Miehennielijä kysyy...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "AAPEE"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"AAPEE"

Vieras
Olen jostain syystä sellainen nainen josta miehet pitävät. Erityisesti vähän vanhemmat miehet, ja erityisesti naimisissa olevat. En oikein osaa sanoa miksi näin on, mutta mua on joskus luonnehdittu vaimon vastakohdaksi (tämä on sitaatti, ei oma mielipiteeni). Ulkoiset ja iloluontoiset ominaisuuteni ovat itselleni toisarvoisia, mutta kuitenkin oeellisia persoonani luontevia ilmentymiä. En ole blondi miellyttääkseni tuntemattomia ihmisiä, se tulee siinä ikäänkuin kaupanpäällisenä. Varattujen miesten iskuyritykset eivät ehkä ole ihan jokaviikkoista kauraa, mutta kerran kuussa ehkä ainakin jotain flirttiä. Kesäaikaan miehet menee ihan sekaisin, ja niitä saa olla melkein kepin kanssa tökkimässä kauemmas. En ole varattua ottanut, kuin kerran tietämättäni. Vapaitakin riittää tässä maailmassa, ja toisaalta, en minä oikeastaan etsi ketään, viihdyn arjessa yksin.

Nyt kuulkaa kun kesäkin on tässä korvilla, ja asun kerrostalossa, niin mitenhän ihmeessä mun pitäisi esimerkiksi pukeutua, etten ärsyttäisi naapurin rouvia? Minishortsit tai tissitopit ei ole koskaan kuuluneet varastoon, että luovunko kivasti hulmuavista kukkamekoista naapurisovun takia?

Kaikenlainen auringon otto on varmaan ihan no-no, ehkä jotenkin antaa väärää signaalia myös vaan jäätelön syöminen?

Kertokaa nyt te miehiänne vartioivat varatut naiset, että miten mun on syytä varautua kesään jottei teidän miesten tarvitse nähdä mitään viehättävää ainakaan?

Ehkä helpointa olisi kai vaan antaa kurvien (kyllä en ole edes erityisen laiha) lölläköityä, verhoutua burkhaan, peittää päivetys valkoisella puuterilla, ja värjätä kutrit maantienväriseksi?

Täällä toinen iloinen nainen,joka haluamattaan lienee saanut pariskunnilla pari riitaa aikaiseksi.

Itselläni on tepsinyt tämä: Ota itsellesi oma mies. Se ei estä muita miehiä kiinnostumasta, mutta naiset ja muut miehet rauhoittuvat ainakin vähän. Ja muistat joka toisessa lauseessa hehkuttaa miestäsi, niin rauha palaa kaikkialle ja saat kulkea semmoisissa vermeissä ja meikeissä kuin haluat.

Jos et miestä tähän hätään löydä, niin pukeudu silti miten haluat, mutta juttele vakavaan,vastuulliseen ja tylsän asiallisen sävyyn työasioista, taloyhtiön kokouksen asioista, ym. Vakavoidu, ota asiallinen rooli,ikään kuin kantaisit kaikkia maailman huolia niskassasi. Jätä iloiset "hupsista"-kiekaisut kavereillesi, älä viljele niitä naapurin pariskunnan läsnäollessa, muuten vaimo tarraa miehensä käsipuoleen entistä tiukemmin.

Muille miehille et voi puhua ja käyttäytyä samalla tavalla kuin naisille. Jos lorpöttelet iloisia ja vauhdikkaita ja hymyilet jatkuvasti,niin naisen seurassa se on ok, mutta miehet on niin tyhmiä että ottavat tuommoisen käytöksen iskuyrityksenä.

Täällä toinen iloinen nainen,joka haluamattaan lienee saanut pariskunnilla pari riitaa aikaiseksi.

Itselläni on tepsinyt tämä: Ota itsellesi oma mies. Se ei estä muita miehiä kiinnostumasta, mutta naiset ja muut miehet rauhoittuvat ainakin vähän. Ja muistat joka toisessa lauseessa hehkuttaa miestäsi, niin rauha palaa kaikkialle ja saat kulkea semmoisissa vermeissä ja meikeissä kuin haluat.

Jos et miestä tähän hätään löydä, niin pukeudu silti miten haluat, mutta juttele vakavaan,vastuulliseen ja tylsän asiallisen sävyyn työasioista, taloyhtiön kokouksen asioista, ym. Vakavoidu, ota asiallinen rooli,ikään kuin kantaisit kaikkia maailman huolia niskassasi. Jätä iloiset "hupsista"-kiekaisut kavereillesi, älä viljele niitä naapurin pariskunnan läsnäollessa, muuten vaimo tarraa miehensä käsipuoleen entistä tiukemmin.

