miehet on jumalauta vaikeita!!! prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja stna:
noh, jos ny haluaa sitte käyttää tän päivän mököttämiseen niin eihän siinä sitten, me ei nähdä yli viikkoon niin onhan se hyvä tälleen paskalla fiiliksellä aloittaa sekin viikko.. :(

Menet sinne makkariin ja otat siltä suihin, loppuun saakka, niin kyllä mökötys loppuu siihen paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja idea:
noh, jos ny haluaa sitte käyttää tän päivän mököttämiseen niin eihän siinä sitten, me ei nähdä yli viikkoon niin onhan se hyvä tälleen paskalla fiiliksellä aloittaa sekin viikko.. :(

Menet sinne makkariin ja otat siltä suihin, loppuun saakka, niin kyllä mökötys loppuu siihen paikkaan.

no en mie ala omina syntäreinä toista lepyttämään ku en oo mitään ihmeitä tehny..

no en mie ala omina syntäreinä toista lepyttämään ku en oo mitään ihmeitä tehny..

Mut toisaalta sun synttärithän ne on jotka pilalle menee, jos ootte riidoissa.

Eli oopa sää tällä kertaa se kypsempi (kun vuosiakin täytät) ja hiero sovintoa, niin ei mee päivä pilalle. Miehes saa sitten hyvitellä myöhemmin kun käyttäyty hölmösti sun synttäripäivänä. Korvaa sitten myöhemmin jotenkin.

Paljon onnea!

Eikös tuosta nauttisi molemmat, sinä itsekin. Se voisi sitten tyydyttää sinut.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja yksi teoria :) :
lisäks kumit loppu eilen enkä muistanu siitä sanoa kun oltiin viemässä lottoa.. joten ei vaan ollu ees mahollista..

lapsi hoidossa ja et varmista, että on kumeja! Ilta kahden. Idiootti oot. Ei ihme, että jätkä mököttää. Ihan oikein sulle.

no niin just, se saa muutenkin, ihan useaan otteeseen päivässä.. että jos ny yhtenä yönä klo kaksi ei saa ja siihen kaatuu maailma nii olkoon mun puolesta sitte...

Alkuperäinen kirjoittaja Jppa:

Mut toisaalta sun synttärithän ne on jotka pilalle menee, jos ootte riidoissa.

Eli oopa sää tällä kertaa se kypsempi (kun vuosiakin täytät) ja hiero sovintoa, niin ei mee päivä pilalle. Miehes saa sitten hyvitellä myöhemmin kun käyttäyty hölmösti sun synttäripäivänä. Korvaa sitten myöhemmin jotenkin.

Paljon onnea!

no kyl ne on jo pilalla, varsinkin kun oon nyt saanu jo olla koko aamupäivän tässä yksin.. mies lähtee kotio tossa tunnin päästä niin eipä tee mieli mitään ihmeitä alkaa tekemään.. nous se ylös tossa puoltuntii sitte.. keitin mä sille kahvit vaikka menikin suoraan sohvalle mököttään... :(

Vaikea samastua, kun meillä puhutaan avoimesti tunteista ja kaikesta mikä vaivaa, myös siis tuo vaikeamman sukupuolen edustaja.

Jos se unohti ostaa sulle synttärilahjan eikä keksi miten pyytää anteeksi, ja sen takia se mököttää? Miehet osoittaa murjottamalla mitä ihmeellisimpiä asioita. Tai sitten teillä oli eilen niin kivaa, että nyt sitä huolestuttaa, onko suhde jatkossakin yhtä kiva?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos se unohti ostaa sulle synttärilahjan eikä keksi miten pyytää anteeksi, ja sen takia se mököttää? Miehet osoittaa murjottamalla mitä ihmeellisimpiä asioita. Tai sitten teillä oli eilen niin kivaa, että nyt sitä huolestuttaa, onko suhde jatkossakin yhtä kiva?

Sä oot kyllä outo ihminen..

Huh, ahdistavaa tuollainen mökötys, vanhempani mököttivät toisilleen viikkojakin, en kestä mökötystä lainkaan.
Olisipa kauheaa kun kurja ilma ja ukko mököttäs, kyllä masentais

joo.. no selvisipä viimeinkin sitten.. se oli juurikin tuosta seksistä sitten.. itse kertoi ja sanoi että oli niin tyhmä juttu ettei halunnut siitä mitään sanoa, päätti kuitenkin sitten mököttää, siitä sitten keskusteltiin ja se koitti kääntää tän silleen että se olis ollu mun syy että aamu meni niinkuin meni, että mun olis pitänyt mennä sen luokse söpöilemään kun se heräs, vaikka itse ei edes huomenta sanonu... ja sitte kun muka vaikutin kiukuselta nii se oli sitte kiukkunen... meni pieneksi riitelyksi ja känäämiseksi ja lopputulos oli et molemmilla paha mieli.. nyt sitte kuitenkin asia lopulta selvis, se pyys anteeks ja sano että kun hän tossa hetken mietiskeli niin totes että olis ite ajatellu samalla tavalla kuin mä tilanteesta.. asiat nyt kunnossa mutta silti vielä harmittaa että päivä meni näin.. :(

En kestä miehiä, joita pitää lepytellä, hyvitellä ja maanitella... yleensä nuo ovat vielä naisten paheita.

Parempi että sanovat suoraan mikä vaivaa, sitten voidaan tarvittaessa riidellä ja tämän jälkeen jatkaa puhtaalta pöydältä :)

joo.. no selvisipä viimeinkin sitten.. se oli juurikin tuosta seksistä sitten.. itse kertoi

Niinhän sulle jo aamulla sanottiin, olisit uskonut:

[quote=" " lapsi hoidossa ja et varmista, että on kumeja! Ilta kahden. Idiootti oot. Ei ihme, että jätkä mököttää. Ihan oikein sulle. [/quote]

Alkuperäinen kirjoittaja :
joo.. no selvisipä viimeinkin sitten.. se oli juurikin tuosta seksistä sitten.. itse kertoi

Niinhän sulle jo aamulla sanottiin, olisit uskonut:

[quote=" " lapsi hoidossa ja et varmista, että on kumeja! Ilta kahden. Idiootti oot. Ei ihme, että jätkä mököttää. Ihan oikein sulle.

[/quote]

no jo on jos elämä siihen kaatuu, saa seksiä kyllä ihan muutenkin.. ja juurikin 6 tuntia aikaisemmin oli saanut, ja sitä ennen aamupäivällä.. että mielestäni toi oli harvinaisen typerä syy kiukutella.. lisäks kun jos se olis sanonu mikä harmittaa niin asiasta ei olis tullu ongelmaa.. mie nyt en vaan muistanu asiaa ja kun tultiin kotio niin sen muistin.. ikävää mutta ei se nyt niin iso juttu ollut...
ja lisäks, varmaan se mieskin vois niistä kumeista huolehtia... vai...?

Nyt hei ihan oikeasti. Voin miehenä sanoa että tämä ei ole näin vaikeaa. Todennäköisesti sitä sylettää nyt joku sen oma asia mistä ei halua puhua tai se unohti ne sun synttärit...siis unohti ostaa lahjan vaikka muuten olisi muistanut.

Toi kyllä kuulostaa, kaikella kunnioituksella teitä kaikkia kohtaan, ihan tyypilliseltä naisen draamailulta. Mitään oikeaa syytä ei ole joten väkisin tehdään pienimmästäkin asiasta iso vain jotta saadaan kiukutella. Ajoitus oli kyllä väärä.

Jaaha, olisi pitänyt lukea koko ketju ennen mielipiteen antamista.

Annanpa toisen: Jos teillä on lapsi niin huono homma, jos ei niin vaihda miestä. Seksi on niin yliarvostettu asia että jos saa tuollaisen kohtauksen aikaan vain koska ei saa kolmatta kertaa samana päivänä niin pitää hakeutua hoitoon, katsoa peiliin tai ainakin läpsiä itseään avareilla poskille puoli tuntia ihan vaan karkoittaakseen tyhmyyden päästään.

Alkuperäinen kirjoittaja Taistelija:
Nyt hei ihan oikeasti. Voin miehenä sanoa että tämä ei ole näin vaikeaa. Todennäköisesti sitä sylettää nyt joku sen oma asia mistä ei halua puhua tai se unohti ne sun synttärit...siis unohti ostaa lahjan vaikka muuten olisi muistanut.

Toi kyllä kuulostaa, kaikella kunnioituksella teitä kaikkia kohtaan, ihan tyypilliseltä naisen draamailulta. Mitään oikeaa syytä ei ole joten väkisin tehdään pienimmästäkin asiasta iso vain jotta saadaan kiukutella. Ajoitus oli kyllä väärä.

ei kyl se ite kerto sen syyn sitte.. ja oli just tasan niin tyhmä syy kuin ilman seksiä jääminen kahden aikaan yöllä...
myönsi itsekin että se oli ihan tyhmä syy ja siksi ei sitä halunnut kertoa.. ja ymmärsi kyllä miksi mua alkoi ärsyttämään lopulta sen käytös.. ja sanoi että olisi ajatellut asiasta iha samalla tavalla jos tilanne olis ollu toisinpäin.. eli tiesi olevansa typerä, oli sitä silti, sitten oli nenä solmussa kun mä en ollutkaan heti keskustelun jälkeen iloinen oma itseni aj mennyt söpöilemään sen viereen, oli myöskin vähän pakko rako siivota näyttöä varten ja sen se tiesi.. nyt on asiat selvitetty ja tilanne rauhoittunut.. se myönsi olleensa tyhmä ja ajattelematon ja pyysi anteeksi.. ei tää ollu mitään mun kehittelemää draamaa, vaan se möksäs ja mä en jaksa sellasta..

Yhteistyössä