miehet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yllätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yllätys

Vieras
Mieheni tulee perjantaina kotiin muutaman viikon työmatkalta. Ajattelin yllättää hänet oikein perusteellisesti. Antakaapa vinkkejä, varsinkin paljon töiden takia matkustavat miehet, millaista yllätystä odottaisitte vaimoltanne, tai millainen on ollut paras yllätys.

Sen ei tarvi edes liittyä erotiikkaan, koska uskon, että seksiä tulee olemaan muutenkin. Mutta se voi myös liittyä seksiin, olemme molemmat varsin kokeilunhaluisia ja innokkaita seksin saralla.

täällä ihmettelee, kun ei saanut ainoatakaan vinkkiä. Eli taisin tehdä liian kiltin kysymyksen?

Otetaanpa uusiksi, millainen pano olisi elämänne yllätys? Otanko mieheni vastaan verkkareissa hernesoppaa keittäen, vai stringit, korsetti tai vastaava yllä kenties osterien kera? Tuleeko miehelle edes ruoka mieleen, kun muijansa ekan kerran viikkoihin näkee ja on mahdollisuus päästä panemaan? Entinen puoliposliinini alkaa olla mennyttä, parturoinko itseni?

Käynkö sex-liikkeessä ostoksilla? Mitä haluaisitte, vai haluaisitteko edes, nähdä vaimonne käyttävän? Dildoja ja anustappeja huushollista löytyy...

Itse täällä jo kiimaisena odotan vielä muutaman päivän kulumista, eikä enää ajatus tahdo luistaa, siksi kyselen, jotta mieheni kokisi elämänsä kotiin paluun!

Todella tyhmiä kyselet,sinunhan kuuluisi olla tietoinen miehesi mieltymyksistä sinähän hänen kanssaan olet seksiä harrastanut.Ei siinä neuvot sinua auta ellet kykene olemaan miehellesi seksuaalinen nainen jota hänen libidonsa ohjaa ja hänen persoonansa tuo sen esille aistikkaasti.

Voi v, olisihan se pitänyt arvata, mitä täältä vastauksiksi saa.
Toki olen oma itseni, eikä tulisi mieleenikään hyppiä vieraisiin. Halusin vain niin kovasti ilahduttaa miestäni, ja koska en ole mies, en tiedä, mikä olisi miehen unelma siitä, millainen olisi kotiinpaluu pitkän matkan jälkeen. Toki olen joskus kysynyt häneltä. Vastaus oli, että ei tarvi olla mitään ihmeellistä, pääasia päästä kotiin. Mutta kun nyt haluaisin järjestää jotain uutta ja erilaista, siksi pyysin vinkkejänne.

Mikäli mies on kotiin tultuaan väsynyt matkastaan, niin varsinainen seksuaalinen osuus voisi olla heti alkuun...

Ole esim. tiettyä tunnelmaa luovissa vaatteissa vastassa jo kotiovella ja kerro miehellesi kaivanneesi häntä todella paljon...
Itse voisin toivoa saavani heti kotiintultuani pikaiset ""paineen purut"" jo eteisessä. Korostan sanaa pikaiset, mikäli on vielä nälkäkin...

Tämän jälkeen hieman ruokaa ja vaikka saunaan... Siellä voisi sitten alkaa lämmitellä kunnon todellista rakastelua.

Mutta kaikkein tärkeintä on tietää mitä miehesi haluaa... Itse en jaksa mitään isompia kuvioita pitkän reissun päälle, ihan kunnon reilu pikapanokin kuullostaa paremmalta.
Mutta seuraavana aamuna voisin olla valmis vaikka millaisiin leikkeihin koko päiväksi.

Kiitosta vaan kaikille. No tuli siellä muutama asiallinenkin vastaus. Nimimerkille apukouluun vielä kertaisin, että olen todellakin kysynyt mieheltäni, mitä haluaa. Toiveitaan hän ei ole kertonut, on vain aina sanonut, että on pääasia päästä kotiin. Se on totta, että reissussa aina rähjääntyy ja on väsynyt, muttei koskaan liian väsynyt seksiin, vaikka itse vastaavassa tilanteessa ehkä olisinkin.

Ja totta puhuen, tuo pikapano on meillä aika normaali juttu matkalta kotiuduttua. Monesti teemme niin, että mies tulee kotiin, käy suihkussa, sitten pikapano, ruokaa, ja yhdessä nukkumaan. Parin tunnin päästä heräilen peiton alla kuljeskeleviin käsiin ja sitten rakastelemme.

Eli taidanpa olla yllättämättä sen kummemmin, ellen nyt äkkiä jotain ihmeellistä keksi. Olisi vain ollut kiva kerrankin jonkinlainen erilainen henk.koht. vastaanotto järjestää, varsinkin kun vietämme 25-vuotisyhdessäolopäiväämme huomenna.

Yhteistyössä