miehestä mielipide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jjj

Vieras
Ajattelin kysyä teidän mielipidettä miehestä(ni) etä voin sitten näyttää tämä kirjoituksen sille että näkee vähän muittenkin mielipidettä asiasta vaikka eihän mikään välttämättä ole niin mustavalkoista.

Elikkä mun lapset ovat nyt isällään ja isä sanoi vanhemman pojan eilen oksentaneen ja nyt sitten tällä ilmeisesti kuumetta (sillä ei ole kuumemittaria uskokaa tai älkää)mun nykyinen sitten pelkää niinkuin itsekkin että pojalla on sika-influenssa ja minä olen raskaana.

Mies sitten veti tästä tyypilliset raivokohtaukset kun sanoin että poika tulee kotiin,kulema tappaa ensin pojan ja sitten exän jos saan sika-influenssan ja sano tappavansa myös mut kun olen lapanen kun en muka uskalla sanoa exälle vastaan että sen on hoidettava nyt lapset vaikka en itsekkään näin halua kun en luota sen "hoito taitoihn" olen myös huora,läskiperse ja lehmä,saatto muutakin yhtä kaunista sanoa.
eihän tuo tappamassa ole ketään,mutta vituttaa joka asiaan haukkuminen ja tollanen käytös..kuinka typerästi sitten varmaan olen tehnyt kun odotan sille lasta?!

eihän sitä kiinnosta mun lapset,oma napa ja tuleva lapsensa vain..

tässä ei nyt ollut asioista kuin tämänhetkinen ongelma,mielipiteitä silti muilta silti,en usko että monikaan tuollaista kattoisi,vai?

Saako mies tuollaisia raivareita myös lasten läsnäollessa, mikäli saa niin miehen on parempi muuttua ja äkkiä tai sitten miehelle kenkää. Sun ensisijainen tehtävä on turvata lastesi kasvu ja kehitys, joka nyt kuuleman perusteella vaaraantuu tuossa.

Sun tehtävä on huolehtia lastesi tarpeista, ei lapsellisen miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
Mies sitten veti tästä tyypilliset raivokohtaukset kun sanoin että poika tulee kotiin,kulema tappaa ensin pojan ja sitten exän jos saan sika-influenssan ja sano tappavansa myös mut kun olen lapanen kun en muka uskalla sanoa exälle vastaan että sen on hoidettava nyt lapset vaikka en itsekkään näin halua kun en luota sen "hoito taitoihn" olen myös huora,läskiperse ja lehmä,saatto muutakin yhtä kaunista sanoa.

Tyypilliset??
Eli ei ole eka kerta kun se uhkaa tappavansa ja haukkuu sut?

Yhdessä asiassa mä oon miehesi kanssa samaa mieltä: sä oot lapanen. Kukaan itseään kunnioittava ja lapsilleen parasta haluava ei suostuis pätkääkään olemaan tuommoisessa suhteessa, jossa joutuu kuuntelemaan tappouhkauksia!
Sun miehes ei ole ihan normaali, teidän parisuhteenne on kaukana normaalista. Mä toivon että sä oisit normaali ja jättäisit tuommoisen mielipuolisen pikkupennun oman onnensa nojaan ja lähtisit lastes kanssa kohti parempaa elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:

Tyypilliset??
Eli ei ole eka kerta kun se uhkaa tappavansa ja haukkuu sut?

Yhdessä asiassa mä oon miehesi kanssa samaa mieltä: sä oot lapanen. Kukaan itseään kunnioittava ja lapsilleen parasta haluava ei suostuis pätkääkään olemaan tuommoisessa suhteessa, jossa joutuu kuuntelemaan tappouhkauksia!
Sun miehes ei ole ihan normaali, teidän parisuhteenne on kaukana normaalista. Mä toivon että sä oisit normaali ja jättäisit tuommoisen mielipuolisen pikkupennun oman onnensa nojaan ja lähtisit lastes kanssa kohti parempaa elämää.

Nappiin meni!

:o

hirvee mies!

sun lapsi on kipee ja voi huonosti ja tarvii sua ja sun mies ei päästäis poikaa kotiin???!!

ihan järkyttävää kielenkäyttöä, en katselis sekuntiakaan. taitaa mies olla jäänyt jonnekin lapsen tasolle, missä vain oma napa merkitsee ja muiden hyvinvoinnilla ei ole mitään väliä.

tulin surulliseksi sinun ja lastesi puolesta.

Pelkää sika-influessaa siksi jos satun sen saamaan,rokotus on kyllä otettu vaikkakin ei ole vielä sitä 2vk:a mennyt.

Niinkuin sanoin,tyypilliset raivarit..ja kyllä käyttäytyy myös huonosti lapsien läsnäollessa.

Tiedän mitä pitäisi tehä ja mikä olisi oikein varsinkin lapsille,en vaan haluisi helpolla luovuttaa.

joku sano että olen lapanen tätä kohtaan,totta,tietäisittekin kuinka paljon ja ihan vaan rakkaudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän mitä pitäisi tehä ja mikä olisi oikein varsinkin lapsille,en vaan haluisi helpolla luovuttaa.

Et haluaisi luovuttaa helpolla. No, tuollaisesta pois lähteminen ei ole helpolla luovuttamista: jokainen järkevä olisi lähtenyt jo ajat sitten.

On tietty ihan sun oma valintasi, laitatko oman ylpeytesi lastesi hyvinvoinnin edelle. Onhan se vähän noloa epäonnistua taas, mutta vielä nolompaa on jäädä tiskirätiksi ja olla uskaltamatta edes erota.

Pelkää sika-influessaa siksi jos satun sen saamaan,rokotus on kyllä otettu vaikkakin ei ole vielä sitä 2vk:a mennyt.

Niinkuin sanoin,tyypilliset raivarit..ja kyllä käyttäytyy myös huonosti lapsien läsnäollessa.

joku sano että olen lapanen tätä kohtaan,totta,tietäisittekin kuinka paljon ja ihan vaan rakkaudesta.

Koetko saavasi rakkautta takaisin?
Joskus on luovutettava, lasten takia jos ei itsensä.

Ei se ole rakkautta, se on itsensä väheksymistä, läheisriippuvuutta.
Ei sen väliä jos oman elämäsi pilaat, mutta kun siinä on ne lapsetkin.
Edelleenkin mun lasten ei ikinä tarvii kuunnella että joku tappaisi ne.

Siis että mitä? Sun miehes esittää tappouhkauksia sulle, lapsellesi ja exällesi?

MIKSI IHMEESSÄ olet tuollaisen ku*****än kanssa yhdessä? Miehesi ei selvästikään hallitse vihaansa. Seuraavalla kerralla uhkailu voi muuttua fyysiseksi väkivallaksi. Lähde, kun vielä voit.

sepä se kun ei haluaisi taas epäonnistua tai epäonnistunut olenkin jo,mutta eikai sitä haluisi muille myöntää.rakkautta meillä on kyllä paljon ja onhan tuossa tietysti niitä hyviäkin puolia.

On tässä suhteessa pahempaakin koettu,nyt ns parempaa vaihetta kestänyt n.puoli vuotta,mutta ei taida riittää.haluan uskoa että tuo voisi muuttua vieläkin paremmaksi ihmiseksi,harmi vaan kun se näyttää tapahtuvan lasten kustannuksella,itsestä ei niin väliä,pärjään aina ja pidän kyllä lapsistani huolen (vaikka näemmä tällä hetkellä en tarpeeksi hyvin :(

Yhteistyössä