Muille miehille et voi puhua ja käyttäytyä samalla tavalla kuin naisille. Jos lorpöttelet iloisia ja vauhdikkaita ja hymyilet jatkuvasti,niin naisen seurassa se on ok, mutta miehet on niin tyhmiä että ottavat tuommoisen käytöksen iskuyrityksenä.

Kiitos hyvistä vinkeistä! Töissäkäymisestä tuleekin sitten aika rankkaa, kun suurin osa jengistä siellä on keski-ikäisiä miehiä... Mutta kyllähän se on kai vaan nöyrryttävä, kaikkien edun vuoksi... Omaa vakituista miestä en nyt jotenkin haluaisi. Tuntuvat niin työläiltä.

[QUOTE="...";26323343]Millaisissa mitoissa olet?[/QUOTE]

Noh vaa'alla en ikinä käy, mutta koskapa tämä massa ei ole tästä kropasta vähentynyt, ehkä tosin vähän kiinteytynyt, niin luulen edelleen painavani noin 70 kiloa, ja pituutta olisi 167cm. Kuppikoko eksoottinen 85a ( :D), ja pylly on kyllä omastakin mielestäni hyvä. Ei se kai niin ole että ne kilot, vaan miten ne kantaa. Viihdyn hirveän hyvin näissä mitoissa.

[QUOTE="Tiina";26323527]Kuule, ne tietyt keski-ikäiset tyypit heittää noita samoja juttuja melkein joka toiselle naiselle, joten ihan turha sun on kuvitella olevas mitenkään erikoinen.[/QUOTE]

Kuule, jos jostain tiedän jotain, niin iskuyrityksistä. ;)

[QUOTE="AAPEE";26323516]Noh vaa'alla en ikinä käy, mutta koskapa tämä massa ei ole tästä kropasta vähentynyt, ehkä tosin vähän kiinteytynyt, niin luulen edelleen painavani noin 70 kiloa, ja pituutta olisi 167cm. Kuppikoko eksoottinen 85a ( :D), ja pylly on kyllä omastakin mielestäni hyvä. Ei se kai niin ole että ne kilot, vaan miten ne kantaa. Viihdyn hirveän hyvin näissä mitoissa.[/QUOTE]

olisi mukava nähdä kuva susta :D

Ole sellainen kuin olet. Tuskin nyt niin hirveätä häslninkiä saat aikaan liikkuessasi, että sinun täytyisi luopua tissitopeistasi. Jotkut miehet innostuvat sinusta, jotkut eivät. Jotkut naiset ovat mustasukkaisia, jos mies osoittaa huomiota toiselle naiselle, jotkut eivät piittaa. Näin se menee kaikkien kohdalla. Taso tasonsa valitsee.

olisko niin, että kun olet "vaimon vastakohta", niin jollekulle se voisi tarkoittaa "helppo nainen, ilman vaatimuksia"? Et halua sitoutua mutta olet ilmeisen mairiteltu kaikesta huomiosta. Ja toinen asia voi olla posketon itsevarmuutesi, ehkä se houkuttelee miehiä?

Toinen asia, kysytkö tosissasi että miten pukeutua, että et ärsytä naapurin rouvia? Vai onko mukava ärsyttää niitä? Jos haluat naisten hyväksyntää, niin jätä keikistelu varattujen miesten läsnäollessa vähemmälle, ja jos taas haluatkin ärsyttää niitä, niin sitten ihan rauhassa. Ja oletko ihan varma että ne varmasti huomaavat sinut? Koska minusta vaikuttaa että olet pikkaisen huomionkipeä. Mutta ei se mitään, kesä kaikilla. :D

[QUOTE="jasmin";26323603]olisko niin, että kun olet "vaimon vastakohta", niin jollekulle se voisi tarkoittaa "helppo nainen, ilman vaatimuksia"? Et halua sitoutua mutta olet ilmeisen mairiteltu kaikesta huomiosta. Ja toinen asia voi olla posketon itsevarmuutesi, ehkä se houkuttelee miehiä?

