Mieheni puhelimessa ei ole kenenkään naisen numeroa eikä hän koskaan petä minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen nainen

Vieras
Hän ei syyttele minua pettämisestä tai tee ylitöitä iltaisin. Hän kunnioittaa ja arvostaa minua, hoitaa lapsia lähes yhtä paljon kuin minä. Hä ei käytä alkoholia liikaa, ei katoa koskaan ryyppyreissuillaan "kavereiden sohville nukkumaan" humalaansa. En löydä häntä telttareissulta alasti toisen naisen syleilystä. Hän ei kaahaa migreenissa vaarantaen koko perheen hengen, hän antaa minulle omaa aikaa, eikä minun tarvitse raahata lapsia joka paikkaan mukanani. Hän on AIKUINEN ihminen rinnallani.

Kyllä onnellisiakin parisuhteita on olemassa vaikka tällä palstalla se tuntuu olevan katoava luonnonvara.

Kohta sulle sanotaan että kivat sulle, ole sitt tyytyväinen tai sepä hyvä.

Mä en uskalla vastata mitään, koska joku nimeltä mainitsematon tulee inisemään että mun parisuhteesta tiedetään jo kaikki oleellinen ja sekin mitä ei tarvitsisi joten suljenpa suuni. Näppikseni. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen nainen:
Hän ei syyttele minua pettämisestä tai tee ylitöitä iltaisin. Hän kunnioittaa ja arvostaa minua, hoitaa lapsia lähes yhtä paljon kuin minä. Hä ei käytä alkoholia liikaa, ei katoa koskaan ryyppyreissuillaan "kavereiden sohville nukkumaan" humalaansa. En löydä häntä telttareissulta alasti toisen naisen syleilystä. Hän ei kaahaa migreenissa vaarantaen koko perheen hengen, hän antaa minulle omaa aikaa, eikä minun tarvitse raahata lapsia joka paikkaan mukanani. Hän on AIKUINEN ihminen rinnallani.

Kyllä onnellisiakin parisuhteita on olemassa vaikka tällä palstalla se tuntuu olevan katoava luonnonvara.

Näin se on meilläkin, tosin yhdellä erolla. Mun miehen puhelimessa on kolmen naisen puhelinnumerot: minun, äitinsä ja anoppinsa =)

Ei kettu, nyt alkoi mietityttää exän nykyisen suhteen puolesta. Exän puhelimessa kun on mun, äitini, siskoni ja likan hoitajan puhelinnumerot. Kuinkahan monen muun naisen numerot siellä on? :o :laugh: :laugh:

Miehelläni on monenkin naisen numero puhelimessaan samoin kuin itselläni monen miehen sillä erotuksella, että molemminpäin tunnemme kaikki nämä toista sukupuolta olevat henkilöt toistemme puhelimissa.

Tällä hetkellä parisuhteessamme on kaikki hyvin ja luottamus pelaa.Silti en ole tuudittautunut siihen ettei koskaan ikinä mitään pahaa voisi tapahtua.n ole ikinä 101% varma etteikö minua voitaisi pettää.Toivon toki ettei niin käy!

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Kohta sulle sanotaan että kivat sulle, ole sitt tyytyväinen tai sepä hyvä.

Mä en uskalla vastata mitään, koska joku nimeltä mainitsematon tulee inisemään että mun parisuhteesta tiedetään jo kaikki oleellinen ja sekin mitä ei tarvitsisi joten suljenpa suuni. Näppikseni. :whistle:

:D

Mutta meilläkin on ihan onnellinen parisuhde, vaikka naisten numeroita löytyykin isännän kännystä. Ja mulla on miesten numeroita. Ja lasten numeroita. Ja mummujen ja pappojen numeroita. Ja joulupukin numero varalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olenko ainoa, joka ei tiedä keiden kaikkien numeroita miehen kännykässä on?

No et tosiaan oo: kyll mä sen kännykän selaan joka kerta kun se kotona naamansa näyttää, mutta en mä niitä nimiä muista. Etsin sieltä sen mitä olen hakemassa enkä juuri muuta.

