Mieheni on venäläinen. Kysymyksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(:):(:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mieheni kyllä. Samaa ei voi sanoa kaikista venäläisistä. Venäläisnaiset esim. usein jättävät peseytymisen väliin, ja suihkuttavat puolipulloa hajuvettä, että tuoksutaan hyvältä. Jotkut miehet harrastavat samaa :D Minun mieheni onneksi osaa käyttää hajusteita oikein, ja ennen kaikkea pitää hygieniastansa hyvän huolen.

Mieheni ei polta. Kaalille saattaa haiskahtaa, jos on syönyt jotain kaaliruokaa. Teen joskus kaalilaatikkoa tai -keittoa. Ostamme venäläistä hapankaalia silloin tällöin.

Miten se onkin näissä aina näin, on, että kyllä muut mutta just minun mieheni ei?

Juoko paljon votkaa? Juoko kirkkaana? Ruokailun yhteydessä?

Onko kestävä sängyssä vai hätäinen?
Entäs miehinen varustus?

Eivät toki kaikki venäläiset ole epähygienisiä, eikä ole miehenikään. Eikä kaikilla ole takatukkaa, eikä miehellänikään. Väitätkö, että valehtelen?

Mieheni ei juo votkaa ikinä, alkoholia ylipäätänsä todella vähän.

Sänkypuuhat taidan jättää keskustelun ulkopuolelle, sen verran yksityisiä juttuja. :)

Lisää kysymyksiä vaan tulemaan Venäjällä asuvalle suomalaisnaiselle! Vastaan avoimesti (lähes) kaikkiin kysymyksiin. :
Oletko utelias jostain venäläisiin tai Venäjään liittyvästä asiasta?

Mistä päin Venäjää miehesi on kotoisin?
Missä päin asutte nyt?
Kauanko olet asunut Venäjällä?
Mitä töitä teet siellä?
Mitä kieliä sinä ja miehesi puhutte?

Mistä päin Venäjää miehesi on kotoisin?

Millaisista oloista miehesi on kotoisin? (Verraten nykyiseen).

Millaisia kulttuurieroja olet havainnut?

Miten venäläinen identiteetti mielestäsi näkyy miehessäsi? (Luonne, käyttäytyminen, ajatusmaailma tms.)

Oletko sinä käynyt miehesi kotimaassa? Jos olet, niin mistä Suomessa voitaisiin ottaa oppia Venäjää verraten, entäpä mikä Venäjällä on huonoa?

Onko teillä lapsia? Jos, niin kuinka miehesi venäläiset juuret tulevat ilmi heidän kohdallaan? (Esim. onko venäläiset nimet tai opetetaanko venäläisiä arvoja tai kieltä tms.)

Onko miehesi ortodoksi?

Mikä miehesi on ammatiltaan?

Yhteistyössä