Mieheni tyydyttyy vain käsin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maarit täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maarit täti

Vieras
Tiedän, että mieheni runkkaa usein yksin ollessaan ja olen hänen kätköissään huomannut sellaisen penispumpunkin. Kulli on komean kokoinen ja seisoo tömäkästi, mutta panemalla se ei laukea. Tavallisesti mies panee kunnes laukean ja ottaa sitten kullinsa pois pehmenneestä pillustani ja pyytää ottamaan sen käsihoitoon. Kaksin käsin sitten runkkaankin sitä. Kulli tuntuu nauttivan erityisesti kun puristan toisella kädellä kullin juuresta voimakkaasti ja samalla toisella runkkaan terskan juuresta. Monasti saan jatkaa näin melko pitkäänkin kunnes siemensyöksy tulee voimakkaana. Onko tämä menettely kovinkin yleistä, vai onko mieheni "pilannut" kullinsa omilla touhuillaan?

a) Miehesi mastuboi liian usein, jolloin tavallinen pillu ei saa aikaan riittävää puristusta, vaan laukeaminen pitää "väkisin" saada aikaiseksi sitten kovemmilla keinoilla esim. käsin.

b) Miehelläsi laukeaminen on pään sisällä oleva asia (ei halua laueta naisen sisään tai kokee, ettei kiihotu riittävästi sisään laukeamisesta)

c) Miehelläsi on alkavaa erektiohäiriötä tai hänellä on vaikeuksia laueta nopeasti.

Jos sinä saat omat orgasmisi ja mies omansa, niin mielestäni tässä ei ole mitään vikaa. Ei ole olemassa vain yhtä ainoaa oikeaa tapaa harrastaa seksiä. Ongelmaksi tilanne muuttuu sitten, jos miehesi esim. harrastaa masturbointia niin hirvittävästi, että et saa tarpeeksi seksiä tai koet, että hän kohtelee sinua kuin "pumpattavaa Barbaraa".

En tiedä, onko yleistä, mutta näin meilläkin usein menee.
Poikkeuksena se, että vaikka kalu seisoo kovana, se on mitoiltaa varmaan yksi valtakunnan pienimpiä.
Useimmiten olemme lähetyssaarnaajassa, jossa pitkän puristelun jälkeen saan itse. Mies vetää kullin ulos ja jatkan käsin ( yhdellä kädellä ) niin kauan, että spermaa valuu vatsalleni.
Jos olemme takaapäin, käsittelee mies itse kalunsa ja saan spermat selkääni.

Luulen, että tämä johtaa kauas nuoruuteemme. Pihistin neitsyyttäni lähes vuoden seurustelumme alusta. Itse pystyin pidättäytymään, mutta mies ei, joten hoidin homman lähes päivittän käsipelillä.
Eli oma vikani, luulisin:(

Tuossa ollaan pitkälti oikeassa, kyse on puristavasta ärsytyksestä.
Jos koko ajan vaan runkkailee omilla sormilla niin noinhan siinä saattaa käydä.
Ärsykkeet tulevat miehille 40prosenttisesti visuaalisesti, silmien kautta, ja se loppu sitten sieltä alapäästä.
Samasta syystä miehet haluaa peppuseksiä, puristus on huomattavasti kovempaa.

Liiallinen kullin ärsyttäminen itse, ilman kumppania puuduttaa koko vehkeen. Tulee sama tilanne kuin krapulassa. Silloin saa jyystää vaikka miten pitkään ennen kuin pati lähtee. Ja auta armias jos vielä on krapula ja itse runkkaamalla treenattu kulli, niin sitä ei saa laukeamaan kuin....... Aktiivinen naispari :)

Mukavia kommentteja kiitos! Tuolla tuli esille se, mitä olen joskus ajatellutkin. Mitäs jos suostuttelisin mieheni minun tultua tyydytetyksi panemaan minua takapuoleen. Joskus on vilahtanut mielessäkin tällainen kokeilu. Luulen, että sieltä löytyy sitä puristusvoimaakin riittämiin ja syvyyttäkin on kirjoitusten mukaan riittämiin, ettei ole pelkoa siitäkään kun on kyse aika suuresta kullista.

