"Lässytilässyti negatiivinen-nainen" versus "tartun itse suoraan asiaan"-nainen.
- Mä oon miettiny meiän tulevaisuutta. Musta tuntuu että me ei enää pidetä toisiamme hyvänä oikeen koskaan. Emmä ees muista enää milloin viimeks me on suudeltu kunnolla. Musta me sekstataanki paljo harvemmin ku silloin ku alettiin seurustelemaan, ja sä et enää kato mua silmiin ees. Mä haluisin puhua kunnolla kerrankin sun kanssa meistä, että mihin suuntaan me ollaan menossa.......... Eks me voitas puhua tästä ihan kunnolla?
TAI
- Mitä sä tykkäisit jos mä ostaisin yhet ihanat alusvaatteet jotka mä näin netissä, mä voin näyttää kuvan niistä nyt, sä saat valita mitkä mä niistä tilaan? Mä päätin muutenkin et voitas piristää meidän seksisuhdetta jotenkin, mä ainakin tykkäisin. Onks sulla ehdotuksia?
- Mun mielestä sä oot paljon enemmän kaverien kanssa nykyään ku mun kanssa. Sulle sun harrastukset tuntuu olevan tosi tärkeitä. Mä oon tällä lapsen kanssa tosi paljon yksin, ja tarttisin paljon enemmän huomiota sulta. Hellyyttä. Tietsä, en mä jaksa tälleen että sä vaan tuut ja meet ja mä oon aina vaan venaamas sua tänne kotiin. Viimeksikin sä olit baaris pilkkuun asti, vaikka muksu oli tosi kipee ja mä olin tosi huolissani siitä. Mä en tiedä miten kauan mä jaksan tätä jos ei mitään muutosta tapahdu. Sä et koskaan puhu mitään ees mulle......eks me voitas puhua tästä. Jää tänää kotii niin puhutaa asiat halki, hei?
TAI
- Mua huolestuttaa vähän kun toi muksu oli taas kipee. Mä väsyn itekin kun se kitisee nyt normaalia enemmän. Mä päätin tänään että haluan lähtee sun kans johonkin, mua alkaa tympii niin täällä kämpässä istuminen kun ei tää murehtimalla parane. Ootko sä sitä mieltä että se pitäs viedä vielä uudestaan lääkäriin?
Mitä, jos mä varaan hotellihuoneen ens viikonlopuksi, viedää muksu anopille nyt kun se on vähä parempi? Lähettäs jo iltapäivällä heti kun sä tuut töistä, ja otettas joku kiva leffa mukaan vaikka basic instinct. Mennään sit illalla syömään mihin tahot ja lähetään vähä hilluttelmaan. Tehääks nii?