Miehet haluavat minulta vain seksiä - kaunis ulkomuoto ei aina ole hyvästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kaipaan kuuntelijaa, ehkä lohdutusta, jotain, mikä helpottaisi oloani... Olen tunteellinen tyyppi, joka ihastuu helposti. Olen valmis panostamaan mieheen/parisuhteeseen, mutta kiinnostavat miehet haluavat minulta loppujen lopuksi vain seksiä, mikä satuttaa ja tuntuu pahalta. Vaikka huumorit kuinka kolahtaisivat yhteen, ymmärrys pelaisi myös henkisesti, miesten puheista tajuaa tyhmäkin, että kyse on viime kädessä vain upeasta seksistä.

Kuvittelin aiemmin, että he ovat todella hullaantuneita ja rakastuneita minuun, kun ovat matkustaneet luokseni puolen Suomen halki, riskeeranneet avioliittonsa (huom. en pokaile tarkoituksella varattuja miehiä eikä tällaista ole sattunut usein), hakeneet suurin piirtein kuun taivaalta, mutta kyse onkin ollut vain siitä, että seksi on ollut "parasta ikinä", suihinottotaitoni ovat villinneet, ulkonäköni on ollut kuulemma niin upea tai jotain muuta hyvin pinnallista...

Surettaa. Enkö koskaan saa miestä, joka todella rakastaisi minua ja jota minäkin rakastaisin? :(

Käytä sitä toiseksi vanhinta tekniikkaa: jos haluat jotain vakavampaa - pidättäydy.

Tätäkin olen kokeillut, ja luullutkin, että miehet ovat olleet tosissaan kun ovat yhä vain "piirittäneet" minua vaikka olen pihistellyt... mutta koska pitemmän tapailun seurauksena seksi on kaiketi aivan luonnollista, on lopulta käynyt niin, että he haluavat vain pelkkää seksiä eivätkä sitoutumista. :(

[QUOTE="vieras";22348437]Tätäkin olen kokeillut, ja luullutkin, että miehet ovat olleet tosissaan kun ovat yhä vain "piirittäneet" minua vaikka olen pihistellyt... mutta koska pitemmän tapailun seurauksena seksi on kaiketi aivan luonnollista, on lopulta käynyt niin, että he haluavat vain pelkkää seksiä eivätkä sitoutumista. :([/QUOTE]

Luulis, että esim. puolessa vuodessa pelkkä sekstaaja kyllästyis. Ulkonäköä voi muokata myös "huonompaan" suuntaan eli tsekkaa pukeutuminen, meikki ja hiukset. Yritä tavata ihmisiä netissä ilman, että he saavat heti kuvaakaan.

jaahas :D jos sinulla ei oikeasti ole muuta annettavaa? Tai heillä ei ole muuta annettavaa sinulle?

Tiedän kyllä, että minulla on muuta annettavaa - en ole mikään "tyhjäpää" ja koen olevani ennemmin vaimo- kuin rakastajatyyppiä. Voihan toki olla, että ne suuretkin rakkaudet ovat vain olleet vääriä minulle - ja minä heille. Täytynee vain odottaa kärsivällisesti sitä minulle oikeaa miestä. :( Ja ristiä jalat siihen asti.

No tähän on helppo ratkaisu. Downgreidaa itsesi. Jätä meikki pois, päälle jotain treehugger-tyyppistä, ja pidättäydy tosiaan siitä seksistä ainakin pari kuukautta.

[QUOTE="pöö";22348475]Olet törmännyt vaan vääränlaisiin miehiin! Muutenhan me hyvät suihinottajat olisimme kaikki sinkkuja ;)[/QUOTE]

Tuo lienee ainoa järkevä selitys. :( En muuten tarkoittanut aloituksessani kehuskella itselläni tai seksitaidoillani, vaan kertoa mitkä ovat yleisimmät kommentit mitä saan - ne eivät koskaan nimittäin sisällä mitään sellaista, mikä merkitsisi minulle hlökohtaisesti jotain, kuten että olen hyvä kuuntelija, tärkeä ihminen tms. Kyllähän miehet sanovat tuollaisiakin asioita, jos ovat sitä mieltä, eikö totta?

