Mies katsoo pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaus ei ilmene näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no joo, tässä vain voi käydä niin, että seuraavakin mies katselee oudosti sivulle ja voi ajatella vaikka mitä...........

Ja todennäköisesti käykin, sillä ap ei ilmeisesti ole kovinkaan viehättävä nainen eikä tee paljonkaan ulkonäkönsä eteen. Jos haluat ihailevia katseita, sinun on oltava niiden arvoinen. Niin yksinkertaista ja raakaa se on.

Viimeksi muokattu:
Ihmettelen, miten nopeasti ihmiset menevät naimisiin. Pitäisi vissiin olla sellainen laki, ettei naimisiin saisi mennä ennen kuin on oltu vähintään 2-3 vuotta yhdessä, jotta huuman haihduttua tosiaan näkee, millainen se toinen ihminen on.

Sanotaan, ettei toista voi muuttaa. AP itse myöntää, että mies on ollut samanlainen alusta asti. Silti vasta nyt häntä on alkanut tämä asia vaivaamaan. OK, jos asia vaivaa, niin olkoon niin, mutta miksi kitua suhteessa, joka ei ole tyydyttävä? Onko tuo nyt aikuisen ihmisen käytöstä, että AP aikoo vihjaillen ja eleillä ilmoittaa, että miehen käytös ei tyydytä? Eikö aikuisten oikeasti voisi sanoa miehelle, että olen saanut tarpeekseni epäkunnioittavasta tavasta katsoa minua halveksivasti ja sen vuoksi vaihtoehtona on käytöksen muutos tai ero? Ehei, jatketaan vain AP:n tyyliin ja tehdään marttyyrin tavalla kummankin elämä helvetilliseksi.

Olipas (taas) törkeät vastaukset noolta ja simppeli juttu vielä komppasi. On se kumma kun jotkut aina vaan osaa nälviä.

N-41 vastasi hyvin ekassa kapaleessaan. Hyvä myös muistaa, että suurimmalle osalle ihmisistä on luonne tärkeämpi kuin ulkonäkö. Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan.

Mulla tuli sellanen mieleen, että onkohan mies katsellut myös edellisiä naisiaan samoin? Elikkäs saattaa olla joku maneeri tai jotain?

Olenko tosiaan ainoa, joka tajuaa täysin, mitä ap. ajaa takaa. Ja jos tämä toivottu olla jonkun miehen elämän keskipistenainen ei toteudu, en halua koskaan vakiparisuhteeseen. On parempi olla yksin kuin olla jonkun miehen hätävara.

Olenko tosiaan ainoa, joka tajuaa täysin, mitä ap. ajaa takaa. Ja jos tämä toivottu olla jonkun miehen elämän keskipistenainen ei toteudu, en halua koskaan vakiparisuhteeseen. On parempi olla yksin kuin olla jonkun miehen hätävara.

Hätävaran ja elämän keskipisteenä olemisen välille mahtuu aika lailla monelaisia suhteita. Muun muassa ne kaikki kahden tavallisen normaalilla itsetunnolla varustettun ihmisen suhteet...

Viimeksi muokattu:
ei silmä osaansa ota, jos mies katseleekin nuoria naisia.
En minäkään ole muodollisesti pätevä, mutta otan siltä kantilta, jos en itsenäni kelpaa keljuilematta, niin ei sitten ja etsin sen ihmisen jolla kelepaan ihan ihtenäni! Tällainen olin ja tällaisena kait pysynkin, en ala kenenkään mielipiteiden mukaan itseäni muovaamaan.
Jos tikulla kaivaa, niin löytyy niitä vikoja puutteita miehi(e)stäkin.

