miehestä mielipide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Oletteko jo olleet kauan yhdessä? Vai onko tää tuleva vauva miehellesi ensimmäinen? Pelkääkö siis jotenkin hysteerisemmin kun ei ole kokemusta raskaana olemisesta ja lapsen saannista?

Näin meilläkin mies aiemmin reagoi epämiellyttäviin tilanteisiin. Ei nyt uhannut tappaa, mutta jättää :snotty: Ja keksi kyllä kaiken maailman haukkumasanoja. Ei ollut hällä työkaluja keskustella asiallisesti vaikeista tai epämiellyttävistä asioista. Tilannettasi et itse pysty parantamaan muuta kuin antamalla kenkää miehelle. Mies saa siitä sitten itse jatkaa, jos haluaa ja pystyy.

Oon niin pahoillani sun puolesta :( ! Ja vielä uusi lapsi tuollaiseen suhteeseen, todella surullista. Kyllä minä sanoisin, että parempi on, kun laitat sen miehen nyt menemään ja keskityt itseesi ja lapsiin. Et sinä tuommoisella miehellä mitään tee. Lisää mielipahaa vaan sinulle ja lapsille.

Mitään tappouhkauksia ei pidä suostua kuuntelemaan mistään syystä. Sinä ehkä vielä saatat ajatella, että "ei se tietenkään ketään tapa", mutta entäpä lapsesi? Mieti nyt, miltä tuntuisi olla lapsi, jonka isä tai isäpuoli puhuu suuttuessaan tuollaisia ja haukkuu äitiä tuolla tavoin? Ja voi olla, että lapsesi ottavat mallia isästään ja tulevat haukkumaan sinua tai muita ihmisiä suuttuessaan yhtä törkeästi.

Yhteistyössä