Miehet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Tapasin jokin aika erään miehen baari-illan seurauksena. Vaikutti mukavalle ja sympaattiselle ihmiselle. Tavattiin kerran ja juteltiin, vähän pussailtiin ja kosketeltiin toisiamme. Ei siis mitään kovin vakavaa vielä. Hän vaikutti tuon jälkeen edelleen mun mielestä tosi mielenkiintoiselle ja vähän ihastuinkin. No nyt sitten kun oltiin että tavattais toisen kerran niin tämä tyyppi alkoi vaatimaan että sitten meidän pitää harrastaa seksiä jos nähtäis. Sanoin etten ole valmis sellaseen vielä. Haluja kyllä on, mutta en vaan koe sitä vielä toisella kerralla tärkeäksi. Herätti ajatuksen että mikä sika! Kehtaa vongata! No en mennyt, ja se oli siinä. Miksi sinkkumiesten päässä liikkuu vaan seksi? eikö nykyajan miehille läheisyys ja tutustuminen merkitse enään mitään?

yäk, oikein teit kun et mennyt, onneksi paljastui siaksi niin ei tarvii sit myöhemmin pikku hiljaa sitä havaita tai ikävämmällä tavalla. No, hyvin kävi siis vaikka hukkasit tietysti vähän aikaa tuollaiseen ällötykseen..

Tosi ikävää tollanen. Musta kanssa tuntuu, että nykyään jotenkin liian räikeästi ja sikamaisesti ehdotellaan, tuosta noin vaan. Tai siis sitä pidetään ihan normaalina, että tuntemattomilta vongataan ja vaaditaan seksiä. Ihan oikein teit, paljastui tuonkin miehen todellinen luonne heti alkuunsa.

[QUOTE="vieras";28413552]Tosi ikävää tollanen. Musta kanssa tuntuu, että nykyään jotenkin liian räikeästi ja sikamaisesti ehdotellaan, tuosta noin vaan. Tai siis sitä pidetään ihan normaalina, että tuntemattomilta vongataan ja vaaditaan seksiä. Ihan oikein teit, paljastui tuonkin miehen todellinen luonne heti alkuunsa.[/QUOTE]

Ei mua kyllä harmittanu se että annoin pakit. Lähinnä vain se eniten että menin ihastuun siihen. No tunteensa voi tappaa aika pian, kun ajattelee niitä negatiivisia asioita..mutta silti sen miehen unohtaminen on hitaampaa kun ihastui. Loukkaa että toinen tahtoo vain seksiä, kun toinen taas haluais tutustua. Tottakai se sellanen normaali "alkulääppiminen" (hieno vertaus) kuuluu tutustumiseenkin, eihän sitä muuten voi tietää synkkaako, mutta seksi heti alussa ampuu yli. En sano etteikö ois haluttanut, mutta en vaan sellanen nainen. Oon varmasti vähän vanhanaikainenkin ja arvostan itseäni sen suhteen etten hyppää sängystä toiseen. Sitten se vasta hienoa onkin kun on tietyn aikaa pidättäytynyt :)

[QUOTE="vieras";28413552]Tosi ikävää tollanen. Musta kanssa tuntuu, että nykyään jotenkin liian räikeästi ja sikamaisesti ehdotellaan, tuosta noin vaan. Tai siis sitä pidetään ihan normaalina, että tuntemattomilta vongataan ja vaaditaan seksiä. Ihan oikein teit, paljastui tuonkin miehen todellinen luonne heti alkuunsa.[/QUOTE]:laugh:

[QUOTE="Toinen mies";28413656]That's nature sisters![/QUOTE]

Harmi! Pumpattavien Ken-nukkien sekä dildojen valmistajat kiittää, samoin mielikuvitusta ruokkiva romanttinen kirja- ja leffateollisuus. Myös yksiöitten myyjät taputtavat karvaisia käsiään.

Minulla ei ainakaan ole kiire seksiin. Pahin turn-off on, jos nainen ei tykkää olla lähellä, hyväillä jne. Tai jos naisen kalenterissa ei ole minulle tilaa juurikaan.

Kohteliaat tavat ovat ehkä pienessä aallonpohjassa Suomessa, jossa ne eivät koskaan ole olleetkaan niin kovin tärkeitä. Asiaan voi kuitenkin vaikuttaa miettimällä uusiksi omaa asennoitumista asiaan ihan arjessa. Minkä arvon naisena (miksei myös miehenä) antaa hyvätapaisuudelle vs. ns. "hävyttömyydelle".

[QUOTE="mies";28413586]:laugh:[/QUOTE]

Kiva, jos tykkäsit.

Olenkin varmaan vähemmistössä mielipiteineni, mutta mun mielestä ollaan aika tuntemattomia, jos kerran ollaan nähty. Miten ihmiset ja siis naiset varsinkin edes uskaltaa mennä joittenkin tuntemattomien mukaan tai viedä ne kotiin. Mun eka ajatus oli ainakin, että se vaatii siinä seksiä, mitä jos oiskin kieltäytynyt siellä paikan päällä? Mitä se olisi tehnyt?

[QUOTE="vieras";28413763]Kiva, jos tykkäsit.

Olenkin varmaan vähemmistössä mielipiteineni, mutta mun mielestä ollaan aika tuntemattomia, jos kerran ollaan nähty. Miten ihmiset ja siis naiset varsinkin edes uskaltaa mennä joittenkin tuntemattomien mukaan tai viedä ne kotiin. Mun eka ajatus oli ainakin, että se vaatii siinä seksiä, mitä jos oiskin kieltäytynyt siellä paikan päällä? Mitä se olisi tehnyt?[/QUOTE]

Tuo on ihan terve asennoituminen. Ihmisistä voi rohkeasti kiinnostua ilman että haluaa heti seksiä heidän kanssaan. Psyykkisesti eheä/tasapainoinen ihminen ei paneskele ympäriinsä tai ylipäätään päästä keveästi iholle.

Seksikin menettää hohtonsa aika äkkiä jos sitä saa helposti ja ihmiseen itseensä syventyminen voi vaikeutua. Naista on miehenä vaikea pitää arvossa kuin kukkaa kämmenellä, jos hän antaa liian auliisti seksiä tutustuessa.

[QUOTE="mies";28413745]Kohteliaat tavat ovat ehkä pienessä aallonpohjassa Suomessa, jossa ne eivät koskaan ole olleetkaan niin kovin tärkeitä. Asiaan voi kuitenkin vaikuttaa miettimällä uusiksi omaa asennoitumista asiaan ihan arjessa. Minkä arvon naisena (miksei myös miehenä) antaa hyvätapaisuudelle vs. ns. "hävyttömyydelle".[/QUOTE]

Muuta nyt jo sinne Eurooppaan, kun kerran meissä suomalaisissa naisissa on vain vikoja.

Enpä ole vielä tavannut naista joka ei antaisi, tai suorastaan vaatisi, viimeistään toisilla treffeillä...

tässä valossa ei ole ihme että aapeen uusi tuttavuus oletti saavansa toisilla treffeillä

ja miten mulla ottelehtii mieleen dastrolaben säkenöivästä rakkaustarinasta, että ei siinäkään kovin kauaa treffailtu ennen seksipuuhia?

Viimeksi muokattu: