Miehestä on tulossa hyvää vauhtia alkkis....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono

Vieras
On aikoinaan juonut kovastikin, mutta yhdessäoloaikanamme oli varmaan viisikin vuotta ettei juonut ollenkaan.

Sitten aloimme käymään yhdessä baareissa ja mietinkin, että mitenhän se vaikuttaa - vuosia kului ja nyt tiedän miten se vaikutti :(

Kahtena iltana on nyt tällä viikolla juonut vaikka aamuksi menee töihin ja ajaa autolla töissä - viime yönäkin oli neljän aikaan humalassa, tuskin ajokuntoinen vielä ysiltä??

Olen sanonut miehelle, että jo viime kesänä aloin epäillä hänen juomistaan ettei se ole enää terveen rajoissa.

Nyt oli 8 viikkoa ilman viinaa, mutta silloin kun alkaa juomaan niin se ei jää muutamaan :(

Mies sanoi, että hänestä on kiva olla humalassa ( vaarallinen merkki?? )...

Nyt on miehen loman aikana lapset hänen vastuullaan ainakin viikon - miten helvetissä uskallaan laskea lapset mummolaan tuollaisen kanssa, kuka vahtii lapsia, jos isälle alkaa ryyppy maistumaan??

ilmeisesti sun miehes kuuluu heihin, joiden oismparempi olla kokonaan juomatta. kun ei kerta pysty sitten ajoissa lopettamaan... etkä sä tohon ikävä kyllä paljoa voi vaikuttaa, jos ei ihminen itse näe ongelmaansa, ei siihen voi kukaan ulkopuolinenkaan mitään tehdä :/

voithan toki ehdottaa, jos suostuisi aa-kerhossa käymään tms, muuten keinot aika vähissä. voimia! :hug:

Kah! Se tyypillinen suomalainen tarina. Kohta on kirveetkin mukana kuvioissa ja pakenemisia yöllisiin pakkashankiin. Mä en jäis katsomaan, mutta mä olenkin lapsuuteni elänyt pullon varjossa ja tiedän mitä se on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kah! Se tyypillinen suomalainen tarina. Kohta on kirveetkin mukana kuvioissa ja pakenemisia yöllisiin pakkashankiin. Mä en jäis katsomaan, mutta mä olenkin lapsuuteni elänyt pullon varjossa ja tiedän mitä se on.

Toistaiseksi olemme pitäneet kiinni siitä, että kotona ei juoda ja lasten nähden ei olla humalassa - tuosta periaatteesta en aio tinkiä, myöskin lasisen lapsuuden eläneenä :(

Miehestä tulee lähinnä unelias humalassa, ei pahapäinen, mutta inhottava sönköttäjä joka tapauksessa.

Yhteistyössä