kyennyt enää pitkään aikaan, enkä tule siihen koskaan kykenemään. Olen itse suhteellisen näyttävä nainen, jolle seuraa riittäisi muualtakin. Niinpä löysinkin itselleni rakastajan toiselta paikkakunnalta, ja tämä mies on avokkini täydellinen vastakohta niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin ja seksi on taivaallista. Kaikki tunteet avokkiani kohtaan ovat kuolleet, enkä koe suhteestani pienintäkään huonoa omaatuntoa.
Miksi ylipäätään edes asut k.o. miehen kanssa?
 
Adonis.
Ruma mies on hyvä valinta, koska komeus on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy. Sitäpaitsi ruma ja tyhmä (=sinä) täydennätte toisianne mitä parhaiten. Hyvää loppuelämää!
 
kaunis nainen
Tyhmiä ämmiä, siitä juuri johtuu että valitatte.
Johan sen järkikin sanoo että ruman miehen kanssa seksi on fantastista!

He panostavat siihen senkin energian joka "peilipojilla" menee itsensä sukimiseen!
 
sohfvffissss
Alkuperäinen kirjoittaja Tänään Huomasin:
Tänään, kun mieheni istui nojatuolissa sivuprofiili minuun päin vasta huomasin, että hän on oikeasti tosi ruman näköinen. Toki tähänkin saakka olen ajatellut, ettei hän ainakaan komea ole, mutta ehkä rakkaus on sokaissut silmäni, koska en ole kiinnittänyt hänen rumuuteen huomiota sillä tavalla. En tiedä mikä nyt on avannut silmäni? Ehkä se, etten enää tunne rakastavani häntä. Hän on aina töissä, poissa kotoa ja olen alkanut etääntyä hänestä. Hänen ollessaan viimeksi pitkään poissa huomasin, etten enää kaipaa häntä rakkaudellisella tavalla vaan olen ainoastaan kyllästynyt odottamaan häntä ja kyllästynyt koko suhteeseen (15v)

Tarkastelin tarkasti miestäni, hänen näköään. Väsyneen ja kulahtaneen näköinen duunari. Hiukset pystyssä, juntti kampaus (siis ei kampausta ollenkaan), rumat kasvonpiirteet, parta sängellä, ryppyjä, silmäpussit jne. Onhan hän jo 45v mutta mielestäni kulahtanut ennen aikojaan.

Muutenkin on alkanut inhottaa tapansa. Aina väsyneenä kotiin, nojatuoliin jumittuu telkkua tuijottamaan, ei näe ei kuule mitään, kohta jo siihen nukahtelee. Puheet pyörii rasististen vitsien ja kuorma-autolla ajamisen ja työn ympärillä. Viikonlopulla kaljaa ja kännissä pitkät selitykset, kuinka mahtava työmies hän on. Muuta kuin työ ja työkaverit ei puheisiin mahdu. Oikeasti joku burn-out päällä, itse ei tajua työhulluuttaan vaan on mielissään kun taas pomo kehui kuinka kova työmies hän on jne.

minusta hän on tyhmä. Tappaa itsensä työllä. Palkkakin on vielä huono paljosta työstä huolimatta.

Mutta, tänään sen tajusin, mies on tosi ruma ja taitaa olla tyhmäkin, enkä halua lapsia hänen kanssaan, koska en halua lapsilleni hänen ulkonäköään. Itse olen kaunis ja haluan lapsilleni kauniin isän jotta ulkonäöstä tulee varmasti hyvä. Itse olen 15v nuorempi häntä.

