Miehet,miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmi

Vieras
Rakkaat Miehet! Täälläkin niin usein arvostellaan naisten taitoja hyväillä teitä. Miten te oikeasti haluatte naisen teitä koskettelevan? Ei mitään asiatonta rietastelua vaan miten rakastavan naisen tulee miestään helliä? Tätä kun kysyy omaltaan, on vastaus aina jotain muminaa 'ihan hyvä näin'... Entä osaako naiset kokemuksienne mukaan tehdä sen oikein, riittävän hellästi tai sopivan kovasti? Minä havahduin taannoin, kun hyväilin mieheni terskaa. Omasta mielestäni hellästi, mutta hänestä kivuliaasti!

Totanoin..se terska on aika herkkä paikka,varsinkin kuivana... Tarvisi olla jotain liukastetta tai oma kosteus,jos sitä hieroo käsin. Parasta terskalle on suuseksi ja kielellä ja huulilla hyväily,vertaappa kuivaan käteen..
Miten? -hellästi kiitos.

Mietin myös ihan samaa kuin alkuperäinen kirjoittaja. Mistä miehet pitävät ja mikä saa heidät kiihottumaan? Pidättekö te muustakin kuin peniksen hyväilystä, tai sehän on jo itsestään selvyys. Mutta onko jotain muutakin?

Hierontaöljy on tosi hyvä. Sitten se kun puristaa toisella kädellä kullin juuresta. Eikä siihen liikkuvaan käteen liikaa voimaa eikä mitään älytöntä vauhtia. Sellainen nopea, tasainen ja hellä tahti.

Suihkun tai saippuapesun jälkeen on terska vähän arka, kun ihon luonnollinen rasvakerros on poistunut. Senkin takia kostuke on hyvä, sillä puhdashan mies tietenkin haluaa olla.

Tää on asiaa!!
Terska kuivana on tosi arka paikka. Mieluummin antaisin vaimon silitellä sitä esinahka paikoillaan, mutta aina se sen sieltä esiin kaivelee... Parempi tietty että kaivelee kuin on kaivelematta.
Toinen ""paha"" paikka on pallit. En tiedä olenko jotenkin epänormaali, mutta mulla ne on niin h****tin herkät. En edes haluaisi naisen koskettelevan niitä, kun tuntuu, että se aina sittenkin puristaa vähän liian lujaa. Ei sitä voi raavas mies olla kokoajan vikisemässäkään. Jotenkin menee hommastakin joskus fiilarit, kun naisen hyväillessä jään vaan odottamaan, että koska se taas puristaa liikaa. Että silleen.

Et kerro sanoilla, etkä juuri teoillakaan
Voisitpa antaa mielikuvituksen lentää. Antaisit minun antaa sulle sen suurimman nautinnon josta unelmoit?
Miksi sen kertominen ja toteuttaminen on niin vaikeaa
Olet mun unelma, haluan antaa sulle kaiken....

Aika vaikeaahan tässä on heittää yleispäteviä vinkkejä, mutta ainakin alla olevat tulivat mieleen:

1. Mieskin tarvitsee ""oikean tunnelman"". Ennnen koskettelua tulisi pyrkiä luomaan rento ja rietas ilmapiiri (kohta saat multa käsittelyn).

2. Pitkää esileikkiä ei varsinaisesti odoteta, eli suhteellisen suoraan vaan itse asiaan, mutta seuraa tilannetta ja varsinkin kalun olotilaa. Yritä olla tilanteessa mukana, eli näytä että nautit myös itse miehen kiihottuneesta tilasta. Kerro että olet märkä, mutta haluat ensin runkata pahimmat paineet pois alta...

3. Moni nainen ei välttämättä tiedä kuinka paljon miehet haluavat olla alistettuina, koska miehet eivät sitä uskalla tai kehtaa myöntää. Kokeile joskus esim. ottaessasi suihin, että koukistat jalat levälleen painat ne hieman väkivalloin painosi alle, jolloin mies ei pääse helposti liikkumaan. Jos viet sormen anukselle, ja löydät ""oikean kohdan"" niin eiköhän jo kellot soi.

4. Mitä tulee itse naintiin, niin muista että mies haluaa katsoa kuinka kalu uppoaa sisääsi. Myötäile vastaan, liiku ja ääntelehdi rohkeasti.

Joku toinen jatkakoon...

Minusta on kivaa kun nainen istuu hajareisin rintani päällä, puristaa vasemmalla kädellä kullin juuresta ja runkkaa toisella kädellä. Siinä on sopivan ""alistettu"" olo ilman että se on mitenkään noloa. Samalla voi upeasti puristella naisen rintoja! Nytkin alkoi tehdä mieli...

Yhteistyössä