Miehet ihastuu muhun erittäin helposti, alkaa jo olla ongelma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tavis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tavis"

Vieras
Olen varattu, joten tämä on mulla ongelma. Melkein joka kerta, kun poistun kotoani paikkaan, missä on minulle ennestään tuntemattomia ihmisiä, joku mies ihastuu minuun palavasti. Omasta mielestäni en anna aihetta ihastumiseen, puhun kaikille samalla lailla, niin naisille kuin miehillekin, ja ilmoitan aina hyvin selvästi olevani varattu, kun tälläinen tilanne tulee eteen.

Parin kuukauden aikana minuun on ihastunut 6 miestä, joista jokainen on nähnyt aikamoisen vaivan (tietämättä sukunimeäni) etsiäkseen minut naamakirjasta joko pyytääkseen kaverikseen, tai lähettääkseen viestillä puhelinnumeronsa.

Pitääkö mun pysyä neljän seinän sisällä koko loppuelämäni, jotta miehet jättävät minut rauhaan? En sitäpaitsi edes ole mikään suuren luokan kaunotar, vaan ihan tavis.

Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa, ja onko mitään itua, mistä tällainen magnetismi johtuu?

Kirjoititko tästä jo aiemmin muuan viikko sitten?
Muistan lukeneeni samantyylisen aloituksen? =)

Anna ihastua, elä hyväksy heitä kavereiksi fb:ssa - eiköhän se kerro miehille että ei kiinnosta!! Ja toisaalta, onko ne sinuun just IHASTUNEITA, vai haluavat vain olla kavereita?? ;)

[QUOTE="tavis";23849424]Olen varattu, joten tämä on mulla ongelma. Melkein joka kerta, kun poistun kotoani paikkaan, missä on minulle ennestään tuntemattomia ihmisiä, joku mies ihastuu minuun palavasti. Omasta mielestäni en anna aihetta ihastumiseen, puhun kaikille samalla lailla, niin naisille kuin miehillekin, ja ilmoitan aina hyvin selvästi olevani varattu, kun tälläinen tilanne tulee eteen.

Parin kuukauden aikana minuun on ihastunut 6 miestä, joista jokainen on nähnyt aikamoisen vaivan (tietämättä sukunimeäni) etsiäkseen minut naamakirjasta joko pyytääkseen kaverikseen, tai lähettääkseen viestillä puhelinnumeronsa.

Pitääkö mun pysyä neljän seinän sisällä koko loppuelämäni, jotta miehet jättävät minut rauhaan? En sitäpaitsi edes ole mikään suuren luokan kaunotar, vaan ihan tavis.

Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa, ja onko mitään itua, mistä tällainen magnetismi johtuu?[/QUOTE]

Mulla samaa vikaa,ja lisään että olen jonkin verran ylipainoinen ja mielestäni ihan tavallisen näköinen yhden lapsen äiti ja naimisissa.
Joillakin ihmisillä sitä vetovoimaa vaan on luonnostaa,en minäkään mitenkään anna ymmärtää enemmän kuin ymmärrän antaa.
Toisinaan hyvin ahdistavaa..

Joka kerta...palavasti...mutta kuitenkin vain 6 kertaa viim. parin kuukauden sisään. No et sä juuri sitten kotoota poistu :D :D :D

Mitä jos sä luulet vaan?

Kuulostaa vähän liioittelulta. Kyllä kuka tahansa meistä saa miesten päät kääntymään jne. mutta että ihan ahdistukseen asti, jos sitä ei edes yritä, eikä ulkonäöllisetsi ole mitenkään erityinen. Vähän hankala uskoa.

Mulla oli samanlainen ongelma vuosia. Ennenkuin tapasin mieheni.

Vaikka olinkin varattu ja kerroin sen avoimesti, en ollut 100 % sitoutunut kumppaneihini ja miehet aistivat sen. Siksi ko. ongelmia syntyi, en tosin myöntänyt tätä itselleni silloin.

Ongelma ratkeaa kun tapaa sen oikean ja muut miehet muuttuvat täysin yhdentekeviksi, kaikessa muussa mielessä kuin kavereina ja tuttuina.

Kyllä tämä vaan on totta. Nämä ihastumiset alkavat yleensä ihan normaalista keskustelusta, mutta loppujen lopuksi päätyvät siihen, että mies alkaa puhua ihastumisesta, kuinka kaunis olen, kuinka hän jättäisi kaiken ja kaikki jos vain saisi olla minun kanssani jne. Ja kun poistun paikalta, niin mies on minuun liimattu, vaikka hyvin tarkkasanaisesti ilmoitan, että olen varattu, eikä minulla ole aikomustakaan jättää miestäni. Jos olen ollut esim. bilettämässä, niin voin jopa ottaa taksin miehen nokan edestä, ja lähteä kotiin, aamulla facebookissa odottaa joko viesti tai kaveripyyntö.

