A
Alli00566
Vieras
Olemme jo pikkuisen vanhempia, yhdessä muutaman vuoden. Alusta alkaen on vaivannut tämä, nyt enemmän. Rakkautta on molemminpuolisesti. Sanoo pitävänsä minua kauniina. Kiloja on tullut lisää, en ole mikään päänkääntäjä, mutta ihan soma nainen. Ei naisen haluttavuus riipu kiloista. Minua ihmetyttää, kun miehellä on seisokki, mutta ei ainakaan näytä siltä että vartaloni kiinnostaisi häntä. Olen miettinyt tätä ja tajunnut, että tämä passiivisuus minun naiseuttani ja vartaloani kohtaan tekee minulle sen että en kiihotu. Kun muutenkin kiihottuminen alkaa tässä iässä olla hitaampaa. Minä ainakin kiihotun siitä että näen että minua halutaan ja haluaisin että näkisin miten hän pitää vartaloani haluttavana. periaatteessa tulee tunne, että voisin olla vaikka säkki päällä. Silti tiedän että rakastaa ja halia on ja läheisyyttä, fyyysistä läheisyyttä.
olen ajatellut että muuten vain ei ole sitä tyyppiä että on intona saada tarttua naisensa vartaloon. Kiihottuuko hän sitten vain ilman että kaipaa saada koskea minua? Vai kiihottuuko hän jostain etäisestä naisesta? Ja minä en oikeastaan edes ole se nainen joka sai hänessä aikaan erektion?
olen ajatellut että muuten vain ei ole sitä tyyppiä että on intona saada tarttua naisensa vartaloon. Kiihottuuko hän sitten vain ilman että kaipaa saada koskea minua? Vai kiihottuuko hän jostain etäisestä naisesta? Ja minä en oikeastaan edes ole se nainen joka sai hänessä aikaan erektion?