miehestä tullut todella raivostuttava.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä en saa pyytää kavereita meille istumaan iltaa kun mies ei jaksa kuunnella (yleensä pelataan wiitä, lauletaan singstaria, pelataan aliasta, jutellaan....)
eilen yks kaveri tuli meille (nähnyt sen viimeks kesällä, asuu kaukana ja soitti extempore et voiko tulla) ja mies sanoi et tulkoon, mutta nolas mut marisemalla koko ajan, pesi hampaat ja meni nukkumaan paiskaten oven perässään kiinni. mun kaverille tuli tietysti tosi vaivaantunut olo ja se halus lähtee niin mentiin sit käymään tossa lähikuppilassa..
no, äsken sitten meille pamahti miehen kaks kaveria kaljapäkkien kanssa ja kun kysyin mieheltä et mitä tää nyt on, niin tokas vaan ilosesti et he pitää kisastudion kun tulee olympialaisia..... just.
tässä nyt sit mietin et mitä sitä tekis ja minne lähtis kun kaikki kaverit on jossain.... vituttaa.

Otappa kisastudion jälkeen ihan asiallisesti asia puheeksi. Eiköhän se mieskin huomaa, missä meni vikaan. Nyt sit hymyä huuleen ja mukaan kisastudioon tai sit soittelet kaverisi läpi ja pidät oman illan heidän kanssaan. kyl se siitä taas iloksi muuttuu=)

No tiedätpä tästälähtien ettei sun tarvii edes ennakkoon ilmoittaa miehelles jos sulle tulee vieraita. Muista vähän valistaa kavereitas niin osaavat suhtautua miehes uhmakohtauksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Pese hampaat ja paiskaa ovi kiinni mennessäsi nukkumaan :)

Ei kannata.
Tuskin edes huomaisivat.

Juo miesten kaljat, harrasta kanavapujottelua, tee syväluotaava analyysi kuukautiskivuista ja PMS-oireista television EDESSÄ. Synnytyksenkin voisit käydä läpi samalla. Havainnollista esitystä television edessä. Roiku miehesi kaulassa pusutellen ja kovaäänisesti hellyyksiä toitottaen. Keskustele henkeviä ja vaadi miehiä osallistumaan keskusteluun mukaan. Tee pikkusuolaista AINOASTAAN ITSELLESI.
Voi olla, että kisastudio voisi olla muualla jatkossa?

tuttua on toi käytös. Olisiko ollut joskus niin ettet ole hyväksynyt miehesi kavereita ja sun kaverit tulee siitä huolimatta. Tää on nyt miehes vastaisku,jos nyt kiukuttelet niin kehä taas valmis, miehesi kiukuttelee sitten taas sun kavereille. että näin..

en mä tästä mitään kohtausta nosta, ihan idioottimaista alkaa miehen kavereille kiukutteleen.. mies kyllä kuulee mun mielipiteeni kun kaverit on poistunu!! alan lipittää punkkua ja miettiin toimintasuunnitelmaa!

Tuskin sun miehes tahallaan. Onpahan vaan ajattelematon. Kestä nyt tää ilta, kattele vaik leffaa koneelta jos miehes on vallannu ainoon telkkarin.. Puhut sitte huomenna miltä sen käytös susta tuntui.

Yhteistyössä