Täältä vähän lisää näkökulmaa. Itseäni ei haittaa ollenkaan että mies katsoo muita naisia. Sehän on vaan ihan luonnollista että vilkuilee. Silti tuntuu pahalta ettei hän koskaan katso minua. Voin vaikka tanssia zambaa pitsikorsetissa ja sukkanauhasukissa miehen edessä, ja silti saan vain nopean vilkaisun. Vaikka en halua sulkea miehen silmiä muilta naisilta, tuntuu se silti pahalta ettei ole oman miehen silmissä seksikäs ja haluttava.

Kaurapuuro maistuu kaurapuurolta, vaikka sitä söisi silmät sidottuna ja vaikka tanssisi piparisillaan rumpaa niin ei vanha vaimo kiinnosta.
Jos naapurin elli tekisi saman saattaisi viisari värähtääkkin...

Se on semmosta, jotta ei sitä yhtä ja sammaa jatkuvasti tuijotella. Se tiedetään jo. Olkoon vaikka miten kaunis ja ihana. Muut ovat näkyvissä vain hetken ja silloin silmä ihan varmasti viivähtää. Väitätkö muuten tosissasi, jotta omat silmäsi eivät komean uroksen nähdessäsi viivy hänessä muita pitempään?

Silloin, kun arkiminä harvakseltaan tällätään viimmosen päälle hienoksi ja räpsyvärit kohdilleen, oma mies katsoo hetken pitempään ja tietysti sitten, kun mennään juhlapaikalle, jossa on muitakin uroksia, tämä jurokas kyllä seuraa katseellaan, jotta muut koiraat ei ala kilpasille.

Tämä on tullut vuosikymmenten kokemuksella havaituksi. Kahden eri uroksen vartioimana. On tullunna oltua kohtalaisen kaunis immeinen, johon maan vetovoima on jo ehtinyt vaikuttaa. Silti vieläkin puoliso pittää juhlavermeissä huolta siitä, jotta eivät muut urokset liian lähelle tuppaa.

Se on semmosta, jotta ei sitä yhtä ja sammaa jatkuvasti tuijotella. Se tiedetään jo. Olkoon vaikka miten kaunis ja ihana. Muut ovat näkyvissä vain hetken ja silloin silmä ihan varmasti viivähtää. Väitätkö muuten tosissasi, jotta omat silmäsi eivät komean uroksen nähdessäsi viivy hänessä muita pitempään?

Silloin, kun arkiminä harvakseltaan tällätään viimmosen päälle hienoksi ja räpsyvärit kohdilleen, oma mies katsoo hetken pitempään ja tietysti sitten, kun mennään juhlapaikalle, jossa on muitakin uroksia, tämä jurokas kyllä seuraa katseellaan, jotta muut koiraat ei ala kilpasille.

Tämä on tullut vuosikymmenten kokemuksella havaituksi. Kahden eri uroksen vartioimana. On tullunna oltua kohtalaisen kaunis immeinen, johon maan vetovoima on jo ehtinyt vaikuttaa. Silti vieläkin puoliso pittää juhlavermeissä huolta siitä, jotta eivät muut urokset liian lähelle tuppaa.
Olishan se melko outoa jos ukko vielä 40-aviovuoden jälkeen vahtaisi emäntäänsä silmät kiiluen kotonakin...:)

Viimeksi muokattu:
Tämä on jotenkin todella outoa. En ole ruma, olen ihan viehättävä, mutta tässä on pakko olla jotain, että häntä vain ei minun vartaloni mmiellytä, ja välttelee sen katsomista'

Mun mies alkoi tehdä myös noin, koska se vertasi minua toiseen naiseen, jolla tais paikat olla paremmassa kunnossa kuin minulla
( vaikka kaunis hoikka olin, ja olen vieläkin, miehen heitin tietysti pellolle kun....

tuli vaan sattumalta ilmi, että sillä oli toinen nainen, ja tuon takia alkoi mulkoilla minua hyvin oudosti, tai ei ollut näkevinään vaikka kuinka upeat alkkarit jne päälläni oli...

olisiko sinunkin äijällä toinen?