Miehet, onko tämä kaunista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
http://is13.snstatic.fi/img/978/1288536330068.jpg

Tämä BB...kuka nyt olikaan. EN muista nimeä. Miis helsinki kisoista kuvaukset. Siis onko teidän mielestä tämä nainen kaunis?

Omasta mielestäni tuo poseeraus on jotain todellä jäätävää. En ymmärrä, miten joku voi pitää tuollaista poseerausta seksikkäänä. Näyttää siltä, että irvistää, ja kohta hyökkää. Tuo liian pieneksi leikattu nenä ei minusta myöskään sovi oikein hänen kasvoihin. Heti kun naisen näin, niin on näyttänyt mielestäni omituiselta kasvot. Vähän apinamaiselta. Mielestäni tuollainen nenä ei sovi aasialaiselle.

ja tämä BB-Leina on erittäin huomiohakuinen ihminen ja pitää itseään erittäin kauniina. mm. BB-talossa Joukon kimpussa roikkui koko ajan "mikset sanonut, että olen kaunein", "enkö ole mielestäsi seksikkäin", "mikset ota minua, enkö ole kaunis".... ym.s muuta itkemistä.

Päästä alaspäin kyllä erit seksikäs. Toki tommoset poseeraukset ovat melkein miesten aliarviointia, mutta eivät kyllä ihan, koska erotiikan saralla aliarviointi on lähes mahdottomuus. Mutta naamaosasto on sitten kammottava. En sitten tiedä onko ilmeestä kiinni vai mistä, mutta huh huh.

Kyllä silti puikkaisin jos paikka tulis. Tolla kropalla varustettua naista puikkaisin vaikka pää olis Hermusen.

Tai no ehkä mun penis ei lähtis sitten enää mukaan....

[QUOTE="MAN";27971099]Päästä alaspäin kyllä erit seksikäs. Toki tommoset poseeraukset ovat melkein miesten aliarviointia, mutta eivät kyllä ihan, koska erotiikan saralla aliarviointi on lähes mahdottomuus. Mutta naamaosasto on sitten kammottava. En sitten tiedä onko ilmeestä kiinni vai mistä, mutta huh huh.

Kyllä silti puikkaisin jos paikka tulis. Tolla kropalla varustettua naista puikkaisin vaikka pää olis Hermusen.

Tai no ehkä mun penis ei lähtis sitten enää mukaan....[/QUOTE]
:laugh::laugh:

• Tykkää
Reactions: Lentokala
[QUOTE="MAN";27971111]Ai se oli se BB-Leina... NO kyllä se oli ihan hillittömän HOT. Myös naaman osalta. Pakko se on myöntää. Henkiset ominaisuudet oli sitten mitä oli...[/QUOTE]

No musta on huolestuttavaa, että täysin leikattu nainen on hillittömän hot, mutta sitähän tulin kysymään. No lähinnä tuota karseaa ilmettä, en BB-leinaa. Ja siis nimenomaan tuota ilmettä, en kroppaa.

[QUOTE="vieras";27971146]No musta on huolestuttavaa, että täysin leikattu nainen on hillittömän hot, mutta sitähän tulin kysymään. No lähinnä tuota karseaa ilmettä, en BB-leinaa. Ja siis nimenomaan tuota ilmettä, en kroppaa.[/QUOTE]

Älä huolehdi, mieheni 37 v vastasi että kamala muovinukke, eikä panis ketään vain ulkonäön takia. On kieltäytyny ennen mua monelta naiselta jos ei oo henkisesti yhtään sytyttänyt...

Vain pojat panee kaikkea mikä liikkuu...toisilla on varaa valita omaa tasoaan.

En tiedä kuka tuo on, en ole pahemmin BB:tä seurannut. Ai sitä on siis leikelty? SE vie kyllä plussia pahasti ja kun tuota nenää katsoo niin se on luonnottoman kapea kasvoihin verrattuna. Eihän tuota rumaksi voi sanoa, kroppa ainakin on upea. Näyttää kyllä sikaomahyväiseltä. En tiedä miltä näyttäs ilman hirveetä pakkelikerrosta, tuskin kovin kauniilta.

Koitahan ap rauhottua, noi on rankalla kädellä jokainen kuva photoshopattu (katsoin nuo iltalehden kaikki kuvat). On ihan turha menettää mielenmalttinsa retusoitujen lehtikuvien takia.
Ja kannattaako jonkun missikandidaatin ulkonäköä muutenkaan niin kovasti miettiä saati tehdä myötähäpeää tuottavia haukkumisalotuksia ps-kuvasta.

Minusta kyllä ihan nätti typy, muuten en voi ottaa kantaa kun ainoa kuva jonka hänestä ikinä nähnyt... persoonasta nyt sitten puhumattakaan :) Jos pakko olis jotai kritisoitavaa etsiä, niin ihan ei tuossa kuvassa hänen kasvonsa tai reitensä ole edukseen.... noh, paremman näköinen ku minä joka tapauksessa :D

[QUOTE="vieras";27971782]Koitahan ap rauhottua, noi on rankalla kädellä jokainen kuva photoshopattu (katsoin nuo iltalehden kaikki kuvat). On ihan turha menettää mielenmalttinsa retusoitujen lehtikuvien takia.
Ja kannattaako jonkun missikandidaatin ulkonäköä muutenkaan niin kovasti miettiä saati tehdä myötähäpeää tuottavia haukkumisalotuksia ps-kuvasta.[/QUOTE]

puhuin kyllä pelkästään tuosta yhdestä poseerauksesta...ta oikeastaan ilmeestä en tästä ihmisestä okokonaisuudessaan. Tottakai normaalilla ilmeellä monen mielestä kaunis. No omasta mielestäni ei, leikatun nenänsä takia, mutta että miesten mielestä tuo ilme olisi jotenkin haluttava se mihin tulisi pyrkiä. En ole täällä raivon vallassa vaan enemmänki huvittunut.

Kun taas tuo eräs mies ilmoitti että on äärettömän hot, niin kyllä tulee vähän fiilis, että miehestä mahd. Epäaito on se paras. mutta oli tietysti vain hänen mielipide. Olen muutenkin vähän vastaan tätä, että naisella pitää nykyään olla tekoripset, tukka, rinnat, huulet, tekorisketus tai muuten olet harmaa hiiri.

mä en ainakaan osaa kuvan perusteella sanoa että onko kuvaa muokattu ja onko kuvassa olevalla henkilöllö kenties jotain pidennyksiä tai silikooneja.

kysymyskin oli että "onko tämä kaunista ?"

Kuumimmat

Yhteistyössä