Ällöttää koko kuorma-autoilija, työhullu, rumilus, tyhmä ja köyhä. Olen varmaan ollut sokea ja hullu kun olen häntä 15v rakastanut, mutta en enää.
Jos tilanne on noin,tehkää sopuisa pesäero.Älkää olko toistenne taakkana.Kun tilanne on tuossa pisteessä,silloin kannattaa tehdä ratkaisu.Toinen usein kokee tuskaa,mutta tuskaa sekin on ,yhdessäolo ilman yhdessäoloa.Miehelle kannattaa antaa uusi mahdollisuus rakkauteen sinkkuna ja naiselle vapaus ahdistavasta tilasta.
 
sohfvffis
Olenko liian komee Mies?Naista ei saa mukaan vaikka kuin kehuu.Täällä palstoilla saa lukea kaikenlaista.Olenko tosiaan liian hyvinsäilynyt kuuskymppinen etten saa naista mukaani?Muutama ikäiseni kuolaa perääni mutta ovat kyllä sennäköisiä ettei kiinnosta.Joskus ihmettelen miksei meikäläisellä onni kukoista.Aivan miehinen mies kiireestä kantapäähän,ei silti.Onko ulkonäöstä haittaa vanhemmalla iällä.Olen usein ihmetellyt miksi minua vanhemmat ihmiset suorastaan tuijottavat vastaantullessaan,suorastaan epäkohteliaasti.Olenko todella liian nuorekkaannäköinen kuuskymppinen.Vaikka korkkareita ihastelen ,silti täys äijä viimisen päälle.Mikä on ruma?Mikä on kaunis?Nämä on sellasia asioita että,kellä oikea vastaus?
 
minunkin..
ymmärrän hyvin naisia, jotka aikoinaan menivät yhteen miehensä kanssa.. rakkaudesta niinkuin muutkin ja jossain vaiheessa alkavat inhoamaan miestänsä. Minulle kävi samalla tavalla.

Menimme yhteen vuosia sitten. Pidin miestäni hauskana ja seksikkäänä, fiksuna ja ihanana kaikin puolin. Joskin jo silloin ärsytti jatkuva höpinä autoista ja autoista ja autoista ja autoista. Autoharrastuksen ohessa jo silloin hän varsin ahkerasti joi kaljaa.

Aika äkkiä auto-puheet saivat rinnalleen kaljajutut ja muut puheenaiheet vähenivät vähenemistään. Yhä useammin huomasin pitkästyväni ja raivostuvani (silloin hiljaa sisälläni kuohui ja raivosin äänettömästi), kun millään muulla kuin kaljalla ja autoilla ei ollut miehelleni merkitystä. No okei okei, harvoin, hyvin harvoin hän puhui jostain muusta.

Rumuus.. Niin enhän itsekkään mikään missi ole, muttei minulla ole yli 20 kg ylipainoa, ihraista kaljamahaa ja niin leveää persettä, että rekka-autokin jää sen varjoon. Ei miehellänikään ollut ennen. Vaan ahkeran, monivuotisen makkara-kaljadietin tuloksena kaljamaha on valtava. Okei, saahan ylipainoa olla, mutta eikö ole hiukan liikaa jos pituutta on 170 ja painoa 96 kg?? (itselläni pituutta 163 ja painoa 55-60 ja sellaisena sen ruokavalion ja liikunnan avulla yritän pitääkkin)

Lisäksi mieheni on 27 vuotias ja valittaa kuinka vanha hän on (on ottanut asenteen että eihän tässä enää mitään nuoria olla). Usein ajattelen, ettei tämä voi olla totta!! Itselläni on vilkas mielikuvitus ja löydän elämäniloa milloin mistäkin täysin turhistakin asioista ja tunnen itseni nuoreksi ja nuori olenkin 23v. Olen nuori ja tunnen olevani vanhan äijänkäppänän kanssa!

En ole mikään teini, bilehile ollut koskaan. En yritä olla sitä nytkään.. mutta tartteeko olla tylsä?? Eikö edelleen vois etsiä elämästä, joka päivästä, joka hetkestä jotain hyvää ja kokemisen arvoista? Eikö mielikuvitustaan vois käyttää edelleenkin, nauraa ja iloita (ilman että siihen liittyy kalja!).

yhteinen aika ei ole mitään laatuaikaa useinkaan. Katsomme telkkaria ja katsomme telkkaria ja tappelemme ja tappelemme ja syyttelemme toisiamme ja syyttelemme toisiamme. Eikö kuulostakkin hauskalta?? Jokaisen unelma?

