Miehet, jotka tekee yhden ainoan perheen, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";22564859]Mitä haluat nähdä?
Laitoin aloituksen lähes suoraan omasta elämästäni. Muutama lapsi enemmän vaan, mut muuten. Saa kysyä!
Tuntuu nykyisin olevan niin harvinaista uskollisuus yhtä ja samaa puolisoa kohtaan, siksi tää aloitus =)[/QUOTE]

En mitään. Mulle vaan tuli mieleen kirjoittaessa ns. kulissiavioliitot, siksi heitin nuo pari kysymystä vaan ilmaan.

Meillä myös kumpikin uskollisia ja avioliitossa 12v, lapsiakin neljä. Eikä kummallekaan ole tullut mieleen pilata kaikkea saavuttamaamme "hetken hairahduksilla".

eiköhän kaikki täysjärkiset ole sitä mieltä, että noin sen kuuluu ollakkin, eli kunnon mies. Tosi nuorena tosin menivät naimisiin, mutta just noin sen kuuluu olla. Mun vanhemmat esim vastaa tota kuvausta (vaikka lapset ovatkin vanhempia)

Jaaha, että oikein "kuuluu olla".
Minusta taas tollanen mies.. on jotenkin mammanpoika. Ja samanlainen taitaa olla nainenkin, jonkinmoinen nynnykkä. Siinä on 2 läheisriippuvaista löytäneet toisensa.

Jaaha, että oikein "kuuluu olla".
Minusta taas tollanen mies.. on jotenkin mammanpoika. Ja samanlainen taitaa olla nainenkin, jonkinmoinen nynnykkä. Siinä on 2 läheisriippuvaista löytäneet toisensa.

Ja mikä tekee noista esimerkin tapauksista nynnyköitä? Uskollisuusko ja kestävä rakkaus on nynnyyttä?
Läheisriippuvainen ei anna toiselle tilaa. Missään ei mainita, ettei heillä omaa tilaa olisi, töissä, harrastuksissa, järjestötoiminnassa, omien ystävien kesken jne. Mikä parasta, lepo ja rauha löytyy oman rakkaan kainalossa =), monista vuosista huolimatta, ehkä juuri siksi!!

[QUOTE="a p";22565076]Ja mikä tekee noista esimerkin tapauksista nynnyköitä? Uskollisuusko ja kestävä rakkaus on nynnyyttä?
Läheisriippuvainen ei anna toiselle tilaa. Missään ei mainita, ettei heillä omaa tilaa olisi, töissä, harrastuksissa, järjestötoiminnassa, omien ystävien kesken jne. Mikä parasta, lepo ja rauha löytyy oman rakkaan kainalossa =), monista vuosista huolimatta, ehkä juuri siksi!![/QUOTE]

No minun mielestä toi kuulostaa tylsältä ja ahdistavalta elämältä. Mutta kai se sopii sitten joillekin ihmisille, juuri niille kainalossa nyhvääville nynnyköille.

Yhteistyössä