Toinen asia, kysytkö tosissasi että miten pukeutua, että et ärsytä naapurin rouvia? Vai onko mukava ärsyttää niitä? Jos haluat naisten hyväksyntää, niin jätä keikistelu varattujen miesten läsnäollessa vähemmälle, ja jos taas haluatkin ärsyttää niitä, niin sitten ihan rauhassa. Ja oletko ihan varma että ne varmasti huomaavat sinut? Koska minusta vaikuttaa että olet pikkaisen huomionkipeä. Mutta ei se mitään, kesä kaikilla. :D[/QUOTE]

Tietenkään en kysele tosissani miten minun pitäisi muuttua. Tämä oli lähinnä reaktio aamulla näkyneeseen ketjuun, jossa jotain vaimoa vitutti naapuriin muuttanut 'miehennielijä'.

Vähän off topic, mutta se että tiedostan kerääväni huomiota, ei tarkoita välttämättä sitä että kerjäisin sitä, tai velloisin siinä. Tiedän kyllä että edelläkin mainitut ominaisuudet, kuten itsenäisyys varmaan vetoaa tietynlaisiin miehiin jotka ovat tietynlaisessa elämäntilanteessa. En usko että kyse on pelkästä ulkonäöstä, en nyt niin ihmeellinen missi ole, enkä niin ole väittänytkään. Työni takia olen omassa yhteisössäni tahtomattakin vähän näkyvässä asemassa, ja ihmiset tietävät minusta enemmän kuin minä heistä.

On varmasti hirveä rikos kaikkia naisia ja maailmaa ja mitä vielä kohtaan sanoa (ei edes ääneen, vaan nimimerkin takaa keskustelupalstalla) että minua halutaan ja tiedän sen. Eihän se niin voi olla, mun on oltava hirvee tyrkky, mauton, tyhmä nyt ainakin, ja hirveen naivi. En ole mitään näistä. Esimerkiksi en missään nimessä ikinä luontevasti koskettaisi vierasta ihmistä, tai flirttailisi päivän piristykseksi. Ystävällinen olen ikään, sukupuoleen tai säätyyn katsomatta, ja senkin takia minulle usein avaudutaan henkilökohtaisuuksista, ja minut koetaan hyvänä kuuntelijana. Se johtaa välillä tilanteisiin, joissa miehet saattavt kokea että jonkinlainen henkinen yhteys on koettu, ja että seksi sopisi kuvaan myös. En kohtaa niinkään siis perään huutelua tai viheltelyä (tai jos kohtaankin niin ohitan olankohautuksella) vaan minuun ihastutaan normaalin sosiaalisen kanssakäymisen myötä. En kuitenkaan luule, että kovinkaan moni noista miehistä olisi valmis suhteeseen kanssani. Se etten ole kiinnostunut seurustelusta, varmasti lisää ehdottelujen määrää.

En laita kuvaa. Ei siinä ole mitään erityistä nähtävää. Viihdyn itseni ja tyylini kanssa, ja se kuulemma näkyy.

[QUOTE="AAPEE";26326285]
Ystävällinen olen ikään, sukupuoleen tai säätyyn katsomatta, ja senkin takia minulle usein avaudutaan henkilökohtaisuuksista, ja minut koetaan hyvänä kuuntelijana. Se johtaa välillä tilanteisiin, joissa miehet saattavt kokea että jonkinlainen henkinen yhteys on koettu, ja että seksi sopisi kuvaan myös. [/QUOTE]

Tuo kuunteleminen on ihan hyvä taito, mutta se kyllä luo äijissä myös ihan ihmeellisiä kuvitelmia ja tunteita. Voi olla että oma vaimo ei niin jaksa sen miehen juttuja aina kuunnellakaan, ja jos kuunteleekin, niin saman tutun vaimon taholta se ei tunnu varmaan miehestä enää niin sykähdyttävältä, kuin jos kuuntelijana on joku naispuolinen työkaveri tai naapuri. Olen huomannut olevani lirissä pariin otteeseen sen jälkeen kun joku mies on mulle uskoutunut,ja olen luullut kaveruutemme vaan tavalliseen tapaan syventyneen, mutta mies onkin ruvennut lämpiämään vähän toisella tavalla.

Jos et itse jaksa miestä ottaa, niin yks hyvä konsti miesten karistamiseen on se, että olet kauhean kiinnostunut pariskuntien kohdalla juttelemaan sille vaimolle. Miestä noteeraat siinä vieressä vain lyhyen ystävällisesti. Ja jos olet miehen kanssa kahdestaan niin kauheasti vaan kyselet että missäs sun vaimos olikaan töissä ja mites sillä nyt meneekään, ja sympatiseeraat vaimoa täysillä.
Eiköhän mene viesti perille. :D

Yhteistyössä