Miehestä erittyy jotain öljyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miehestä erittyy jotain öljyä?:o Meillä on pakko asua joku myskihärkä, tyynyliina on musta jo viikon käytön jälkeen, haju sellainen ällö, tyynyliinat ei meinaa puhdistua edes 60 pesussa? Irtoaako teidän miehistänne öljyä? Mikä tota äijää vaivaa??:mad:

Sama homma, tosin pistän sen piikkiin, että mies on metsäkonealan duunari ja ihoon jää varmasti pesunkin jäljiltä ties mitä öljy- ja massajäämiä. Sen tukkakin on loma-aikaan pehmoisempi, työviikkoina se on jäykkä kuin siilillä, vaikka pesee sen päivittäin.

[QUOTE="hop";27450606]Sama homma, tosin pistän sen piikkiin, että mies on metsäkonealan duunari ja ihoon jää varmasti pesunkin jäljiltä ties mitä öljy- ja massajäämiä. Sen tukkakin on loma-aikaan pehmoisempi, työviikkoina se on jäykkä kuin siilillä, vaikka pesee sen päivittäin.[/QUOTE]

onkohan toi kovin terveellistä että niitä jää ihoon

Jos takuu on voimassa, palauta tehtaalle, niin saat uuden tilalle. Jos ei, niin käänny vakutuuksen puoleen. Jotkut mallit päästävät herkästi öljyä, muista säännöllinen huolto! Suihkuttelu auttaa toisinaan, mutta valitettavasti ilo on lyhytaikainen, ellet päivittäin hoida.

• Tykkää
Reactions: himpatti
[QUOTE="vieras";27450614]onkohan toi kovin terveellistä että niitä jää ihoon[/QUOTE]

Maalaisjärjellä väittäisin, ettei todellakaan ole. Mä näen ukon ihosta, onko se ollut pidempään polttokoneella/hitsaamassa/purkuhommissa ja toisaalta taas tiedän, milloin se on tehnyt siistimpiä asennushommia. Jopa vatsan ihosta, vaikka sillä on haalarit yllä töissä. Siihen lisäksi hitsikipinän polttamat sun vastaavat, niin ihosyöpää odotellessa, olen oikeasti huolissani.

[QUOTE="hop";27450657]Maalaisjärjellä väittäisin, ettei todellakaan ole. Mä näen ukon ihosta, onko se ollut pidempään polttokoneella/hitsaamassa/purkuhommissa ja toisaalta taas tiedän, milloin se on tehnyt siistimpiä asennushommia. Jopa vatsan ihosta, vaikka sillä on haalarit yllä töissä. Siihen lisäksi hitsikipinän polttamat sun vastaavat, niin ihosyöpää odotellessa, olen oikeasti huolissani.[/QUOTE]

kuullostaa tosi pahalta :(

Yhteistyössä