Miehet toisella kierroksella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietinpävaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietinpävaan

Vieras
Tällä paikkakunnalla on paljon sellaisia pariskuntia, joissa nimenomaan mies on toisella kierroksella. Ensin on pariuduttu ja tehty lapsi/lapsia siinä 20-30 vuoden iässä. Sitten OTETTU (käytän tarkoituksella tätä termiä) toinen nainen siinä 30:n jälkeen, yleensä nuorempi ja lapseton. Sitten toista kierrosta näiden kanssa. Tuntuu, että etenkin suositut miehet tekee näin todella usein. Ittestä kyllä tuntuu pahalta - pakko myöntää.

Harvemmin menee toisin päin. Tietysti se on ymmärrettävää kun miehet pystyvät tekemään lapsia ihan helpostikkin yli 40v kun taas naisella kello tikittää jo todella armotta 35v...

Mulla on mies joka on toisella kierroksella ja meillä on lapsi. Olen häntä 6 vuotta nuorempi ja minulla ei ollut lapsia aikaisemmasta suhteesta, miehellä kyllä on.
Mikäs tässä on ollessa, meillä on oikein mukava elämä.

Ihmettelen, kuka 20-30- vuotias nainen ottaa ristikseen miehen, joka on eronnut, ja jolla on jo lapsia. Väkisin on se mielikuva, että tällainen nainen ei ole kovin tasokas. Joko matalasti koulutettu, ruma/ lihava tai tyhmä. Sori vaan, mutta tasokkaat naiset eivät nuoruutensa ollessa parhaimmillaan tyydy toisten jämiin.Ja vielä itseään vanhempiin.

[QUOTE="vieras";29039333]Ihmettelen, kuka 20-30- vuotias nainen ottaa ristikseen miehen, joka on eronnut, ja jolla on jo lapsia. Väkisin on se mielikuva, että tällainen nainen ei ole kovin tasokas. Joko matalasti koulutettu, ruma/ lihava tai tyhmä. Sori vaan, mutta tasokkaat naiset eivät nuoruutensa ollessa parhaimmillaan tyydy toisten jämiin.Ja vielä itseään vanhempiin.[/QUOTE]

No ei pidä paikkaansa. Moni näistä naisista on kaunis nuori nainen. Miehenkin yksi kaveri on nyt 42v ja sillä on kaksi lasta aikaisemmasta suhteesta. Nyt nappasi sitten 25-vuotiaan, kauniin tytön, jolla on koulutuksena AMK...

Sehän tässä miehen elämässä on kivaa, että 40v vielä on kysyntää nuorien naisten piirissä. Mä oon eronnut mies ja menestys naisten kanssa on ihan eri tasoa kuin nuorena. Kun olin 20-25-vuotias, niin harvoin sitä onnistui (ainakaan vähän kauniimpaa) naista iskemään. Nyt 40+ menestys on hyvää, nimenomaan alta 30v naisten kanssa. Itestä tuntuu, että mä haluun nauttia tästä täysin siemauksin. Ei ainakaan vielä huvittais ajatus pariutumisesta, mutta kenties joku noista nuorikoista vielä mut taltuttaa :)

[QUOTE="ap";29039344]No ei pidä paikkaansa. Moni näistä naisista on kaunis nuori nainen. Miehenkin yksi kaveri on nyt 42v ja sillä on kaksi lasta aikaisemmasta suhteesta. Nyt nappasi sitten 25-vuotiaan, kauniin tytön, jolla on koulutuksena AMK...[/QUOTE]

En pidä amk: ta kovin koulutettuna naisena.

[QUOTE="vieras";29039362]En pidä amk: ta kovin koulutettuna naisena.[/QUOTE]

No ainakin jotain muuta kuin se, "helvetin tyhmä, ruma ja lihava". Mut jos vaan akateeminen koulutus ratkaisee, niin tunnen mä sellaisenkin tapauksen, että nainen akateeminen nainen meni 25-vuotiaana naimisiin 40-vuotiaan tyypin kanssa, joka aloittikin jo kolmannen kierroksen!

No tuosta on kymmenen vuotta. Nyt heillä on 2 lasta, naisella toinenkin akateeminen tutkinto ja hyvin pyyhkii. Nainen on erittäin viehtättävä, mutta ei tosiaan tohtori. Joten ilmeisesti ei sulle kelpaa esimerkiksi.

Näinhän sen pitäis mennä: nuori nainen tarvitsee vanhemman miehen, jolla kokemusta ja rahaa. Nainen elää sen miehen kanssa ja tekee sille ne muksut ja kasvattaa ne. Liitto päättyy joko eroon naisen tullessa menoikään (siinä 40-45) tai mies kuolla kuukahtaa johonkin vanhan miehen vaivaan. Nyt naisen lapset ovat isoja, niin nainen ottaa nuoren miehen, joka jaksaa olla viriili sängyssä sekä siirrellä naisen huonekaluja ja pilkkoa puita mökillä. Kouluttaa siitä hyvän miehen, sitten sekin liitto päättyy joko eroon tai nainen heittää veivinsä. Nyt on siinä hyvä vähän vanhempi mies taas jollain nuorelle naiselle.

