Miehestä, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Not nice :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Not nice :(

Vieras
Meillä on ollut vaikeaa miehen kanssa tänä syksynä. 2 vuotta sitten kävimme pariterapiassa ja sovimme että yritämme vielä kerrran.

Viikonloppuna mies on baareissa ja seur. aamuna aloitti mulle länkyttämisen. Törkki ja ärsytti mua ihan tahallaan vaikka mistä mitättömästä ja sanoi lopulta että ei tämä toimi, erotaan!

Hiukan kyllä ihmettelin, mutta moni asia syksyn ongelmissa loksahti paikalleen (paljon poissa kotoa, kiukkuinen, ei halua mitään, tms.).
Nyt sitten sanookin ettei tarkoittanut ja että on pahoillaan. Miten tuollaista voi sanoa jos ei tarkoita, sanotteko te useinkin asioita joita ette edes ajattelisi?
En tiedä mitä ajatella/ toimia/ suhtautua, olen ihan hukassa :(

Tämä on nyt taas näitä aloituksia joihin vastattuaan saa kiukkuisen vastauksen takaisin, että se meneekin näin ja näin..aloitus kun on niin suurpiirteinen.

Mutta itse en jaksaisi pelleillä. Jos mies olisi kusipää (miltä nyt aloituksessa mies kuulostaa), niin lähtisin omilleni sitten.

Tähän ei tule mitään muutoksia, että menisi eri lailla, palstaetiketti hallussa vuosien mustana olon vuoksi..

Asia menee juuri noin kuten sanoin, toki kaikkea muutakin ei niin kivaa on. Mutta tuossa nuo suurimmat mietintäaiheet tällä kertaa. Olen vuosien varrrella ymmärtänyt miestä ja miettinyt etten ole itsekään täydellinen. Mutta en mä toista hauku (koskaan en sitä oe tehnyt) enkä varmasti snao tuollaista ellen sitä tarkoita.

Ihmettelen sitä että humalan varjolla voisi sanoa mitä vaan ja sitten vaan pyydetään anteeksi, koska "en tarkoittanut mitä sanoin/ tein" :( Niinkö se menee?

Tähän ei tule mitään muutoksia, että menisi eri lailla, palstaetiketti hallussa vuosien mustana olon vuoksi..

Asia menee juuri noin kuten sanoin, toki kaikkea muutakin ei niin kivaa on. Mutta tuossa nuo suurimmat mietintäaiheet tällä kertaa. Olen vuosien varrrella ymmärtänyt miestä ja miettinyt etten ole itsekään täydellinen. Mutta en mä toista hauku (koskaan en sitä oe tehnyt) enkä varmasti snao tuollaista ellen sitä tarkoita.

Ihmettelen sitä että humalan varjolla voisi sanoa mitä vaan ja sitten vaan pyydetään anteeksi, koska "en tarkoittanut mitä sanoin/ tein" :( Niinkö se menee?

Sinun päätettävissä meneekö. Itse päättäisin ettei mene niin, mutta se vaatii sitten sitä että uskaltaa seistä omien periaatteidensa takana. Mutta niin kauan kun et pysty tuohon, tulee mies todennäköisesti jatkamaan samaa essun taassun linjaa.

Sinun päätettävissä meneekö. Itse päättäisin ettei mene niin, mutta se vaatii sitten sitä että uskaltaa seistä omien periaatteidensa takana. Mutta niin kauan kun et pysty tuohon, tulee mies todennäköisesti jatkamaan samaa essun taassun linjaa.

Soutamista ja huopaamista on ollut aika reippaasti..Hyvinä ajanjaksoina sitä vaan ajattelee että kyllä tämä tästä ja aina sitä vaan tippuu samaan monttuun :( Kun se mies kuitenkin on oikein ihana kun niin haluaa.

Äsken mies soitti ja sanoi että hänen sanomisissaan oli joku perä, mutta ei nyt sentään nin vahva että kannattaa erota. Siis ...wtf :P

Mies luultavasti haluaa erota, mutta ei uskalla. Minä en varmaan jäisi tuollaista katselemaan. Onhan se jo kamalaa elää tavallaan jatkuvassa epätietoisuudessa tulevaisuuden suhteen.

[QUOTE="harmaa";29227418]Mies luultavasti haluaa erota, mutta ei uskalla. Minä en varmaan jäisi tuollaista katselemaan. Onhan se jo kamalaa elää tavallaan jatkuvassa epätietoisuudessa tulevaisuuden suhteen.[/QUOTE]

Peesi.

[QUOTE="harmaa";29227418]Mies luultavasti haluaa erota, mutta ei uskalla. Minä en varmaan jäisi tuollaista katselemaan. Onhan se jo kamalaa elää tavallaan jatkuvassa epätietoisuudessa tulevaisuuden suhteen.[/QUOTE]

Tätä mietinkin..Meillä oli pari vuotta sittten pariterapia ja silloin pääätimme että kokeillaan vielä kerran. Mies oli silloin ehdottomasti eroa vastaan, sanoi ettei hän voi olla erossa lapsista (ei kyllä ole heidän kanssaan kovin paljoa muutenkaan..toki rakastaa heitä ja on omalla tavallaan läsnä) ja jos joutuu asumaan yksin niin masentuu ja kaikki menee pieleen.

Luulen tälläkin kerralla olevan kyse siitä että mies vaan kokee pääsevänsä elämässä helpommalla mun kanssa kuin yksinään :( Varmahan en voi olla, mutta riittääkö "pelkkä" rakkaus enää..mun mielestä pitkässä liitossa vaaditaan jo muutakin.

Yhteistyössä