Mieheni tarttui olkapäästä täysillä,kun ajoin autolla ja tuli kinaa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämilläään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämilläään

Vieras
Onko tää teistä vakavaa? Minua tämä vaivaa ja en saa unta.

Eli ajoin autoa, mies istui takapenkillä, jossa oli myös vauva nukkumassa kaukalossa. Meille tuli siis kinaa, ja meinasin, että käännytään kotiin, että ei jaksa mennä anoppilaan, jos koko ajan riidellään ja yhteisiä vapaita on liian vähän.

Mies siihen, että ei varmasti käännytä takaisin kotiin (jonne oli 30km matkaa), ja sanoi että mun pitää jatkaa vaan. Kun sitten meinasin että käännän auton jossakin ympäri niin mies puristi minua täysillä hartiasta/olkapäästä, kun ajoin autoa. Siis voimalla puristi minua niin että sattui. Mustelmaa ei tullut, mutta vieläkin tuntuu vähän arkuutta. En sitten uskaltanut kääntää autoa.

Ollaan tunnettu 6 vuotta eikä koskaan vastaavaa ole ollut. Jäin nyt kuitenkin miettimään.. mitä jos joskus panen vastaan kunnolla miehelle, pystyiskö hän pahempaan? :( ahdistaa.. mieheni, aina kaikkien mielestä kunnollinen teki näin :(

Veikkaan, että tästä tarinasta puuttuu kaikki olennainen minkätakia mies teki tuon. Sentakia ei kiinnosta nämä mammapalstojen jorinat. Veikkaan, että kuulisimme mieheltäsi hieman toisenlaisen version.

Veikkaan, että tästä tarinasta puuttuu kaikki olennainen minkätakia mies teki tuon. Sentakia ei kiinnosta nämä mammapalstojen jorinat. Veikkaan, että kuulisimme mieheltäsi hieman toisenlaisen version.

Mitä ihmettä sitten? MIKÄÄN sanominen ei oikeuta puristamaan toista olkapäästä niin että sattuu. Sinä varmaan olet perheväkivallastakin sitä mieltä että on naisen oma vika jos tulee hakatuksi, kun on varmaan nalkuttanut niin paljon.

Ap:na olisi hyvin varuillani, koska jos hlö on taipuvainen käyttämään väkivaltaa, tuollainen voi olla ensimmäinen merkki. Ei toki välttämättä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis, mies puristi minua siksi, koska meinasin kääntyä takaisin kotiin sen sijaan, että menisimme anoppilaan kahdeksi yöksi, kuten oli tarkoitus. Kun en siis meinannut uskoa mitä hän sanoi. Mitään muuta en ole tehnyt, ja tuo aamupäiväkin sujui ihan normaalisti kotona.

Mitä ihmettä sitten? MIKÄÄN sanominen ei oikeuta puristamaan toista olkapäästä niin että sattuu. Sinä varmaan olet perheväkivallastakin sitä mieltä että on naisen oma vika jos tulee hakatuksi, kun on varmaan nalkuttanut niin paljon.

Ap:na olisi hyvin varuillani, koska jos hlö on taipuvainen käyttämään väkivaltaa, tuollainen voi olla ensimmäinen merkki. Ei toki välttämättä.

Tiedän tapauksia missä mies on pitänyt aloillaan riehuvaa sekopäistä naistaan ja joutunut putkaan sentakia. Eli ei kiinnosta kolikon toinen puoli pelkästään.

Naiset tulevat tänne palstalle enkelinä, vaikka he ovat hyvin kaukana siitä.

No ei ole vakavaa ja veikkaan että kyseessä oli täydellinen turhautuminen siitä että toinen ei kuuntele eikä osaa tai halua kommunikoida. Ei viisasta muttei vakavaakaan jos ei ole aiemmin sattunut. Joskus menee yli ja silloin väkivaltaiset ihmiset turvautuu lyönteihin tai muuhun tarkoitukselliseen satuttamiseen, kiinni tarttuminen ei välttämättä todellakaan ole sitä. Edellisen suhteen aikana teki monesti mieli tarttua kiinni mutta hillitsin itseni, ex-vaimo tarttui useamman kerran jopa satuttaen mutten silti pidä häntä väkivaltaisena koska ei koskaan lyönyt. Noita tilanteita ei kannata ylitulkita.

Ja nämä tilanteet ovat kyllä oikeasti aina kahden kauppa ja niitä ei kukaan jälkeenpäin voi tuomita etenkään missään palstalla. Mieti itse molempien näkövinkkelistä sikäli kuin pystyt.

No voi hyvänen aika. Mulla ei ole mitään tarvetta sepittää tarinaa tai jättää siitä pois. Mies tarttui voimalla minuun kiinni kun ajoin autoa sen takia, että meinasin peruuttaa reissun anoppilaan. Siinä se. Arki on ollut tavallista, enkä ole tehnyt mitään pahaa miehelleni, esim. haukkunut tai ollut itse väkivaltainen. Mies ITSEKIN puhui nyt illalla, että "turvauduin sitten väkivaltaan"... ja oli mietteissään.