[QUOTE="vieras";22348522]Tuo lienee ainoa järkevä selitys. :( En muuten tarkoittanut aloituksessani kehuskella itselläni tai seksitaidoillani, vaan kertoa mitkä ovat yleisimmät kommentit mitä saan - ne eivät koskaan nimittäin sisällä mitään sellaista, mikä merkitsisi minulle hlökohtaisesti jotain, kuten että olen hyvä kuuntelija, tärkeä ihminen tms. Kyllähän miehet sanovat tuollaisiakin asioita, jos ovat sitä mieltä, eikö totta?[/QUOTE]

En tarkoittanut millään pahalla, vaan viittasin tällä itseeni :)
Miehen on vaan niin paljon helpompi sanoa, et "oot hyvä ottaan suihin" kuin että "oot mielenkiintoinen ihminen ja sun kanssa on kiva olla". Miehet...

[QUOTE="vieras";22348532]Mutta kiertäisivätkö ne muutoin ehkä oikeatkin minut kaukaa, jos kulkisin tuolla variksenpelättimen näköisenä... :D[/QUOTE]

No ei sun tarvitse variksenpelättimen näköisenä kulkee, vaan sen näköisenä että pintaliitäjät ei kiinnitä suhun huomiota. Tiukkojen farkkujen sijaan laita nilkkoihin tai polviin ulottuva löysä hame, korkkareiden sijaan matalat kengät, esim. tennarit, hiukset eloveenaletille, naamalle korkeintaan meikkivoide ja huomaamaton ripsari.

Olen nainen jota monet kehuu ulkonäöltä. Vetäisin vaikka kuinka paljon puoleeni seikkailijamiestä, mutta en halua sellaisia. En mene sänkyyn heti. Annan ajan kulua ja tässä näkee kuka jää oikeasti rinnalle kulkemaan. Kenellä on oikeat syyt.

Mä olen jo alistunut siihen, että seksi on miehelle ylivoimaisesti se pääasia olla suhteessa. Mut siis halutaan kyllä tyttöystäväksi, mutta paljoa muuta ei miehiä ole kiinnostanut kanssani tehdä suhteessakaan kuin panna ja kiintymyksenosoitukset ovat aivan suoraan yhteydessä mahdollisuuteen saada seksiä. Oon kiva ja ihana vaan silloin kun miestä panettaa. Jos en syystä tai toisesta voi antaa (vaikka sairauden takia) niin ei mies kyllä paljoa kehu tai huomioi. En ole vielä koskaan tavannut miestä, joka rakastaisi minua enemmän kuin haluaisi, eli olisi tarvittaessa valmis tinkimään seksinsaannistaan jos se on minun kannaltani parempi vaihtoehto. Oma panetus menee aina ykköseksi.

Oon nyt sit ottanut sen asenteen, että näin vaan on, ei voi mitään. Yritän myös hyödyntää tilannetta omalta kohdaltani niinkuin pystyn. Koska miehen ikuisen panetuksen takia seksin saanti on 100% varmaa, lahnailen estoitta sängyssä enkä juuri kiinnitä huomiota ulkonäkööni, mitä sitä nyt turhaan, kun haluamansalaista seksiä saa ilmankin. On se seksi minustakin ihan kivaa, vaikkei koko maailmani pyörikään sen ympärillä, joten mikäs tässä. Panetus saa miehen höperöksi ja pian hän tekee kaikkensa ollakseen niin miellyttävä että saisi pillua, joten silloin häntä on helppo hyödyntää myös mm. kuuntelijana ja apuna kotitöissä (ei nyt tietenkään mitenkään suoraan, mutta silloin mies nyt vaan on alttiimpi vastaamaan myöntävästi kaikenlaisiin toiveisiin). Täytyy vaan muistaa, että tyydyttyneenä miestä ei kiinnosta sitten enää paskaakaan mitä sinulle kuuluu tai välttämättä seurasi ollenkaan. Niin pitkään, kunnes alkaa taas panettaa (mikä onneksi harvojen yksilöiden kohdalla ei vie kauan).

