Miehesi paras

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päivän kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päivän kysymys

Vieras
ominaisuus?

Myönnän että olen sen verran itsekäs, että paras ominaisuus mielestäni on se, että hän ei ole liian erilainen kuin minä. Eli hänellä ei ole "liian" ärsyttäviä tapoja. Esim hänkin tykkää suht siististä kodista ja keittiöstä, pyykkiä pestään aina kun sitä tulee, ei vasta kun sitä on kertynyt kauheat vuoret, hänkin laittaa ruokaa ja hoitaa lapsia jne. Eli arki sujuu hänen kanssaan, ja varmaankin tätä kautta myös juhla!

Se että mieheni on Mies isolla M-kirjaimella. Sellainen johon voin turvautua aina tuli mitä vaan. Mun mies aina jaksaa lohduttaa ja tsempata mua kun on vaikeeta. Halaa ja lupaa että kaikki järjestyy. Ollaan koettu yhdessä vaikeitakin asioita eikä ole koskaan pettänyt mun luottamusta.

Munkin ukko on tämmönen aika samanlainen ku mää et ei turhia ressaa, ei haittaa vaikka kaikki on välillä vähän perspuilleen. Se tykkää ottaa rennosti. Kaupasta otetaan sitä mitä tykätään ja siivotaan ku viittitään. Mut tää ei oo se paras ominaisuus. Paras ominaisuus ainakin nuorena oli sänkypuuhat mihin ihastuin mutta nyttemmin kai se on toi kun se on niin sanoisinko hissukka mies. Ei sillein oo vaivaks ja lapsetki saa sitä retuttaa miten tykkäävät.

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Munkin ukko on tämmönen aika samanlainen ku mää et ei turhia ressaa, ei haittaa vaikka kaikki on välillä vähän perspuilleen. Se tykkää ottaa rennosti. Kaupasta otetaan sitä mitä tykätään ja siivotaan ku viittitään. Mut tää ei oo se paras ominaisuus. Paras ominaisuus ainakin nuorena oli sänkypuuhat mihin ihastuin mutta nyttemmin kai se on toi kun se on niin sanoisinko hissukka mies. Ei sillein oo vaivaks ja lapsetki saa sitä retuttaa miten tykkäävät.

:D Anteeks, kuulosti äkkiseltään ihan koiralta! :D

Alkuperäinen kirjoittaja huvittavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:

:D Anteeks, kuulosti äkkiseltään ihan koiralta! :D

Ei vedä sua pusikkoon kävelyllä ja juokse toisten narttujen perässä? Lempiruokaa lenkki ja pedigree chum...

me ihmiset, tykkäämme siitä, että joku tykkää meistä, omina itsenämme :)
Näin se vaan menee, eikä siinä kai mitään pahaa ole.. vai?
Minunkin mieheni on hyvä isä ja aviomies, rakastaa minua sellaisena kuin olen ja tahtoo minulle kaikkea hyvää.