[QUOTE="vieras";29039362]En pidä amk: ta kovin koulutettuna naisena.[/QUOTE]

Ja minä en pidä minkääntason koulutusta älykkyyden takeena.

Moni korkeasti koulutettu, akateeminen ja vaikkapa kaunis nainen on tyhmä kuin saapas.

Alkuperäinen kirjoittaja pitäis olla;29039413:
Näinhän sen pitäis mennä: nuori nainen tarvitsee vanhemman miehen, jolla kokemusta ja rahaa. Nainen elää sen miehen kanssa ja tekee sille ne muksut ja kasvattaa ne. Liitto päättyy joko eroon naisen tullessa menoikään (siinä 40-45) tai mies kuolla kuukahtaa johonkin vanhan miehen vaivaan. Nyt naisen lapset ovat isoja, niin nainen ottaa nuoren miehen, joka jaksaa olla viriili sängyssä sekä siirrellä naisen huonekaluja ja pilkkoa puita mökillä. Kouluttaa siitä hyvän miehen, sitten sekin liitto päättyy joko eroon tai nainen heittää veivinsä. Nyt on siinä hyvä vähän vanhempi mies taas jollain nuorelle naiselle.

Kuulostaa hyvältä systeemiltä.

[QUOTE="vieras";29039333]Ihmettelen, kuka 20-30- vuotias nainen ottaa ristikseen miehen, joka on eronnut, ja jolla on jo lapsia. Väkisin on se mielikuva, että tällainen nainen ei ole kovin tasokas. Joko matalasti koulutettu, ruma/ lihava tai tyhmä. Sori vaan, mutta tasokkaat naiset eivät nuoruutensa ollessa parhaimmillaan tyydy toisten jämiin.Ja vielä itseään vanhempiin.[/QUOTE]

Miten se on toisen jämä, kun on vaimonsa jättäny nuoremman takia?

[QUOTE="Miesvaan";29039402]Niin aika hassua, että pienillä paikkakunnilla on muutenkin naiskatoa ja sitten vielä monet nuoret naiset tekee noin. Eli yhä enempi on miehiä yksin.[/QUOTE]
Ei kai kukaan pariutuessaan mieti yksinäisiä ihmisiä, vaan menee kimppaan sen kanssa ketä vaikuttaa houkuttelevammalta. Jos miehellä on asemaa ja rahaa, niin keski-ikäisenä ja lapsia jo omaavanakin olla hyvä saalis.

[QUOTE="Vieras";29039415]Ja minä en pidä minkääntason koulutusta älykkyyden takeena.

Moni korkeasti koulutettu, akateeminen ja vaikkapa kaunis nainen on tyhmä kuin saapas.[/QUOTE]

Hah hah hah. Kaikkien tutkimusten perusteella koulutustaso ja älykkyys korreloivat. Tietenkin aina on poikkeustapauksia, mutta uskaltaisinpa väittää, että yksikään akateeminen ihminen ei voi olla erityisen tyhmä.

Mutta sen olen huomannut, että montaa todella älykästä ihmistä pidetään tyhmänä, koska tavallinen porukka ei edes tajua kyseisen ihmisen älyä. Kun jutut menee niin ohi. Se kun on usein niin, että perusporukka tulkitsee erilaisen ajattelun maalaisjärjen puuttumisena. Maalaisjärkihän on yleensä tällaista äärimmäisen perinteistä ja maanläheistä ajattelua. Tarpeellista monelle, mutta se voi olla erittäin älykkäille hyvinkin vierasta.

[QUOTE="vieras";29039517]Ei kai kukaan pariutuessaan mieti yksinäisiä ihmisiä, vaan menee kimppaan sen kanssa ketä vaikuttaa houkuttelevammalta. Jos miehellä on asemaa ja rahaa, niin keski-ikäisenä ja lapsia jo omaavanakin olla hyvä saalis.[/QUOTE]

Hah. Mä olen kai sit keski-ikäinen... Eli oon 42-vuotias mies ja on mulla ex-liitosta kaksi lasta ja ihan ok työ. Mutta työn oon saanut vasta nykyään ja omaisuutta ei ole yhtään. Ja 10 vuotta tuli oltua köyhä kuin kirkonrotta. Silti tuntui olevan vientiä ja paljon... Enkä oo mikään hippityyppi eikä itteäkään kiinnostaneet semmoset tytöt. Nätit ja fiksut.

Minäpilkon ihan itse puuni ja siirtelen huonekaluni...jos sairastun enkä jaksa, palkkaan jonkun. Tuntuis että olis kiitollisuudenvelassa ja/tai avuton kana jos en niin tekisi.

Täähän toimii !

Yhteistyössä