Mieheni on yövuorossa -pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Tehäänkö teillä montakii yötä peräkkäi? Meillä ei onneks oo ollu ku se kaks peräkkäi maksimissaa.

Ja minkä alan immeisiä teitin miehet o? :)

hoitoalalla, pelkkää yötä, joten periaatteessa aina 7yötä töitä ja 7 vapaalla =) mutta nyt on ottanut opintovapaata syksylle ja tekee melkein 6yötä töitä ja 8 vapaata =)

ja ihan sama täällä, ei uni tuu todellakaan.. silloin kun mies on kotona, niin mä oon iltatorkku, niinku oon aina ollukin, mutta kun mies on töissä, niin menee helposti yhteentoista, puol kahteentoista ja se on mun mittapuun mukaan myöhään :D

nytkypylly - meillä kans hoitoalalla. Mutta onneks ei tee pelkkää yötä. ..iltaa on kyllä sitten siitäki eestä. 12-20.

Minkä verran päivää kulluu sittä nukkuissa? Se on ehkä kaikkein turhauttavinta, ku toinen on kotona, mutta ei kuitenkaa käytettävissä. Kun pakkohan sen on saada nukkua.

nytkypylly - meillä kans hoitoalalla. Mutta onneks ei tee pelkkää yötä. ..iltaa on kyllä sitten siitäki eestä. 12-20.

Minkä verran päivää kulluu sittä nukkuissa? Se on ehkä kaikkein turhauttavinta, ku toinen on kotona, mutta ei kuitenkaa käytettävissä. Kun pakkohan sen on saada nukkua.

nukkuu ihan kunnon unet, 7-8h, ja meillä ei silloin oo kukaan kotona.. mä töissä, nuorempi tarhassa ja isompi koulussa... ja pakkohan sen on vaan nukkua joskus :D on se sitten meidän käytettävissä 7 päivää :D nyt vaan kaikki vapaaviikot menee opiskeluihin, valmistuu sairaanhoitajaksi keväällä, ja lopputyötä puskee... ja sitten katotaan uusiks, josko hankkiutuu päivätöihin/vuorotöihin.. =)

Aevan. Meillä se oikee korostuu, ku oon nyt hoitovapaall nuorimman kans. Esikko käy kyl eskarissa sen neljä tuntia, mutta muuten tässä kyllä ollaan kotona.

Mutta tosiaan onneks niin vähän noita öitä on, että kyllä tää menee. Kun kuitenkin tilissä näkyy.

Kolmen viikon listassaan on useimmiten se 2 yötä, nyt harvinaisesti 4.

Aevan. Meillä se oikee korostuu, ku oon nyt hoitovapaall nuorimman kans. Esikko käy kyl eskarissa sen neljä tuntia, mutta muuten tässä kyllä ollaan kotona.

Mutta tosiaan onneks niin vähän noita öitä on, että kyllä tää menee. Kun kuitenkin tilissä näkyy.

Kolmen viikon listassaan on useimmiten se 2 yötä, nyt harvinaisesti 4.

juu, olihan se silloin ärsyttävää kun mäkin olin kotona.. ja likat kysy vähän väliä joko saa mennä herättämään iskän :D ja joooo, näkyhän se vähän tilissä sitten.. joskus aina kun sattuu oleen lisäpäivä...

Yhteistyössä