Tietysti minun kiinnostuksen kohteet: taulut, teatteri, luonto, elävästä tulesta nauttiminen, kirjallisuus, on turhaa ja tyhmää. Ainakaan siihen ei voi uhrata omaa aikaansa edes hetken!

Pidän myös pitkistä, syvällisistä, tunteikkaista keskusteluista. Haluan tietää esim. miksi joku on kiinnostunut, tykkää, rakastaa, inhoaa, vihaa jotakin. Tai haluan tietää, miksi joku on päätynyt ratkaisuun, jonka on tehnyt jonkin asian suhteen. Minulle ei riitä vastaukseksi "emmä tiijä". Kun yritän viritellä keskustelua, jossa jotakin asiaa edes kerran tarkasteltaisiin useammasta näkökulmasta, mieheni mielestä jankutan.

Miksi emme eroa? Joskus epäilen, että tässä on kyse pelkästään siitä, että olemme tottumuksesta yhdessä.. Ehkäpä joskus yhdessäolossa on kyse rakkaudesta, ainakin toivon ja uskon niin. Se pieni rakkaudenkipinä, joka sydäntäni lämmittää auttaa jaksamaan ja toivomaan, että liittomme jatkuu.

Koko ajan saan kuulla, kuinka en ole enää ollenkaan se, kehen mieheni rakastui. Niin eipä hänessäkään ole paljoakaan enää sitä ihmistä, johon minä rakastuin. Rakastan häntä silti. Rakastan tavalla, jolla en rakastanut ennen. Mutta ne hetken kun en kestä häntä, inhoan ja vihaan.. en tiedä mitä teen ja miksi?

Seksi. Sekin on vaikeaa. Vaikeaa läninnä siksi, etten kuulemma ole enää niin kiihottava, kun olen aina onneton ja pahalla tuulella ja loukannut häntä. Oikeastaan seksiä elämässämme on minimaalisesti. Suurimman osan aikaa olen tottunut olemaan ajattelematta sitä. Kun yritän vietellä tai suomeks sanottuna vongata saan taas tuntea olevani vastenmielinen, epäeroottinen, sukupuoleton vaimo-olio. Vaimo-olio=vaimo, ei nainen, eikä seksuaalinen, saatika eroottinen, vaan olento jonka kanssa eletään samassa asunnossa.

En sano tekeväni kaikkea oikein. En ollenkaan. Helpottais kyllä olla siedettävämpi toista ajatellen, jos useammin tuntis itsensä mielenkiintoiseksi, seksikkääksi olennoksi.. muulloinkin ku miehen ollessa kännissä.

Jaksamisia vaan kaikille "Perisuomalaisten miesten vaimot"!
 
kaunis nainen
Alkuperäinen kirjoittaja sohfvffis:
Olenko liian komee Mies?Naista ei saa mukaan vaikka kuin kehuu.Täällä palstoilla saa lukea kaikenlaista.Olenko tosiaan liian hyvinsäilynyt kuuskymppinen etten saa naista mukaani?Muutama ikäiseni kuolaa perääni mutta ovat kyllä sennäköisiä ettei kiinnosta.Joskus ihmettelen miksei meikäläisellä onni kukoista.Aivan miehinen mies kiireestä kantapäähän,ei silti.Onko ulkonäöstä haittaa vanhemmalla iällä.Olen usein ihmetellyt miksi minua vanhemmat ihmiset suorastaan tuijottavat vastaantullessaan,suorastaan epäkohteliaasti.Olenko todella liian nuorekkaannäköinen kuuskymppinen.Vaikka korkkareita ihastelen ,silti täys äijä viimisen päälle.Mikä on ruma?Mikä on kaunis?Nämä on sellasia asioita että,kellä oikea vastaus?
Sinulla pitäisi olla egosi kohottamiseksi rinnallasi kolmekymppinen, 170cm, 58kg , pitkäsäärinen/hiuksinen blondi.
Jos sinulla on rahaa ja valtaa, voi onnistuakin.
Muuten suosittelen ikäistäsi seuraa..jos nyt ketä kiinnostaa.
 
