Miehet, onko tämä kaunista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Karsee kolmikko. Eikö suomesta oikeesti parempaa löydy? Ulkomaalainen voittaa miss Helsinki kisat, toiseksi tulee silikoninukke ja kolmannen kasvot on pitkät, leveät ja kulmikkaat, eikä edes silmiä saa kunnolla auki.

misshelsinki2_3101SAL_503_vi.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin olisin kauniimpi;27971992:
Karsee kolmikko. Eikö suomesta oikeesti parempaa löydy? Ulkomaalainen voittaa miss Helsinki kisat, toiseksi tulee silikoninukke ja kolmannen kasvot on pitkät, leveät ja kulmikkaat, eikä edes silmiä saa kunnolla auki.

Mutta hei, ei nämä ole miss Suomi kisat vaan miss helsinki. Ehkä tuo kolmikko kuvastaa helsinkiläistä "kauneutta" parhaiten :)

Eikös tuo vastaa juurikin nykyistä yleistä kauneusihannetta? Sehän on todella keinotekoinen ja tällätty. Toinen asia sitten on, onko tuo "klassista kauneutta".

[QUOTE="hih";27973144]ja millähän perusteella? Mun tissit ainakin on tosi kauniit niinalasti kuin vaatteet päälläkin, vaikka niissä on huimat 4,5dl silikonia. Ehkä yksi ihminen on kertomatta arvannut ettei mun tissit ole luomua.[/QUOTE]

kirjoitinko mä että Leinan bosat olis varmalla rumat paljaana?

se oli vain pehmentävä epäilys

Upea vartalo, ei liian laiha eikä liian tukeva vaan just hyvä... silarithan nuo varmasti on mutta sittenpähän on. Kasvoiltaan ei ehkä mikään suuren luokan kaunotar mutta ihan sievä. Luulisin että olisi nätimpi ilman tuota hirveää pakkelikerrosta... enkä tarkoita meikitöntä naamaa mutta vähän raikkaampaa ehostusta. :) Tuo nenä kyllä vähän pistää silmään minullakin. Ja ilme tosiaan ei ole kovin mairitteleva!

Kuumimmat

Yhteistyössä