H
hohoijaa kun kyllästyttää
Vieras
Raskauden ja synnytyksen jälkeen aloin saamaan oireita,jotka itse koin stressiksi uudesta tilanteesta. Tilanne paheni ja hakeuduin (palstan neuvomana) lääkäriin ja sain opamoxit ahdistukseen ja lähetteen psykoterapeutille. Miehelleni en sanonut mitään,koska en kehdannut. Hävetti olla "hullu" .... Olin varma että hän haukkuisi jos tietäisi. Päätin siis kertoa kun olen hieman paremmassa kunnossa.
No sitten kävin ensimäistä kertaa kivan tädin luona ja täti kehoitti kertomaan miehelle. Keräsin eilen illalla koko rohkeuteni ja kerroin miehelle facebookissa.(taustoista sen verran että on nyt töissä toisella paikkakunnalla kuukauden)
Kerroin että on kuulemma keskivaikea masennus ja ahdistusta. Mies kysyi miksi..... koitin selittää niin vastasi vaan jaa. Minä siihen pika pikaa että "tämä on ihan oma ongelmani,ja ei maailma tähän kaadu ja siksihän käyn että paranisin" tuumi juu.
Tänään ei ole soittanut eikä muutenkaan olla juteltu.
Minä arvasin että olisi vain pitänyt olla hiljaa....
No sitten kävin ensimäistä kertaa kivan tädin luona ja täti kehoitti kertomaan miehelle. Keräsin eilen illalla koko rohkeuteni ja kerroin miehelle facebookissa.(taustoista sen verran että on nyt töissä toisella paikkakunnalla kuukauden)
Kerroin että on kuulemma keskivaikea masennus ja ahdistusta. Mies kysyi miksi..... koitin selittää niin vastasi vaan jaa. Minä siihen pika pikaa että "tämä on ihan oma ongelmani,ja ei maailma tähän kaadu ja siksihän käyn että paranisin" tuumi juu.
Tänään ei ole soittanut eikä muutenkaan olla juteltu.