"Mieheni sanoi tykkäävänsä vähän pyöreämmistä naisista"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buahhahahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olin pyöreämpi ennen ja mieheni tykkäsi kovasti. Nyt painan 53,5kg ja mieheni on sitä mieltä, että olin parempi aiemmin :O Eli meillä ei kyllä mee noin :D

Oli kuulemma aiemmin kivaa, kun oli enemmän takapuolta ja siitä sai kunnolla kiinni, kivaa kun oli tissit joita ei enää ole. Painoin 79kg

squat-not-squat-600x427.jpg

Kyllä se on läskit joilla alkaa paikat roikkua. Hyi helvetti niitä läskitissejäkin, sellaiset isot roikkuvat säkit joiden alta tulee hirveä mähmän ja hien haju. Ja se valtava hyllyvä perse, jossa ei ole kiinteydestä tietoakaan, paska haisee ja takaa päin katsottaessa ei tiedä onko siinä nainen vai sika.

Aikuisen naisen pienet riipparit ovat kauniit kuin mitkä kun vertaa sukupuolettoman läskin tisseihin. Läskeillehän tulee usein toiset tissit omien alle, vatsamakkaroista. Se on omiaan lisäämään emakkomaista vaikutelmaa. Kyljelleen vaan makaamaan ja muutama porsas siihen lussuttamaan, menee täydestä ympäristöaktivisteillekin.

:laugh: aapuaa, en voi olla nauramatta vaikka olikin törkeää tekstiä.

Miksi joidenki on niin vaikia tajuta, että makuja on yhtä monta ku on miehiäki? Ei kaikki mitenkään voi tykätä just samasta.
No miehenä voin sanoa että olet aika lailla väärässä. Kyllä VALTAOSA miehistä pitää enemmän hoikista tai ainakin normaalipainoisista naisista enemmän. On tietysti niitäkin joita oikeasti viehättää pyöreät (=lihavat) naiset mutta kyllä ne miehet ovat selkeä vähemmistö. Ja tässä puhutaan nyt siis lihavista naisista, ei muodokkaista. Lihavat toki mielellään kutsuvat itseään pyöreiksi.

Moni mies kuitenkin päätyy isokokoisemman naisen kanssa suhteeseen koska niitä on huomattavasti helpompi saada. Siis todella paljon helpompi. Samaten ylipainoiset naiset myös keskimääräisesti ottaen panostavat suhteeseen ja seksiin enemmän.

[QUOTE="mies32";28514683]Moni mies kuitenkin päätyy isokokoisemman naisen kanssa suhteeseen koska niitä on huomattavasti helpompi saada. Siis todella paljon helpompi. Samaten ylipainoiset naiset myös keskimääräisesti ottaen panostavat suhteeseen ja seksiin enemmän.[/QUOTE]

Ja tässä meillä on voittaja.

Parisuhteeseen päädytään läskeistä huolimatta, ei niiden vuoksi.

Totta helvetissä sama nainen hoikempana ja terveempänä kelpaisi vielä paljon paremmin suurimmalle osalle miehistä, läskifetisistit erikseen.

Ei saa unohtaa, että lihavuus on huonovointisuutta, itsensä laiminlyömistä ja yleisesti ottaen epäkohteliasta ympäristöä kohtaan.

noo, mä oon 163cm pitkä ja painan tällä hetkellä 48kg. imetys kulutti, ja ennen raskautta painoin 51kg. eli on oo mikään pullukka.. ja mies on kyllä mulle sanonu, että naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni, vaikka mussa sitä ei hirveesti oo.

Mulle naisena ( ex-miesten miellyttäjänä, yök :(!!!..) on onneks nykyisin ihan yks lysti mitä mieltä miehet tai muut naiset mun ulkonäöstä on :).. Keskityn täysillä vaan siihen että itse viihdyn kropassani ja rehellisesti itse nautin olla hoikka ja muodikkaasti treenattu. On kevyt ja seksikäs olo itsellä. Nautin itse seksistä ja kaikesta muustakin olemisesta enemmän kun on hyvä olla.. Heti oon kurjempi äiti, ystävä ja puoliso ku jätän itsestä huolehtimisen!! Sitä paitsi mun mielestä on mun miehen oikeus saada itselleen hyvinvoiva nainen, niinku lapsillakin oikeus itseään arvostavaan äitiin :). Mullakin on oikeus terveeseen ja itsestä huolehtivaan mieheen joka pitää oikeuksistaan kiinni ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan riittävän tyytyväinen;28514868:
Mulle naisena ( ex-miesten miellyttäjänä, yök :(!!!..) on onneks nykyisin ihan yks lysti mitä mieltä miehet tai muut naiset mun ulkonäöstä on :).. Keskityn täysillä vaan siihen että itse viihdyn kropassani ja rehellisesti itse nautin olla hoikka ja muodikkaasti treenattu. On kevyt ja seksikäs olo itsellä. Nautin itse seksistä ja kaikesta muustakin olemisesta enemmän kun on hyvä olla.. Heti oon kurjempi äiti, ystävä ja puoliso ku jätän itsestä huolehtimisen!! Sitä paitsi mun mielestä on mun miehen oikeus saada itselleen hyvinvoiva nainen, niinku lapsillakin oikeus itseään arvostavaan äitiin :). Mullakin on oikeus terveeseen ja itsestä huolehtivaan mieheen joka pitää oikeuksistaan kiinni ;)

