Miehesi pituus ja paino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hintelä vai läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";26459199]meil semmonen 178cm ja 61kg, eli laiha kun mikä mut ei liho vaikka kuinka syö ja on liikkumaton =D[/QUOTE]

Pitäisi ehkä liikkua että niitä kiloja tulisi - eli lihasta tulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ö;26459217:
Pitäisi ehkä liikkua että niitä kiloja tulisi - eli lihasta tulisi.

Siis onhan sillä lihasta, muuten ei sitä massaa ole.
Tekee fyysisesti raskasta työtä joten sen puolesta lihasmassaa kertynyt, ilman sitä ei painais tuotakaan

183cm ja 97kg. Mahaa on, mut muuten jalat/käsivarret jäntevät/lihaksikkaat raskasta ruumiillista työtä kun tekee... Saan kylmiä väreitä(inhosta) luikuista miehistä....kokoa ja raamikkuutta tulee mielestäni olla=)

188 cm ja 76 kg. Harrastaa paljon liikuntaa. Hoikka on. On lihaksikas yläkropaltaan (hauis yhtä paksu kuin minun reiteni, n. 50 cm) mutta jalat on aika tikut. Tullut äitiinsä, joka on tosi muhkea muuten, mutta jaloissa ei ole mitään.

183 cm 86 kg. Hyvännäköinen atleettirakenne, mutta tietysti kuuskymppisenä näyttää eriltä kuin kolmekymppisenä - tosin pituus ja paino ovat melko samat kuin tuolloinkin.

181(vai 3, en tarkasti muist) ja joku 94 kg viimeks punnites. Vähän masua, mutta muuten työllä hommatut lihakset ja kiinteä kroppa pääosin. Tykkää syödä meinaan namia(siis menee helposti joku kilo karkkia illas), niin se kaljamaha on korvattu namimahalla :D toisaalta hyvä mulle, en koskaan kerkeä herkuttelemaan kun ei ole jäljellä mitään.

188cm/90kg. Kun tapasin mieheni 10 vuotta sitten hän painoi alle 80 kg. Sitten pikkuhiljaa kiloja kertyi ja hups kaksi vuotta sitten hän painoi n. 110 kiloa. Se oli kyllä liikaa. Rupes sitten laihduttamaan ja pääsi alta 90 kg. Sitten tuli taas lisää, mutta nyt saanut elintavat ja painon vakautettua. Mun mielestä aika sopiva nyt, vaikka ei mua haittais jos olis 5-10 kiloo vähemmän.

Ei ole mikään lihaskimppu, mutta sellainen miehekkään iso. Mun makuun.

Kuumimmat

Yhteistyössä