Mieheni sanoi ettei halua enää lasta kanssani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru23

Vieras
koska kaksi ensimmäistäkin on niin rumia, ettei kehtaa kuvia pitää edes lompakossa. Lapset on mun näkösiä kaikkien mielestä. Tarkottaako tämä et oon mieheni mielestä ruma? :(
Toivoisin kolmatta. Mies ei ole suostunut kahteen vuoteen ja nyt sitten pamautti pääsiäisenä syyn vasten kasvojani.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
:o Siis aivan järkyttävää!! Kuinka jonkun mies voi sanoa vaimostaan saati lapsistaan noin?! Onkos ap sun miehes joku prinssi sitten itse, kun on noin varaa arvostella?

On se komea. Mut en oo ennen tiennyt että ajattelee noin.

Alkuperäinen kirjoittaja suru23:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
:o Siis aivan järkyttävää!! Kuinka jonkun mies voi sanoa vaimostaan saati lapsistaan noin?! Onkos ap sun miehes joku prinssi sitten itse, kun on noin varaa arvostella?

On se komea. Mut en oo ennen tiennyt että ajattelee noin.

Mutta ehkäpä sinä ja lapsesi olettekin olleet siinä jonossa jossa sitä JÄRKEÄ jaettiin, rumat kun ei silloin kauneudella mitään tee. Säästetään kauneus tyhmille :laugh: on sitten niilläkin reppanoilla jotakin .

Nakkaa takaisin kuitti kuitilla: " no eipä taida olla herran omia lapsia nämä kaksi ensimmäistäkään kun ei kauneutta siunaantunu" jeesus mikä äijä sulla :( kauhiaa :/

minun mieheni taas ei halua enempää lapsia, meillä on nyt 2,kanssani koska olen hänestä liian lihava, ehkä kuulemma jos laihtuisin ensin niin että sen myös huomaisi. Laihduin viime kesänä 15kiloa ja ainoa joka ei huomannut oli mieheni, hänestä olin edelleen yhtä iso kuin ennenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nakkaa takaisin kuitti kuitilla: " no eipä taida olla herran omia lapsia nämä kaksi ensimmäistäkään kun ei kauneutta siunaantunu" jeesus mikä äijä sulla :( kauhiaa :/

Juurikin näin. Hirvee mies jos oikeesti on tollanen! :o

Yhteistyössä