MIEHET VASTATKAA !! (:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaiN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaiN

Vieras
varattu mies aloittaa seksisuhteen.
lähtökohta pitäisi olla se että tunteita ei ainakaan myönnetä olevan.
ajan kanssa naisella herää tunteet varattua miestä kohtaa , mitä te miehet teette siinä kohtaa , laitatteko suhteen poikki vai jatkatteko ja miksi ??????????????????????????????????????????????????

mikä on seksisuhteen tulevaisuus jos nainen myöntää tunteiden heränneen ?? ??

no jokainen katsokoon miten sen haluu tehdä...itse jos olis tunteet kummalakin samalaiset.niin jatkaisin ja katsoisin miten käy.=))koska ei tunteilla voi leikii...minun mielipide.ja aikaisia kun olemme niin vastuu kummalakin..

Jos mies vielä sattuisi olemaan psykopaatti (mikä onkin aika todennäköistä) silloin saisi moninkertaisen nautinnon ..
Ei varsinkaa rakastunutta haarukkapalaa kannata hukkaan heittää niin kauan kun on jotain kaluttavaa.
Niin että ap, ole huoletta, kyllä suhteenne jatkuu, vaikka rakastutkin!

Mikäs se miehestä sen mukavampaa kuin seksi ja se että vielä tuntee olonsa rakastetuksikin. Siitähän pitää nauttia ja ottaa irti kaikki mnkä voi rikkomatta omaa avioliittoa. Vasta siinä vaiheessa jos/kun oma avioliitto on vaarassa särkyä kannattaa seksisuhde lopettaa totaalisesti, tai ainakin laittaa jäähylle siksi aikaa että oman vaimon epäilyt haihtuvat.
Se, että "seksikumppani" on rakastumassa tai rakastuu tuntuu vain mukavalta, mutta ei muuta pelisäännöistä mitään.

Ei sillä ole mitään merkitystä, onko toisen naisen tuntemukset intohimoa vai rakkautta. Vain sillä on väliä, mitä itse tunnen. Eikä vieraissakäymiseen parane tunteita sotkea.

Ei pidä elämässä rajoittua pieniin ymmyrköihin. Ihmisellä on oltava lajikumppaneita kavereinaan. Ihminen on sosiaalinen eikä pidä liikaa omistaa toista.

Elämä on mukavaa kun sen niin oivaltaa eikä pyri saamaan kaikkea.

Vaimo kulta yleensä huomaa, miettii kannattaako korvaa lotkauttaa.

Sitten mitta täyttyy ja lääninpässi vaihtuu aikuiseen kumppaniin jolla terveempi tunne elämä.

Ja läänin pässi jatkaa ohutta elämänsää. Ilman tunteita edelleen.

Mulle kävi näin. Alettiin suhde, molemmat aviossa. Sovittiin et pelkkää seksiä. Mut mites sitten kävikään. Tää gimma alkoi vaatia multa yhä enemmän ja enemmän kaikkee muutakin. Sano et on tunteet niin vahvasti pelissä. Mut mä en halunnut lähteä siihen vaan otin etäisyyttä ja puhalsin pelin poikki. Jäi ihmettelemään mun ratkaisua. Sanoin et jollei seksi riitä niin se on good bye.
Mulla jäi kuva et naisilla käy jokatapauksessa aina näin. Ei pystytä pelkästään seksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Köriläs:
Mulle kävi näin. Alettiin suhde, molemmat aviossa. Sovittiin et pelkkää seksiä. Mut mites sitten kävikään. Tää gimma alkoi vaatia multa yhä enemmän ja enemmän kaikkee muutakin. Sano et on tunteet niin vahvasti pelissä. Mut mä en halunnut lähteä siihen vaan otin etäisyyttä ja puhalsin pelin poikki. Jäi ihmettelemään mun ratkaisua. Sanoin et jollei seksi riitä niin se on good bye.
Mulla jäi kuva et naisilla käy jokatapauksessa aina näin. Ei pystytä pelkästään seksiin.

Et voi syyttää naista. Kun itse valitsit. Onneksi olen osannut jotenkin valita sellaisia miehiä, jotka vaan ovat seksin takia mun kanssa,,heh..hih. Mulle riittää pelkkä seksi ja kun saan kokemuksia erilaisista miehistä. Kun vain se tuohon jäisi?? vaikka olen saanut kokea myös miesten puolelta myös sydämen tykytystä, kun ovat töpeksyneet, ja omasta mielestä ei ole tunteita pelissä. Olen sopinut miehelle, ettei yhteyttä pidetä, kun postein. Mutta jotkut liian innokkaita ja haluavat pilata mun suhteeni mieheeni. Olen luottanut miehiin liikaa ja uskonut, että pidetään sovituista säännöistä. Tätä en hoksannut miehistä, että kun sovitaan jotain se myös pitää?Ei se ollutkaan niin kuin kuvittelin. En halua jäädä kiinni. Pysykööt miehet vain vaimojensa luona.

Juttu on niin, että jokaikinen mies tuossa tilanteessa luulee naisen olevan itseensä rakastunut, vaikkei tämä olisikaan. Tämä on lähtöolettamus joka todennäköisesti hivelee miehen egoa niin paljon, ettei hän malta lopettaa vaikka nainen tämän uskomuksen vahvistaisikin. Mies perääntyy vasta siinä vaiheessa, kun todella uhkana on kiinnijääminen.

Sitten tiedoksi, ettei tuollaista miestä kannata ainakaan omakseen huolia, jos vaimokulta vaikka heittää pihalle. Osa miehistä on kroonisesti uskottomia, eikä sillä asialla ole mitään tekemistä rakastumisen tai oman avioliiton tilan kanssa.

Yritä saada pääsi selväksi ja moiset rakkaushörhöilyt unohtumaan, niin pääset helpommalla.

Yhteistyössä