M
"mies"
Vieras
Vai mistä muustakaan johtuu, että kaikkialla miehet ovat rikkaampia ja vaikutusvaltaisempia kuin naiset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuossa vaitteessa on ihan vahan peraa-ehka ,mutta vain varauksella.Heh, tästä tuli mieleen yksi lukioaikainen miespuolinen kaverini. Istuimme pitkän matikan tunneilla vierekkäin usean kurssin ajan. Hän ei mitenkään voinut käsittää, että minä sain joka kokeesta paremman numeron kuin hän, koska kuulemma miehet osaavat matematiikkaa paremmin kuin naiset. Ja oli ihan tosissaan.
Tuossa vaitteessa on ihan vahan peraa-ehka ,mutta vain varauksella.
Lukioiassa pojat voivat olla hiukan parempia matematiikassa , mutta ei enaa myohemmin.
Eika tuokaan ole ihan oikeen mita tuossa kirjoitin.
Siita on tehty monia tutkimuksia viime vuosina sen Harvardin presidentin lausunnon jalkeen ,etta naiset olisivat siina suhteessa huonommassa asemassa kuin miehet.Mä luulen että miehiä yleisesti ottaen kiinnostaa matematiikka enemmän kuin naisia. Mutta aika hurjaa vedellä sellaisia johtopäätöksiä, että kaikki naiset ovat automattisesti jokaista miestä huonompia matematiikassa. :snotty:
Ei takana vaan siina vasemmalla puolella!Jokaisen menestyvän miehen takana seisoo vielä menestyvämpi nainen![]()