Tärkeintä on viihtyä itse omissa nahoissaan, eikös?
Mutta terve ja hyväkuntoinen voi olla vaikkei treenatulta näyttäisi, kunhan nyt suurinpiirtein normaalipainossa pysyy. Minä lopetin peiliin ja vaakaan vahtaamisen, sillä se jos mikä tekee onnettomaksi. Kyllä ne on muut asiat tässä maailmassa, joista onni löytyy.

mä tykkään siitä tunteesta kun vatsa on litteä. jos joku ei tykkää, niin lihottakoot itsensä vaikka sitten. Oon lyhyt ja musta on kivempi olla pieni ja lyhyt, sen sijaan että olisin vain lyhyt, mutta en pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513400:
Huoh... Keskimäärin, siis KESKIMÄÄRIN ihmiset tykkäävät normaalipainoista ihmisistä. Myös naiset siis KESKIMÄÄRIN tykkäävät enemmän normaalipainoisista miehistä kuin lihavista. Isot tissit ovat ok, mutta jos niiden hintana on huomattavan ylipainoinen nainen, niin KESKIMÄÄRIN useimmat miehet valitsevat pienemmät tissit normaalipainoisessa kropassa. Siis ne, joilla on varaa valita.

Mitä sä nyt keskimääräisyyksistä puhut? Aloituksessahan ei keskimääräisyyksistä puhuttu mitään, vaan ylipäätään läskien miehet ei oikeesti tykkää läskeistä vaan laihoista.

Jos nyt keskimäärin ihmiset tykkää laihoista, niin sehän merkitsee, että on myös niitä miehiä, jotka tykkää läskeistä.

[QUOTE="mies32";28514683]No miehenä voin sanoa että olet aika lailla väärässä. Kyllä VALTAOSA miehistä pitää enemmän hoikista tai ainakin normaalipainoisista naisista enemmän. On tietysti niitäkin joita oikeasti viehättää pyöreät (=lihavat) naiset mutta kyllä ne miehet ovat selkeä vähemmistö. Ja tässä puhutaan nyt siis lihavista naisista, ei muodokkaista. Lihavat toki mielellään kutsuvat itseään pyöreiksi.

Moni mies kuitenkin päätyy isokokoisemman naisen kanssa suhteeseen koska niitä on huomattavasti helpompi saada. Siis todella paljon helpompi. Samaten ylipainoiset naiset myös keskimääräisesti ottaen panostavat suhteeseen ja seksiin enemmän.[/QUOTE]

Omasta mielestäni oon läski, mutta miehen mielestä normaalipainoinen. Oon 160cm/66kg. Ei mulle ole selkeää, mitä miehet tarkoittaa läskillä. Ja eri miehet ilmeisesti kokee eri tavalla.

[QUOTE="vieras ap";28513819]Minusta lucifer on mahtava persoona![/QUOTE]

On kyllä niin läpinäkyvää tulla kehumaan itseään harmaana :laugh: Lucifer kuvittelee olevansa palstan uusi Lunatic rankkoine kommentteineen :D

[QUOTE="vieras";28514979]On kyllä niin läpinäkyvää tulla kehumaan itseään harmaana :laugh: Lucifer kuvittelee olevansa palstan uusi Lunatic rankkoine kommentteineen :D[/QUOTE]

Kysymysmerkki-Violetti.png

Ja tässä meillä on voittaja.

Parisuhteeseen päädytään läskeistä huolimatta, ei niiden vuoksi.

Totta helvetissä sama nainen hoikempana ja terveempänä kelpaisi vielä paljon paremmin suurimmalle osalle miehistä, läskifetisistit erikseen.

Ei saa unohtaa, että lihavuus on huonovointisuutta, itsensä laiminlyömistä ja yleisesti ottaen epäkohteliasta ympäristöä kohtaan.

No johan pomppas. SINÄ ole erittäin epäkohtelias ympäristöäsi kohtaan. Kannattaisi muuttaa asenteita ja ainakin käytöstapojaan, sillä kaikki eivät kiloilleen mitään mahda, se että joku on ylipainoinen, ei pitäisi hetkauttaa sinua millään tavoin.

