[QUOTE="nymfo";9236246]Olen nyt 34 vuotiaana kiusallisen ongelman edessä. Eroni jälkeen, joka tapahtui parisen vuotta sitten, olen tavannut vain ja ainoastaan miehiä, joilla on selvästi erektion kanssa ongelmia. Olen jo tullut hieman taikauskoiseksi asian suhteen, ja alkanut epäillä, että Jumala rankaiseen minua näin, kun jätin mieheni. Tosin koin että ero oli siinä tilanteessa ainoa vaihtoehto. Hän käytti huumeita ja petti minua.
Tämä on niin kiusallinen ongelma, että olen jopa harkinnut selibaattiin ryhtymistä. Tiedän kyllä, että selibaatista tulen kärttyiseksi ja kiukkuiseksi, mutta niin tulen vihaiseksi tästäkin tilanteesta. Ei ole kiva olla puuhissa, ja aina miehen penis lörpsähtää kesken hommien.
Olen miehiltä itseltään kysynyt syytä tähän. Toiset valittelevat krapulaa, toiset sanovat , että olen niin kaunis että ottavat suorituspaineita. En tiedä mitä uskoa?
Olen itse pohdiskellut olisiko kyse lisääntyvästä ja kuitenkin suhteellisen yleisestä ongelmasta, koska tuntuu, että nuoret miehet käyttää enemmän ja säännöllisemmin alkoholia?
Seksin puolesta välillä surkuttelen eroa, koska yksikään mies ei vielä ole ollut hänen veroisensa tällä sektorilla. Hän ei muuten käyttänyt alkoholia. Mutta älkää vaan kuvitelko, että syy olisi siinä, että puhuisin exästä uusille kumppaneille, koska siihen en syyllisty. Mielessäni, en voi kuitenkaan olla vertaamatta, koska se on tosiasia.
Mites muilla? Onko kukaan joutunut samaan tilanteeseen? Ja mikä neuvoksi? Haluan munani kovana, kiitos

[/QUOTE]
Olisiko syytä katsoa peiliin, jos on omahyväinen paska joka kehuu kauneudellaan ja muutenkin on tyhmä niin ei varmaan seiso ainakaan minulla, muuten ei ole ongelmia