Voiko tosiaan Suomessa olla näin paljon paskoja miehiä mitä täällä palstalla kerrotaan?? Mistä te löydätte noita pettäjä/hyväksikäyttäjäukkoja? Monen suhde kaatuu kun lapsia syntyy perheeseen? Miettiikö ihmiset enää kenen kanssa lapsia väsää ja millainenkohan toi on isänä? Miten ihminen muka muuttuu yhdessä yössä?? Kuinka syvällisesti oikein tunnette toisenne? Uskaltaako ihmiset puhua mieltään painavista asioista parisuhteissa??Voiko tämän palstan edustamat jutut olla todellisuutta joka toisessa suomalaiskodissa?? Apua jos niin on!

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olenko ainoa, joka ei tiedä keiden kaikkien numeroita miehen kännykässä on?

Et oo. En miekään tiä.Mitä se mulle kuuluu? Oma känny.
Luotan niin kauan kuin toisin todistetaan :)

Mutta Elämänlähdettä siteeratakseni: Ihminen siinä rinnalla voi muuttua nopeastikin. Ihmiset muuttuu elämän kuluessa. Tapahtuu asioita jos toisiaki. Joskus tahtomatta, joskus tahtoen.

Siksipä hyvästä ois syytä pitää kiinni, ihan tietosesti. Ei uinahtaa tyytyväisyyden patjalle köllöttelemään ja uskoa, että kun meillä nyt on hyvin niin meillä on aina hyvin.

Sopivasti vapautta. Puolin ja toisin. Paljon hellyyttä. Puhetta ja kuuntelemista. Luottamusta. Seksiä. Romantiikkaa. Pienoisia huomionosoituksia arkena ja juhlana. Yhteisiä unelmia ja niiden toteuttamista. Pikkuhiljaa, kiirehtimättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Koskahan jouk tulee hutamaan että tämä on provo?

Eiks tää sit ookaan? Harmaana kirjotettu jne.
Enpä oo koskaan mieheni puhelinta pläränny, arvatenkin siellä on monta monituista naisen nimeä, mm siskoni.

Ai jaa kaiki nää parjatut miehet on ollut alunperin kunnollisia ja oivia miesehdokkaita mutta muutos on niihin vaan iskenyt pirullisesti. Tässä tarvitsee alkaa nyt sit vaan odottelemaan et koskakohan se iskee mun mieheen.

mä en kyllä usko et mun mies tulee mitenkään muuttumaan. Olen panostanut tähän suhteeseen ja tunnemme toisemme läpikotaisin, tuntuu että nykyään hypätään sänkyyn ennen kuin tietää toisesta muuta kuin tämän käyttämän dödön ja onko baikkua korvassa vai ei. Ehkä jos pyrkisi tutustumaan toiseen jo alunperin paremmin voisi lempata hänet heti eikä tuhlata kallista elämää turhuuteen.

Ei sen tarvi olla mikään pysyvä muutos. Hetken hairahduskin riittää tai muutaman viikon :)
Ja totta, ei kaikki oo petollisia. Ei koskaan. Mut koskaan ei voi olla toisesta ihmisestä varma. Ei voi tietää tulevaa. Nauti siis nykyhetkestä ja pidä kii ;)

Ja kuka se sanoo, että se on sun mies, joka teillä pettäisi. Se voit olla myös sinä. Ja never say never :D

Asioista ei kannattaisi aina olla niin varma! Jos miehesi on täydellinen (mitä kukaan ei ole) niin hyvä niin.

Mutta uskopa vaan, että milloin tahansa miehesi saattaa muuttua samanlaiseksi kuin "kaikki muut"... :whistle:

Rakas Arjaana.

Kiitokset manauksesta. Eiköhän mieheni ole sama ihminen jatkossakin. Minä katsos todellakin panostan siihen että parisuhde toimii, niin voin olla 100% varma ettei mieheni tarvitse juosta muiden hamehelmojen perässä. Meillä suhde toimii, seksielämä kukoistaa ksoka seksihalumme kohtaavat. En ymmärrä miksi kaksi aivan erilaista ihmistä makuuhuonekäyttäytymiseltään menevät yhteen, seksin pihtaus ja vonkaus on kyllä lopun alkua.

Yhteistyössä