Miehen kanssa lähteminen on aikamoista showta. Edes mieheni läsnäolo ei karkoita sitkeitä ihailijoita. Onneksi mieheni ei ole mustasukkaista tyyppiä, ja on itse sanonutkin, etten anna ymmärtää kyllä mitään.

[QUOTE="ap";23849502] mutta loppujen lopuksi päätyvät siihen, että mies alkaa puhua ihastumisesta, kuinka kaunis olen, kuinka hän jättäisi kaiken ja kaikki jos vain saisi olla minun kanssani jne. Ja kun poistun paikalta, niin mies on minuun liimattu
[/QUOTE]

Sitten tulee aamu ja heräät vain todetaksesi, että näit jo kuudennen kerran saman unen 2kk sisällä.

Älä nyt nainen viitti.

[QUOTE="ap";23849502]Kyllä tämä vaan on totta. Nämä ihastumiset alkavat yleensä ihan normaalista keskustelusta, mutta loppujen lopuksi päätyvät siihen, että mies alkaa puhua ihastumisesta, kuinka kaunis olen, kuinka hän jättäisi kaiken ja kaikki jos vain saisi olla minun kanssani jne. Ja kun poistun paikalta, niin mies on minuun liimattu, vaikka hyvin tarkkasanaisesti ilmoitan, että olen varattu, eikä minulla ole aikomustakaan jättää miestäni. Jos olen ollut esim. bilettämässä, niin voin jopa ottaa taksin miehen nokan edestä, ja lähteä kotiin, aamulla facebookissa odottaa joko viesti tai kaveripyyntö.

Miehen kanssa lähteminen on aikamoista showta. Edes mieheni läsnäolo ei karkoita sitkeitä ihailijoita. Onneksi mieheni ei ole mustasukkaista tyyppiä, ja on itse sanonutkin, etten anna ymmärtää kyllä mitään.[/QUOTE]

kyllä tässä jonkinlainen ongelma näyttää olevan. :D

Enpäs ole ajatellut mitään feromoneja :D Tämä oli aika mielenkiintoinen ajatus.

Itse en omasta mielestäni (enkä miehen mielestä) suhtaudu kehenkään mitenkään eri tavalla, samalla lailla puhun niin naisille kuin miehillekin, mutta toki, voihan olla, että avoimuuteni tulkitaan flirtiksi.

[QUOTE="ap";23849530]Chef, uskot tai et, totta se kuitenkin on. Tokihan jos itsellä ei ole omakohtaisia kokemuksia, niin vaikeahan sitä on uskoa.[/QUOTE]

Mä uskoisin, jos tuo tarina olisi vähän uskottavampi. Uskon kyllä että miehet saattavat ihastua joihinkin tiettyihin naisiin helposti, mutta että 6 miestä on ollut valmis jättämään vaimonsa, lapsensa, kotinsa, kesämökkinsä ja työpaikkasi sinun vuoksesi yhden illan jälkeen 2 kuukauden aikana, niin pikkasen paksua :D

Ja mulla on kyllä kokemusta moisesta, sillä mieheni jätti aivan kaikki taakseen sen perusteella, että oli tavannut minut 6 tuntia aiemmin. Mutta ei siten nyt sentään joka viikko käy, kuten sun haavemaailmassasi :D

[QUOTE="vieras";23849445]Mun mielestä jotain signaaleja annat, kun päästät miehet jo niin "lähelle", että he ihastuvat.[/QUOTE]

Varmaan juurikin noin, ehkä ap ei itse tietyllä tavalla tajua sitä, "liian pitkä katse" moneen kertaan antaa ehkä ymmärtää että on kiinnostunut. EIhän tossa siis mitään pahaa ole, mutta toisilla on tapa hymyillä, katsoa jne. silleen että toinen ottaa sen ehkä flirttinä tai kiinnostuksen ilmaisuna.
Kyllähän ton tavallaan tunnistaa, muistan nuorempana että tiettyihin kavereihin ihastuttiin enemmän kun toisiin, eikä kovinkaan usein ollut kyse siitä että toinen olis ollut kauniimpi tai kivempi, toisissa on vaan enemmän just sitä magneettia.

Jos toi on ongelma niin ehkä opettelisin sitten hiukan huomaamaan mitkä asiat ehkä antaa ymmärtää että itse on kiinnostunut (ehkä joku kaveri tai mies osaa kertoa) ja hiukan välttelisin niitä juttuja. Toisaalta eihän tossa mitään pahaa ole, mutta jos arkea haittaa. Tai ehkä hankkisin niin isot sormukset että ainakin näkis ;) ja paitaa kuva omasta miehestä ja tän tyyppistä ;)))

Mies, niinpä, mutta kun iskette ihan väärään naiseen, voisitte vaikka välillä koittaa muitakin. Ihan sama vongataanko sänkyyn, vai ei, mutta miksi aina minä?

Chef, sanoinko, että jokainen mies oli varattu?