sohfvffis
Kaunis nainen.Meinaatko että jos minulla olisi tollanen kuvailemasi nainen egoani kohottamassa,erehdyt pahan kerran.Johan se olisi häväistys tätä nuorta naista kohtaan.Minä en tarvi mitään egoni kohentamista koska minulla ei ole mitään kohennettavaa egoa.Kiitos vaan tästä hyvästä ajatuksesta.
 
sohfvffis
Tänään huomasin kertoi että mieheni on tosi ruma.Kyllä tuo tulee aidosti sydämen pohjasta ettei tuo toteamus tule hetken mielijohteesta.Kyllä tosiasiassa ihmisiä on monennäköisiä.Pitäskö sanoa,jätetään kuitenkin nuoret ihmiset pois tästä,ihmisiä on toinen toistaan rumempia.Näin se on.Sentakia peräänkuulutan samanikäisyyttä,kumpikin rumistuu tasatahtia.Kumpikaan ei voi katsoa toista sillä silmällä,kyllä olet ruma ihrakasa.Kumpikin samanlaisia vanhoja ihrakasoja ja silti näkevät toisensa maailman kauneimpana ja seksikkäimpänä parina.Että tässä se rumuus,tai kauneus,mitä lie sitten mahtanee pitää sisällään.
 
kaunis nainen
Alkuperäinen kirjoittaja sohfvffis:
Kaunis nainen.Meinaatko että jos minulla olisi tollanen kuvailemasi nainen egoani kohottamassa,erehdyt pahan kerran.Johan se olisi häväistys tätä nuorta naista kohtaan.Minä en tarvi mitään egoni kohentamista koska minulla ei ole mitään kohennettavaa egoa.Kiitos vaan tästä hyvästä ajatuksesta.
Lukaisin juttusi ehkä hiukan hätäisesti ja ymmärsin väärin, sen vuoksi vastaukseni!
Sorry!

Hyvää yötä.



 
sinuun kyllästynyt
Elä perkele saastuta sohffffvis noilla lapsellisilla kommenteilla joka vitun ketjua.
No jos sinun on ihan pakko päteä ja kirjottaa, niin odota saatana sen verran, että joku muukin vastaa väliin.
Ettei tuu niinkun yllä peräkkäin saman nicin tekstejä
 
sohfvffis
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja sohfvffis:
Kaunis nainen.Meinaatko että jos minulla olisi tollanen kuvailemasi nainen egoani kohottamassa,erehdyt pahan kerran.Johan se olisi häväistys tätä nuorta naista kohtaan.Minä en tarvi mitään egoni kohentamista koska minulla ei ole mitään kohennettavaa egoa.Kiitos vaan tästä hyvästä ajatuksesta.
Lukaisin juttusi ehkä hiukan hätäisesti ja ymmärsin väärin, sen vuoksi vastaukseni!
Sorry!

Hyvää yötä.

Samoin sinulle.
 
sohfvffisss
Alkuperäinen kirjoittaja sinuun kyllästynyt:
Elä perkele saastuta sohffffvis noilla lapsellisilla kommenteilla joka vitun ketjua.
No jos sinun on ihan pakko päteä ja kirjottaa, niin odota saatana sen verran, että joku muukin vastaa väliin.
Ettei tuu niinkun yllä peräkkäin saman nicin tekstejä
Nöyrin anteeksipyyntöni.
 
