miehesi ostama:)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ripsien lämpökiharrin oli aika outo :laugh:

En ollut sillon vielä tottunut että miehet ostaisivat noin...."naisellisia" juttuja :D Oltiin siis seurustelun alkuvaiheessa ja olin jotain valittanut kun ripsentaivutin oli niin kova tms..

Osti mulle muutama vuosi sitten joululahjaksi kultaiset sydänkorvakorut. Ei ollut huomannut, että mulla oli samanlaiset korvikset roikkuneet korvissa jo pari vuotta. Seuraavana jouluna osti myös sydänkorvikset. Oli erilaiset, mutta ei enää ollut mustanut, mitä edellisenä jouluna osti :D

Seurustelu vaiheessa mies oli ostanut minulle kännykkätelineen, sellaisen lehmän, joka alkoi ammumaan just ennen kuin puhelin soi :D Vitsit se oli rasittava, se reagoi jopa seinänaapurin puhelimeen..... murrr... Se lehmä lensi aikasta pian roskiin.

Toinen juttu sitten mikä oli niin ihana yllätys, että en ees osannut mitään arvaillakaan. Sain kultaisen kaulaketjun huomenlahjaksi <3 ihana!! :)

mä olen saanut x-box 360 ja sekään ei kuitenkaan ollu tarkotettu mulle..vaan itellensä ja sit mies toi mulle sen siskon antaman huulikiillon..luulin et oli käyny ite ostamassa mut myöhemmin paljastu et se sisko oli käskeny antaa mulle sen-

Sain äitienpäivä lahjaksi 10 hengen soutuveneen ja siihen perämoottorin. TOi mies mulle kukanki. Mutta siis lauantaina haki ton veneen ja mainosti et siinä sulle lahja. Joo kiva kun en tee sillä yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sain äitienpäivä lahjaksi 10 hengen soutuveneen ja siihen perämoottorin. TOi mies mulle kukanki. Mutta siis lauantaina haki ton veneen ja mainosti et siinä sulle lahja. Joo kiva kun en tee sillä yhtään mitään.

haha hyvä:D

Yhteistyössä