miehesi penis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tiina";29693755]En muista enää mittoja. Nuorena taidettiin joskus ihan mitata. Aikalailla taitaa olla keskivertokokoinen, juuri sopiva minulle.[/QUOTE]

Eli liian pieni. Otan osaa.

Joo eihän niillä mitoilla ookkaan väliä vaan liltä tuntuu. Lähinnä aloin kysellä vertailua, kun minulla ei kokemusta kui muutamasta miehstä, kaikilla ulkoisesti lähes saman kokoisen näköinen. Tää nykyinen tuntuu valtavan hyvältä ja otin ja mittasin viinihiprakoissani ja yllätyin ku litat ei olekkaan suuret. Että lähinnä millaisia muiden miesten mitat ovat. Pidin tätä nimittain aika kookkaana ja mitat vain 15/12.5. Oletin että olis enemmän.

No eipä ole kyllä ikinä tullu mieleen mittailla sitä sen enempää ku mun syvyyttä/venyvyyttä tms ominaisuuksia. Sen tiedän et sopii mun tarpeisiini kuin nenä päähän ja myös mies nauttii suuresti.

[QUOTE="huoh";29693872]"en ole mitannut" = hävettävän pieni
"juuri sopiva minulle" = liian pieni minulle[/QUOTE]

"olen mitannut" = eikö teillä teinit ole muuta ajanvietettä?

"25/10" = niinhän sä luulet..

Kun mun miehellä seisoo, niin luuletteko te tosiaan, että minä alan kaivella jotain prkleen mittanauhoja?? :D me keksitään sille muutakin tekemistä.

[QUOTE="höh";29693998]"olen mitannut" = eikö teillä teinit ole muuta ajanvietettä?

Kun mun miehellä seisoo, niin luuletteko te tosiaan, että minä alan kaivella jotain prkleen mittanauhoja?? :D me keksitään sille muutakin tekemistä.[/QUOTE]

!!!

No mun miehellä seisoo niin usein minut nähdessään/lähellä ollessaan et ei aina jaksa jörniä ku se seisoo. Voi osan käyttää vaik mittaamiseen et ei ihan oo pillu ruvilla. Mut toki jos se on hankale saada seisomaan ja sen kerran ku seisoo ni kannattaahan se käyttää muuhun ku mittaamiseen!!

No mun miehellä seisoo niin usein minut nähdessään/lähellä ollessaan et ei aina jaksa jörniä ku se seisoo. Voi osan käyttää vaik mittaamiseen et ei ihan oo pillu ruvilla. Mut toki jos se on hankale saada seisomaan ja sen kerran ku seisoo ni kannattaahan se käyttää muuhun ku mittaamiseen!!

Voi rakas lapsonen, mun mies kyllä hirnuis ääneen jos lähestyisin mittanauhan kanssa siinä tilanteessa :D mutta me ollaankin ihan aikuisiässä ja kun ei ole ongelmia seksin saralla niin ei tarvitse mittailla että koossako se vika on kun ei toimi sänkyleikit. Suosittelisin kyllä mittaamisen sijaan menoa esim. seksiterapeutille, josko se vika löytyisi sieltä?

Menty yhteen aikuisina ihmisinä. Ei tulis mieleenkään mittailla, keksin paljon parempaakin tekemistä. Olen nähnyt isompia ja pienempiä ja todennut jo aiemmin sen, että koolla ei ole mitään tekemistä hyvän seksin kanssa. Nykyiseen olen kaikin puolin tyytyväinen!

Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;29694181:
Tollaset mittailut on kyllä maailman turhimpia asioita.

Miksi? Minusta tuntuu että nämä: "kuka tyhmä nyt penistä mittaa", "enpä ole koskaan arvioinut", "minulle riittää tämä; lapsellista mitata" - tyypit on näiden "nysämunien" naisia.

Ei kannata suuttua ;) Toisilla isompi, toisilla pienempi.

[QUOTE="höh";29693998]"olen mitannut" = eikö teillä teinit ole muuta ajanvietettä?

Kun mun miehellä seisoo, niin luuletteko te tosiaan, että minä alan kaivella jotain prkleen mittanauhoja?? :D me keksitään sille muutakin tekemistä.[/QUOTE]

Jos olette käyneet peruskoulun, niin varmaan osaatte suunnilleen _arvioida_.

Miksi? Minusta tuntuu että nämä: "kuka tyhmä nyt penistä mittaa", "enpä ole koskaan arvioinut", "minulle riittää tämä; lapsellista mitata" - tyypit on näiden "nysämunien" naisia.

Ei kannata suuttua ;) Toisilla isompi, toisilla pienempi.

Sinä voit pitää uskosi, se sinulle sallittakoon:). Tuskinpa kukaan siitä suuttuu. Jotkut valitsee miehensä tuntuman perusteella ja toiset mittanauhan. Kumpikin tapa lienee ok. Pääasia, että on lopputulokseen tyytyväinen:)

Yhteistyössä