[QUOTE="ap";23849589]Mies, niinpä, mutta kun iskette ihan väärään naiseen, voisitte vaikka välillä koittaa muitakin. Ihan sama vongataanko sänkyyn, vai ei, mutta miksi aina minä?

Chef, sanoinko, että jokainen mies oli varattu?[/QUOTE]

No mitä ne miehet sitten jättävät? Kerroit, että ovat valmiita jättämään kaiken. Mikä on se kaikki?

Mä uskoisin, jos tuo tarina olisi vähän uskottavampi. Uskon kyllä että miehet saattavat ihastua joihinkin tiettyihin naisiin helposti, mutta että 6 miestä on ollut valmis jättämään vaimonsa, lapsensa, kotinsa, kesämökkinsä ja työpaikkasi sinun vuoksesi yhden illan jälkeen 2 kuukauden aikana, niin pikkasen paksua :D

Ja mulla on kyllä kokemusta moisesta, sillä mieheni jätti aivan kaikki taakseen sen perusteella, että oli tavannut minut 6 tuntia aiemmin. Mutta ei siten nyt sentään joka viikko käy, kuten sun haavemaailmassasi :D

No ei ap sentään sitä tainnut sanoa, onko noilla kaikilla kuudella miehellä vaimot, lapset ja kesämökit olemassa. Ehkä olivat ihan sinkkuja.

Ei mun ole tuota vaikea uskoa.

[QUOTE="mies";23849575]Kuulostat juuri sellaselta naiselta, jota yritämme heti kammeta sänkyyn ja laskettelemme ummet ja lammet rakkaudesta.[/QUOTE]

että miehetkö muka näkisi vaivaa panon takia. kyllä helpomminkin irtoo. että se siitä että olet mies. :whistle:

Uskon kyllä, että ap:n tilanne on mahdollinen. Tunnen muutaman tällaisen naisen, jotka ovat periaatteessa ihan tavallisia, eivätkä anna mitään "signaaleja" miehille, mutta miehet vaan jostain syystä ovat aivan hulluina näihin naisiin. Esim. työkaverillani on käsittämätön vetovoima miehiin, olen sivusta seurannut, kuinka miehet katsovat palvovasti häntä ja melko pian ihastuvat. Ja kyseessä yli 40v, 2 lapsen äiti. Välillä innokkaimmat ovat käyneet ihan käsiksikin, täysin selvinpäin vieläpä.

Chef, yleinen heitto, jossa kerroin, mitä kaikkea olen kuullut, en nyt sentään kuitenkaan sanonut, että jokainen mies olisi ihan pilkuntarkasti sanonut noista kaikki asiat :D Ymmärsit tai halusit ymmärtää epäolennaisuuksia.

tulipa vaan mieleen että tiedän yhden tapauksen jonka mielestä jokainen hymy ja katse on todiste ihastumisesta. kaupassa kysyi kerran kassasedästä minulta että "hymyileeköhän se jokaiselle asiakkaalle". :D

[QUOTE="tavis";23849424]Olen varattu, joten tämä on mulla ongelma. Melkein joka kerta, kun poistun kotoani paikkaan, missä on minulle ennestään tuntemattomia ihmisiä, joku mies ihastuu minuun palavasti. Omasta mielestäni en anna aihetta ihastumiseen, puhun kaikille samalla lailla, niin naisille kuin miehillekin, ja ilmoitan aina hyvin selvästi olevani varattu, kun tälläinen tilanne tulee eteen.

Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa, ja onko mitään itua, mistä tällainen magnetismi johtuu?[/QUOTE]

Lähtisitkö kanssani kahville? ;)

[QUOTE="ap";23849556]Enpäs ole ajatellut mitään feromoneja :D Tämä oli aika mielenkiintoinen ajatus.

Itse en omasta mielestäni (enkä miehen mielestä) suhtaudu kehenkään mitenkään eri tavalla, samalla lailla puhun niin naisille kuin miehillekin, mutta toki, voihan olla, että avoimuuteni tulkitaan flirtiksi.[/QUOTE]

Tätini on ollut koko elämänsä sellainen feronomia täynnä oleva syötti... :D Toki kauniskin oli, mutta vaikka kuinka oli miehille kylmäkiskoinen niin aina niitä sai kuulemma (äitini mukaan) pois jaloista potkia.

Sitten taas yksi kaverini on aina ollut sellainen ns. "tiedostamaton flirtti". Erittäin mukava ja kiltti, mutta hänen käytöksensä (joka on siis sama sekä miehiä että naisia kohtaan) on saanut aina miehet luulemaan helposti enemmän.

Sulla voi ongelman ydin olla joko tai / sekä että. Testata voit sillä, että mikäli miehet kiertää ympärillä, vaikka olisit heille kuinka kylmä ja kopea heti ensimmäisestä kontaktista lähtien, on kyse niistä feronomeista. Mikäli sitten taas pääset miehistä sillä tavoin eroon, on kyse tiedostamattomasta flirttailustasi. :)

Yhteistyössä