Tai jos ajattelee noin, niin sinäkin olet varmasti ulkoisesti epäkohtelias ympäristöäsi kohtaan, sillä sinussakin on varmasti ulkoisia piirteitä, jotka eivät miellytä kaikkia.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
Ap varmaan ei käsitä sitä, että "vähän muodokkaampi" ei ole sama kuin kolmesataakiloinen ryhävalas.
Havaintoesimerkki:
Beyoncé on "vähän muodokkaampi" ja Gwyneth Paltrow on "timmi".

[QUOTE="vieras";28514979]On kyllä niin läpinäkyvää tulla kehumaan itseään harmaana :laugh: Lucifer kuvittelee olevansa palstan uusi Lunatic rankkoine kommentteineen :D[/QUOTE]

Mä voin tulla ihan mustana kehumaan luciferin persoonaa. Harvoin ollaan asioista samaa mieltä, mutta ihan hyvä, että täällä on eri tyylejä kirjoittaa.

P.S. Mulla on ikävä Lunaticia.

[QUOTE="poikia3";28515289sillä kaikki eivät kiloilleen mitään mahda[/QUOTE]

Ja sieltä tuli läskien suosikkiselitys. Mikään sairaus ei estä laihtumista. Ja syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu. Läski ei ole ikuista, laihtumisen estää vain tahdon lujuus.

[QUOTE="Vieras";28515291]Ap varmaan ei käsitä sitä, että "vähän muodokkaampi" ei ole sama kuin kolmesataakiloinen ryhävalas.
Havaintoesimerkki:
Beyoncé on "vähän muodokkaampi" ja Gwyneth Paltrow on "timmi".[/QUOTE]

Hehhee, lisää läskien suosikkiselityksiä. ::DDDD Jos on läski, on heti muodokas ja Beyonce, totta kai :::DDD läskissä Suomi-naisessa on tasan yksi muoto ja se on mallia tynnyri :::DDDDD

Hehhee, lisää läskien suosikkiselityksiä. ::DDDD Jos on läski, on heti muodokas ja Beyonce, totta kai :::DDD läskissä Suomi-naisessa on tasan yksi muoto ja se on mallia tynnyri :::DDDDD

Nyt haukut vähän väärää puuta, koska olen timmi (kiitos kuntosaliharrastuksen), minua vain kyrsii kun ihmiset ei tajua että on muitakin vartalotyyppejä kuin treenattu ja muodoton sotanorsu.

Juu, harva mies sais enää pimppaa kotona jos sanoisivat suoraan että tykkäsin susta laihempana enemmän, tai että oikeasti hoikat naiset on musta seksikkäimpiä.

Oma Ex ( :D ) sanoi että haluaisi että minun perse vois olla pienempi. Eli laihikselle ois pitänyt mennä (BMI silloin jotain 21-22). Kysyin että haittaako sitten että jo nyt pienet tissit (B:t) pienenee entisestään. No, vastaus oli että joo, haittaa :laugh:

Joitain on vain vähän hankala miellyttää. Onneksi nykyinen pitää (tai ei ainakaan ääneen kritisoi..) sekä noista tisseistä ja vähän leveämmästä perseestä.

Ja täytyy sanoa että painosta on lähtenyt pari kiloa ihan vain miehen vaihtamisen ansiosta, siis ilman laihdutusta :)

Tai miten olisi:

"Mieheni tykkää siitä, että jotain mistä ottaa kiinni"

Tosiaan, luuletteko te perhanan mätisäkit, että miehenne puhuvat teille totta? Onhan se nyt päivänselvä asia, että ette kuule totuutta koska vetäisitte keskustelusta kuitenkin hirveät kilarit.

Kokeilkaapa, läskit, joskus ottaa itseänne niskasta kiinni ja treenatkaa itsenne timmiin kuntoon. On meinaan 100% varmaa, että miehenne eivät yhtäkkiä enää pidäkään pyöreämmistä naisista. ::DDD

Onko sulla itsellä jotenkin heikko itsetunto? Mä en oikein ymmärrä sun aloitustasi muutoin?

vaikea käsittää miten joku voi olla niin miehenkipeä, että jaksaa katkeroitua näin pahasti siitä jos vähän pulleammilla kanssasisarilla on hyvännäköiset miehet (tai ylipäätään edes miehet). Itse henk.koht tunnen monta naista joiden bmi varmasti on lähempänä 30 kuin 20, mutta ovat todella kauniita kaikinpuolin (ja kyllä, heillä kaikilla on myös mies). Oma mieheni on monesti sanonut että tykkää kun naisessa on jotain mistä ottaa kiinni ja ei tarvi pelätä että menee rikki esimerkiksi sänkyhommissa. Ja uskon myös häntä. Miksi se valehtelisi ja olisi alkanut alunperinkään seurustelemaan minun kanssa, jos haluaisi alipainoisen rimpulan mielummin? Ja olen normaalipainoinen.

Yhteistyössä