Kyllä tämä yksinolon voittaa kuitenkin monella tavalla. Tosin luulen, että jos onnistun raskautumaan, niin synnytykseen ja vauva-aikaan liittyvä seksinpuute kyllä hajottavat suhteen, en koskaan ole ollut suhteessa, jossa voisin miehen kuvitella kestävän niin pitkään ilman seksiä kuin esim. synnytyksen jälkeen olisi hyvä, muuttumatta todella ilkeäksi ja inhottavaksi. No, jääpähän sitten sentään vauva, joten ei sekään turhaa ole.

No ei sun tarvitse variksenpelättimen näköisenä kulkee, vaan sen näköisenä että pintaliitäjät ei kiinnitä suhun huomiota. Tiukkojen farkkujen sijaan laita nilkkoihin tai polviin ulottuva löysä hame, korkkareiden sijaan matalat kengät, esim. tennarit, hiukset eloveenaletille, naamalle korkeintaan meikkivoide ja huomaamaton ripsari.

Ok, mutta tämä vaatisi minulta täyttä tyylinmuutosta, muutosta joksikin toiseksi ihmiseksi. Mutta siis, ymmärrän kyllä mitä tarkoitat ja periaatteessahan siinä olisi hyvin yksinkertainen ratkaisu. Mutta vaatisiko hyvän miehen löytäminen persoonallisuuteni, tyylini ym. muuttamista, olisinko silloin enää oma itseni? Sekin tuntuu niin turhauttavalta, pakko kai jossain on olla sellaisiakin miehiä, jotka haluavat tutustua minuun myös ihmisenä - olinpa jatkossakin huoliteltu tai en! En olisi koskaan muuten uskonut, että tällaisesta asiasta voisi tulla OIKEASTI raskas ongelma. :/

[QUOTE="vieras";22348643]Ok, mutta tämä vaatisi minulta täyttä tyylinmuutosta, muutosta joksikin toiseksi ihmiseksi. Mutta siis, ymmärrän kyllä mitä tarkoitat ja periaatteessahan siinä olisi hyvin yksinkertainen ratkaisu. Mutta vaatisiko hyvän miehen löytäminen persoonallisuuteni, tyylini ym. muuttamista, olisinko silloin enää oma itseni? Sekin tuntuu niin turhauttavalta, pakko kai jossain on olla sellaisiakin miehiä, jotka haluavat tutustua minuun myös ihmisenä - olinpa jatkossakin huoliteltu tai en! En olisi koskaan muuten uskonut, että tällaisesta asiasta voisi tulla OIKEASTI raskas ongelma. :/[/QUOTE]

Mun mielestä sun ei täydy muuttaa itseäsi. Sehän ois tavallaan sitten niiden miehien huijaamista, ihastuu sellaiseen ihmiseen joka oikeasti ei ole sellainen.

Mulla on ollut vähän samanlaisia ongelmia. Kyllä toi yks jäi rinnalle ties miten pitkäksi aikaa, vaikkei ollut edes seksiä vielä saanut. :)

minä olen käsittänyt sen asian sillain että kun on kyse aikuisista niin kyllä se seksikin ontärkeä mutta jos ei ole ihastunut tai jos toisessa ei ole mitään mikä kiinnostaisi niin sitä yhteyttäei synny ja voit kulkea vaikka alasti mutta jos yhteys syntyy olkoonkin se syystä mistä hyvänsä niin se toimii
valitettavasti meillä miehillä on silmät ja mielikuvitus ja yleensä on niin että naisessa on joku johon ihastut ja siitä se lähtee
miehelle on tärkeää että se saa valloitta naisen uudelleeen ja uudelleen mutta on niinkin että jos se rupeaa tuntumaan työltä niin kinnostus loppuu
toisaalta on niitäkin miehiä jotka haluavat vain seksiä eivätkä tajua naisen arvoa ja sitä mitä nainen voi antaa ,Onnea yritykselle ja pidä itsesi NAISENA äläkä alistu meidän miehien nappulaksi

Yhteistyössä