Minulle kävi näin ekana mies purisi kättä seuraavalla kerralla kurkku sitten kurkkua ja käsiä haukkuu minkä kerkee eikä oo ennen käyny näin nykyään aina, kun vähäkin sanomista ottaa käsistä ja kurkusta kiinni heittää joskus maahan, mutta ikinä ei ole muuta tehny enkä aijo erota

No voi hyvänen aika. Mulla ei ole mitään tarvetta sepittää tarinaa tai jättää siitä pois. Mies tarttui voimalla minuun kiinni kun ajoin autoa sen takia, että meinasin peruuttaa reissun anoppilaan. Siinä se. Arki on ollut tavallista, enkä ole tehnyt mitään pahaa miehelleni, esim. haukkunut tai ollut itse väkivaltainen. Mies ITSEKIN puhui nyt illalla, että "turvauduin sitten väkivaltaan"... ja oli mietteissään.

Senkus eroat, mutta joka kerta kun kuulen näitä naisten vuodatuksia ovat ne osoittautuneet paskapuheeksi. Sentakia en usko nykyään yhteenkään naiseen.

Tiedän tapauksia missä mies on pitänyt aloillaan riehuvaa sekopäistä naistaan ja joutunut putkaan sentakia. Eli ei kiinnosta kolikon toinen puoli pelkästään.

Naiset tulevat tänne palstalle enkelinä, vaikka he ovat hyvin kaukana siitä.

Ok, ymmärrän kyllä näkökulmasi. Aina vika ei kuitenkaan ole naisessa, eikä ap:n tapauksessa mikään viitannut siihen.

[QUOTE="mimii";24378897]Minulle kävi näin ekana mies purisi kättä seuraavalla kerralla kurkku sitten kurkkua ja käsiä haukkuu minkä kerkee eikä oo ennen käyny näin nykyään aina, kun vähäkin sanomista ottaa käsistä ja kurkusta kiinni heittää joskus maahan, mutta ikinä ei ole muuta tehny enkä aijo erota[/QUOTE]

Tulin tästä surulliseksi. :'( Sinun ei tarvitsisi sietää tuollaista p*skaa.

Olisin pysäköinyt ja lähtenyt lapsen kanssa kävelemään toiseen suuntaan. Paskiainen olisi saanut mennä äidilleen. Olisin sitten bussilla tai jollain mennyt takaisin.

Tuo on väkivaltaa.

[QUOTE="mimii";24378944]Ei se minua sinäänsä paina, joskus mietin vaan että mitä seuraavaksi , mutta mun mies rakastaa minu ja minä sitä[/QUOTE]

Hyvä että rakkautta riittää kuitenkin, se on tärkeintä. Ehkä miehesi itsehillinnässä on parantamisen varaa, siihen voi itsekin vaikuttaa jos haluaa.

Kannattaisi varmaan puhua auki se tilanne, joka tuntuu painavan molempia. Samalla kannattaa sinun ottaa esille se, millaisiin toimiin seuraavalla kerralla alatte, eli onko se perheneuvola, lyömätön linja vai mikä jonne mies hakeutuu jos jatkossa tuntuu olevan tarpeen runnoa sinua.

[QUOTE="Vieras";24379105]Peesi.[/QUOTE]

No se että sinä et arvosta itseäsi enempää ei tarkoita että muiden pitäisi lakata arvostamasta itseään.
Mä en iki kuuna päivänä vois edes kuvitella että mieheni kävis millään muotoa muhun käsiksi,muutenkuin normaalissa kanssa käymisessä,seksi,suukottelut,halaukset ym...

[QUOTE="vieras";24379122]No se että sinä et arvosta itseäsi enempää ei tarkoita että muiden pitäisi lakata arvostamasta itseään.
Mä en iki kuuna päivänä vois edes kuvitella että mieheni kävis millään muotoa muhun käsiksi,muutenkuin normaalissa kanssa käymisessä,seksi,suukottelut,halaukset ym...[/QUOTE]

:D Voisit kokeilla sellaista itse, että ajattelisit ja arvostaisit muitakin, kuin itseäsi. :D Toi ei varmaan ollut mitään miehen kiinnikäymistä, vaan otti vaan kiinni niin kuten joku nainenkin olisi voinut tehdä miehelleen. Vähän vaikuttaa, että ap heittäytyi niin prinsessaksi, että teki kärpäsestä härkäsen, kun oli muutoin häviämässä kiistaa, ja sai miehen myöntämään "syyllisyytensä", että taisi olla ehkä vähän kovakourainen.

Itse ihmettelen, miten ap kehtasi viime hetkellä muuttaa suunnitelmia? Onhan toi tosi rumaa!

Yhteistyössä