Mieheni poika syö liikaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusperheen äiti ov.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusperheen äiti ov.

Vieras
Miehellä on edellisestä liitosta 14-vuotias poika, joka on meillä nyt kesälomalla pitemmän aikaa vaikka en haluaisi. Minulla on miehen kanssa neljä lasta, joista vanhin on 9v ja nuorin 2v sekä olen raskaana. Miten saan tuon pojan ja mieheni ymmärtämään, että se poika tahtoo syödä liikaa? Omassa kodissaan se saa syödä vaikka siankaukalollisen ruokaa joka aterialla, mutta ei meillä. Esimerkiksi tänään iltaruoalla olin laskenut, että pojalle riittää hyvin 3 pientä perunaa, 4 kalapuikkoa ja kaksi kauhallista vihersalaattia, mutta poika aloitti heti valittamaan, että ruokaa on liian vähän ja ruokailun jälkeen hän sanoi, että on yhä nälkä. Miehenkin oli samaa mieltä, että poika sai liian vähän ruokaa varsinkin kun meidän 9v pienikokoinen tyttäremme sai saman verran ruokaa. Miksi mieheni ei voi ymmärtää minua ja olla minun, oman vaimonsa puolella tässä asiassa? Ei meillä yksinkertaisesti ole hirveästi rahaa niin että tuo poika saisi syödä tyyliin kolme annosta ruokaa joka aterialla plus kaikenlaisia turhia välipaloja. Minä pidän omien lasteni puolta henkeen ja vereen. Pidän huolta, että he ainakin saavat tarpeeksi ruokaa ja että tuo teini ei syö heille varattuja ruokia heidän nenänsä edestä. Siksi aina raivostun, kun se yrittää mennä ilman lupaa keittiöön. Mitä teen? Pysyisi kotonaan ja söisi siellä mutta mieheni jostain syystä on poikansa puolella, sanoo että hänen ex-vaimonsa maksaa meille siitä, että poika on täällä ja että hänen poikansa ei tarvitse nälkää nähdä. Just joo, se akka maksoi meille jotain 200 euroa rahaa ja poika on täällä kuukauden eli sillä rahalla pitäisi ruokkia poika, maksaa hänen hygieniatuotteensa ja pestä hänen pyykkinsä! Se ei yksinkertaisesti riitä kaikkeen, joten en halua tuota apinaa tälle enää! Nyt se poika lähti sitten pizzeriaan syömään omilla rahoillaan ja arvatkaa vain, että onko minun ja mieheni lapsilla paha mieli, kun eivät pääse sinne itse.

Yhteistyössä