Miehet sekasaunassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "SDP"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"SDP"

Vieras
Käykö teidän miehet sekasaunoissa? Entä itse?

Mitä luulet katseleeko miehet (himoiten) muiden tuheroita ja tissejä? Mietin vaan että päästänkö miestäni mökkilomalla sekasaunaan? Ei kiva jos miehelle nousee päähän pano ajatuksia tai jopa jopo pystyyn! :/

loukkaako teitä jos mies katsoo muiden tuheroita?

Jos käyt ukkosi kanssa saunassa, niin onko sillä stondis jo takkahuoneessa ja kun lauteille päästään, keskittyy sinun pilluun ja pyllyyn?

En muista tiedä, mutta ihan normaalisti pesulla tulee käytyä, oli sitten yksin, kaksin tai ryhmässä.

PS. Jos menet itse sekasaunaan, niin meneekö aikasi toisten kullien himoitsemiseen?

Onse ny perkele ettei voi edes enää olla alasti ilman että joku kokee sen heti jonain orgian laukaisijana..

Olen ollut useasti sekasaunassa, ja joka kerta olen päätynyt panemaan siellä olleita naisia. Parhaana kertana oli 3 naista hotellihuonees saunomisen jälkeen, kaikki rouvia!

[QUOTE="SDP";29405491]Käykö teidän miehet sekasaunoissa? Entä itse?

Mitä luulet katseleeko miehet (himoiten) muiden tuheroita ja tissejä? Mietin vaan että päästänkö miestäni mökkilomalla sekasaunaan? Ei kiva jos miehelle nousee päähän pano ajatuksia tai jopa jopo pystyyn! :/

loukkaako teitä jos mies katsoo muiden tuheroita?[/QUOTE]

Kasvata kunnon pillu- ja persekarvat?
Ei näy mitään intiimiä, sama kun olis bikinit päällä.

Ei käy. Enkä minäkään kehtaa mennä, vaikka on monesti pyydettykin niin, että mieheni on mukana. Vahingossa sitä itsekin katse osuu väärään paikkaan ja sen jälkeen saakin melkein valkaista silmät, kun ei näkyä saa pois pään sisältä :D En usko, että kukaan kehtaa tarkoituksella katsella, ellei tosiaan ole joitakin takaa-ajatuksia.

[QUOTE="Noh";29405514]Jos käyt ukkosi kanssa saunassa, niin onko sillä stondis jo takkahuoneessa ja kun lauteille päästään, keskittyy sinun pilluun ja pyllyyn?

En muista tiedä, mutta ihan normaalisti pesulla tulee käytyä, oli sitten yksin, kaksin tai ryhmässä.

PS. Jos menet itse sekasaunaan, niin meneekö aikasi toisten kullien himoitsemiseen?

Onse ny perkele ettei voi edes enää olla alasti ilman että joku kokee sen heti jonain orgian laukaisijana..[/QUOTE]

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;29405572:
Mä käyn aina sekasaunassa ku ollaan isommalla porukalla, harvemmin siellä kukaan tuijottelee, vielä harvemmin kai saa stondista - tai ainakaan tekee siitä numeroa että se tulisi julki...

Eiku riekutaan rivissä, nauraa kiherrellään ja osotellaan sormella.:laugh:

• Tykkää
Reactions: HyäkkäysVaunu
Itselle sauna on sen verran "pyhä" asia, että ainut naispuolinen, kenen kanssa saunon, on vain oma rakas. Sekasaunaan en pystyisi menemään, tuntuisi liian oudolta.

Mä oon muutamat kerrat sekasaunonu. Joskus nuorempana oli semmonen porukka, missä miehii selkeesti ujostutti, ne ei ees uskaltanut katsoa, kun naiset peseytyi.
Näin vanhempana olen ollut rohkeammissa porukoissa; kerran intouduin yhden miehen kanssa (olemme molemmat varattuja tahoillamme) saippuoimaan toinen toisiamme, kun muut olivat kadonnee suihkutilasta vilvoittelemaan... Sen enempää ei tapahtunut, vain viatonta ja kiusoittelevaa saippuointia ja koskettelua...
Ja kerran taas pimeässä savusaunassa vieressäni istuneen miehen kanssa koskettelimme toisiamme, vaikka kummankin toisella puolella oli muita ihmisiä, molempien puolisot olivat samassa saunassa myöskin paikalla... Eli kyllä siellä sekasaunassa tuppaa nuoremmilla olemaan pieni jännite päällä, varsinkin, jos on mahdollista hetkeksikään jäädä kaksin ja jos alkoholia kuluu illan aikana...

Viimeksi uutena vuotena kun tulikin yllätysvieraita. Saunottiin 6 tuntia sekasaunassa. Ajatella, minä jopa saunoin kahdestaan parhaan ystäväni miehen kanssa! :O
Jos siellä joku jotain katsoo niin ihan vapaasti, ihan on hallinnassa pysynyt nuo illat :)
Miksei mieheni saisi vaikka nauttia silmänruuasta?

Totta kai katselee, aikuisten keskisessä sekasaunassahan sitä eka kertaa naisen elimiä ja ulokkeita nähdään.
Hirveällä raivolla sitten penetroituu siellä saunanlauteilla.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
sekasaunassa vuosia sitten. Siis silloin kun en vielä tänne ollut eksynyt, joten en ehkä ollut ihan niin häiriintynyt kuin nykyään :D

Ja vasta kun itse menin suihkuun, niin miehet tuli siihen saunan ovelle (lasiovi) kuolaamaan ja huus toisille etä "hei, tääl näkee ilmaseks tissejä!!1". Olin vähä hämmästyny ku samojen ukkojen kanssa olin rinta rinnan ollut siellä saunanlauteillakin pitkän tovin.
Kai se sauna on vain jotenkin pyhä paikka, ja siellä ei muiden alapäitä ja tissejä tuijoteta.

Puolisoni on tottunut vuosien varrella myös sekasaunoihin. Aluksi häntä järkytti saunominen ihan yleensä. Ei rakasta sitä vieläkään. Saunoo silloin kun tarvitsee ja käy myös sekasaunassa nykyään jos tarvitsee. Ei sen kummempaa.

...naiset olivat kuin toisistaan täitä etsivät simpanssit kun tutkivat toistensa puskia ja häppäreitä, samalla keskustellen kiivaasti karvojen luonteesta, joillain oli piikkisuorat, ja joillakin muistutti pikkuafroa. Kiivain keskustelu käytiin eri häpyhuulipunamerkeistä, ja siitä että mikä sävy sopii parhaiten minkäkin tyyppiselle ja väriselle karvalle. Onneksi tykkään enemmän karvasista kainaloista niin ei ole hätää.

Yhteistyössä