Leena
Aika kylmä kommetti miehestään ap:ltä, minun mielestäni ainakin.Koska tuskin voit sanoa ettet sinäkin vanhenisi ja muuttuisi rumaksi...kauneus on katoavaista.Sisäinen kauneus on jotain minkä eteen kannattaa nähdä vaivaakin sillä se on ja pysyy.
Eriasia onkin sitten ne muut syyt mitä luettelit, miksi et miehestäsi pidä...varmaan sinun kannattaisi lähteä etsimään sitä nuorta ja komeaa miestä rinnallesi.Ja toivoa että pysytte kauniina loppuun saakka, koskapa se tuntuu olevan sinulle niin tähdellistä.
 
Jaspis*
Aika järkyttävää tekstiä Ap:lta.
Voiskohan olla että miehesi tekee duunia hullunlailla sinun hyvinvointisi eteen?
Oletko miettinyt miksi miehesi istuu tv:n ääressä väsyneenä ja kyllästyneen oloisena?
Onko mieleesi juolahtanut että miehesikin vois olla lääpeensä kyllästynyt puolisoonsa?

Ehkä tässä on hieman ajattelemisen aihetta, koska varvoinhan syyllisiä parisuhteessa on yksi?
Jotenkin vaan närästää ainainen miesten mollaaminen.

Ehkä sinun kannattaisi hommata se kiiltokuvapoika mutta ole varovainen me kaikki vanhenemme.
 
kaunis nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Aika kylmä kommetti miehestään ap:ltä, minun mielestäni ainakin.Koska tuskin voit sanoa ettet sinäkin vanhenisi ja muuttuisi rumaksi...kauneus on katoavaista.Sisäinen kauneus on jotain minkä eteen kannattaa nähdä vaivaakin sillä se on ja pysyy.
Eriasia onkin sitten ne muut syyt mitä luettelit, miksi et miehestäsi pidä...varmaan sinun kannattaisi lähteä etsimään sitä nuorta ja komeaa miestä rinnallesi.Ja toivoa että pysytte kauniina loppuun saakka, koskapa se tuntuu olevan sinulle niin tähdellistä.

Olisin sinun Leena odottanut kommentissasi pystyvän parempaankin.

Miten niin automaattisesti vanhat ihmiset ovat rumia, tiedän että sinulla on nyt jonkilainen puolustus..viitaten sisäiseen kauneuteen.
Kuitenkin kirjoitettu mikä kirjoitettu.

Luultavasti tunnen muutamia "vanhojarumia" jotka päihittävät sinut sekä ulkoisesti että sisäisesti,
tullen mennen ja palatessa...

Kasva vihdoin edes vähän aikuisemmaksi siellä korpien siimeksessä, siellä on hyvä kasvualusta!

 
Leena
En edes huomannut lukaista vastauksia mitä tähän ketjuunkin oli kirjoiteltu ennen kuin vastasin, olisin huomannut tämän kauniin naisen päspäröivän täällä...enkä olisi kommentoinut koko ketjuun.

Mikä piru siinä on että kommentien pitäisi mennä sinun mieliksesi? Olla sinun mielestäsi kypsiä? Minä kun satuin luulemaan että täällä saa vapaasti kirjoittaa mielipiteensä ajattelematta että se olisi mielestäsi kypsää...Ei jaksa tuollaista sontaa...
 
###########
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
En edes huomannut lukaista vastauksia mitä tähän ketjuunkin oli kirjoiteltu ennen kuin vastasin, olisin huomannut tämän kauniin naisen päspäröivän täällä...enkä olisi kommentoinut koko ketjuun.

Mikä piru siinä on että kommentien pitäisi mennä sinun mieliksesi? Olla sinun mielestäsi kypsiä? Minä kun satuin luulemaan että täällä saa vapaasti kirjoittaa mielipiteensä ajattelematta että se olisi mielestäsi kypsää...Ei jaksa tuollaista sontaa...
älä lena rakas hermostu,pitääkö kaikkien olla sitte sinun mieliksi.
Ei kaunista sinua tuo kirjoitus.
 

Yhteistyössä