Itselläni on joskus tapana runkata tuntia, paria ennen kun tiedän seksiä olevan tulossa. Olen pitänyt sitä vain positiivisena asiana seksin kannalta, kestän huomattavasti pidempään, ja vastapuolikin saa kyrpää oikein kunnolla. Silti kalu seisoo hyvin ja tuntokin on kohdallaan ja lopulta tulee ehkä normaaliakin parempi orgasmi. Runkkaus voi tosiaan aiheuttaa puutumista jos sitä pitkään tekee, penispumpusta mulla ei ole kokemusta. Pumppu kuulemma turvottaa kyrpää eli kasvu jää väliaikaiseksi. Voisi kuvitella, että jos kyrvässä on turvotusta, on tunto samalla heikompi. Peppuseksi voisi olla kyllä hyvä idea, en ole kyllä sitäkään kokeillut. Kuulopuheiden mukaan anus tuntuu miehestä ihanan tiukalta ja silloin lasti voisi lentää herkemmin. Maarit, otatko yhteyttä sähköpostiini [email moderoitu], voisin vaihtaa ajatuksia kanssasi privaatisti.

Miehelläsi varmaan korvien välissä joku estoisuus.Ottakaa vaan rauhallisesti.Uskon että asia korjaantuu.Usein pieni henkinen ,joku pikku asia vaikuttaa kaikkeen.Luottakaa itseenne.

itse olen runkannut harva se päivä liki kahdenkymmenen vuoden ajan. Pillu on tosi harvinaista herkkua ja sitten kun sitä saa, niin eipä mälli lennäkkään. Satunnaisissa suhteissahan sitä tulee käytettyä kumia ja jos kumi on iso ja kulli pieni, niinkuin mulla usein tuppaa käymään, niin väljässä pillussa tunto on nollassa.

Paljaalla pannessa taas ongelmana on usein se että nainen on niin märkä ja (väljä) että tällainen pienempi kikkeli ei saa kunnon puristusta vaan tunne on kuin pesuvadissa mulkkuaan huuhtois.

Suurin ongelma on kuitenkin näistä edellisistä johtuvat kokemukset, kun ei ole tykki puhunut, niin että sitä pieni pää tekee itselleen eston korvien väliin. Silloin sitä saa jyystää tuntitolkulla tukka märkänä ja kulli ruvella eikä lennä, ei. Yleensä tässä tilanteessa ei auta naisen runkkauskaan vaan sitten kotona yksin oman rakkaan (oma nyrkki) kanssa se mälli lähtee tuleen.

Koitappas Late sitä, että hivutat takapuolelle kontilleen ja puristat käsillä pyllynkannikoista eteisen pillulle. Sitä voi sitten säätää kalun mukaiseksi. Terska hakee välillä märkää luolasta, joten kannikat ja kalu ei mene ruvelle.

minä runkkaan itse paljon kovakouraisemmin kuin mitä vaimoni runkkaa minua. Laukeamiseen menee vähän kauemmin ,mutta kyllä se on yhdessä ihanampaa. Sitten naidessa saa taas pidätellä , ettei laukea liian aikaisin , kun se on niin ihana se riemurasia ja vaimo taas ei ehdi mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja herrasmies10:
Itselläni on joskus tapana runkata tuntia, paria ennen kun tiedän seksiä olevan tulossa. Olen pitänyt sitä vain positiivisena asiana seksin kannalta, kestän huomattavasti pidempään, ja vastapuolikin saa kyrpää oikein kunnolla. Silti kalu seisoo hyvin ja tuntokin on kohdallaan ja lopulta tulee ehkä normaaliakin parempi orgasmi. Runkkaus voi tosiaan aiheuttaa puutumista jos sitä pitkään tekee, penispumpusta mulla ei ole kokemusta. Pumppu kuulemma turvottaa kyrpää eli kasvu jää väliaikaiseksi. Voisi kuvitella, että jos kyrvässä on turvotusta, on tunto samalla heikompi. Peppuseksi voisi olla kyllä hyvä idea, en ole kyllä sitäkään kokeillut. Kuulopuheiden mukaan anus tuntuu miehestä ihanan tiukalta ja silloin lasti voisi lentää herkemmin. Maarit, otatko yhteyttä sähköpostiini [email moderoitu], voisin vaihtaa ajatuksia kanssasi privaatisti.

Niin kun tietäski millon seksiä mahdollisesti on tarjolla. Sitten kun parisuhteessa se venkulointi alkaa niin ei auta runot eikä ruusut ku ainaon pää kipiä tai pierettää. Ei oo fiilistä ku haisee joku vaikka ite on juonu kaljaa. sanos vaan ettei tee mieli ja suunnilleen milloin mahdollisesti seuraavan kerran vois tehä mieli

Yhteistyössä