Miehiltä saadusta huomiosta ja sen tärkeydestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En välitä muiden miesten huomiosta. Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Yleensä en edes käy baareissa, ei kiinnosta. Mutta jos joku osoittaisi mielenkiintoa muhun, en noteeraisi asiaa mitenkään. En itse flirttaile enkä odota tuntemattomilta miehiltäkään samaa. Olen 40-v.

mä työskentelen sellaisessa paikassa, että seuraan aitiopaikalta sellaisia tyttöjä jotka epätoivoisesti tekevät itseään tykö pojille...
mä itse en ole riippuvainen kenenkään huomiosta, enkä kaipaa vieraiden miesten katseita ja kohteliaisuuksia, eikä tämä tarkoita ettenkö niitä tarpeekseni saisi ;)

No ei tässä sitten olis siitä kyse, että se itsetunto kuitenkin jotenkin on mukana tässä niin vaikka että aiemmin olit enempi varma että itseasiassa mies kuin mies ON viehättynyt sinusta ja nyt jotenkin alat miettiä, että entäs jos se ei olekaan niin ja mitä sitten (vaikka järjen tasolla tajuat, että no ei tod. mitään erikoisempaa sitten)? Voi olla että meni ihan mönkään, mutta tuli mieleen kuitenkin. :)

Ei mun itsetuntoni silti ihan niin vahva ole, että miettisin että mies kuin mies on viehättynyt minusta :D Voi olla että ilmaisin itseäni jotenkin huonosti, mutta tätä en kuitenkaan tarkoittanut. Lähinnä tuntuu siltä, että mitä enemmän olen saanut huomiota miehiltä niin kaipaan sitä koko ajan vaan enemmän ja enemmän.

Eikai flirttailussa tai siitä nauttimisesta mitään pahaa ole. Mun mielestä se on kiva piriste elämässä, tapahtui se sitten oman tai jonkun muun miehen kanssa. Eurooppalainen kaverini, joka asuu Suomessa valittelee usein sitä kuinka suomalaiset naiset eivät osaa flirttailla :(
Ap nauti rauhassa saamastasi huomiosta!

Itse en halua yhtään vierailta miehiltä huomiota. Haluan olla tekemisissä vain sellaisten kanssa, joista voin olla varma, etteivät ole musta seksuaalisesti kiinnostuneita. Miesten kanssa ei kannata leikkiä. Huomiohuorat tulevat ennemmin tai myöhemmin vaan riistetyksi.

Noh en minä nyt itseäni huomiohuoraksi kutsuisi enkä oikein ketään muutakaan, melko ruma nimitys... Ja en minä ainakaan itse kerjää huomiota, se on aika eri juttu kuin huomion saaminen muuten.

Minä en lukenut ketjua kuin vain vähän, mutta kyllä minä olen pienestä pitäen halunnut olla rakastettu.

Ja olen aina ravintolassa ollut mielissäni, kun on ollut vipinää. Mutta samalla varautunut, koska olin varattu.

Nyt myöhemmin ajateltuna, pitäisin enemmän siitä vipinästä, joka tulisin luonteeni, ei ulkonäköni takia.

Ei ole helppoa olla kaunis :D:D:D

Mielenkiintoinen aihe...ite en ole koskaan erityisemmin saanut miehiltä huomiota, joten en ole osannut kaivatakkaan sitä. Mut kuten edellinen jo sanoikin, ei kai oo helppoa olla kauniskaan.

Päiväkodissa ja ala-asteella muistan, kuinka pahnan pohjimmaisena olin. Pieni ja laiha, helppo uhri? Sitten viimein pituuskasvu lähti käyntiin, hujahdin muiden ohi ja tänä pänä ihan peruspituinen (165cm). Yläasteella vasta alkoi vartalo kehittyä, paino nousta ja sain peräti sen lantionkin. Silloin vasta aloin minäkin herättää huomiota. Ai että kun teki hyvää silloin ja myöhemmällä iällä antaa oikein paukkua näille pahimmille kiusaajille, jotka nyt kyselivät kiinnostuneina perään. Sitä mielihyvän määrää on vaikea selittää, aina olet ollut se ruma ankanpoikanen ja viimein päätynyt joutseneksi, ja pääset nöyryyttämään niitä, jotka sinua ovat ennen nöyryyttäneet... Olenko huono ihminen? Varmasti. Mutten sen huonompi kuin kiusaajani. Sen jälkeen sitä huomiota onkin tullut suunnalta jos toiseltakin, mutten ole kiinnostunut. Kovasti on kauniiksi kehuttu, mutta ei tunnu missään. Itsetuntoni on menneestä huolimatta kohdillaan, en vain tarvitse kehuja ulkopuolisilta, varsinkaan ulkoisista asioista. Hyvin tehdystä työstä on mukava saada kiitosta, ja kehut lähimmiltä ihmisiltä aina lämmittävät. Lapsena vielä etsin hyväksyntää muilta ihmisiltä, sitten tajusin elämää mullistavan asian - kukaan ei tule tarjoamaan minulle paikkaa tai hyväksyntää, minun on itse otettava ja ansaittava ne omin toimin. Olen törmännyt aikuisiällä nyt siihen ongelmaan, että nättiä naista ei vain oteta tosissaan, sillä eihän kukaan voi olla kaunis ja fiksu? En ole kiinnostunut miesten huomionosoituksista, vaikka kuulemma kaikki huomio on hyvästä, pitäisi olla "imarreltu". (Onko tämä sitä tyttöjen kiltiksi kasvattamista? Pitäisi olla tyytyväinen, vaikka kähmitään ja lähennellään?) En ole elänyt miesten huomiosta, enkä ole koskaan ymmärtänyt, miksi siitä kilpaillaan. Ehkä minä olenkin se omituinen tässä?

varattujen naisten flirttailu on näin sinkkumiehen näkökulmasta ärsyttävää. Antaa vain väärän tai epäselvän signaalin. Mielestäni varatut voisivat keskittyä flirttailemaan toisten varattujen kanssa.

[QUOTE="muru";25110325]Eikai flirttailussa tai siitä nauttimisesta mitään pahaa ole. Mun mielestä se on kiva piriste elämässä, tapahtui se sitten oman tai jonkun muun miehen kanssa. Eurooppalainen kaverini, joka asuu Suomessa valittelee usein sitä kuinka suomalaiset naiset eivät osaa flirttailla :(
Ap nauti rauhassa saamastasi huomiosta![/QUOTE]
hyvä läppä, suomalaisnaisten löyhä moraali on kuuluisa

En osaa arvella, miksi sulla on noin.

Omasta puolestani voin sanoa, että itse taas en kaipaa miesten huomiota ollenkaan. Tykkään olla ihmisten kanssa, sekä miesten että naisten. Mutta nyt kun seurustelen, en kaipaa flirttiä, seksuaalista huomiota tms muilta miehiltä. Ollenkaan. Itseasiassa musta on helpottavaa, kun voi puhua ihminen ihmiselle, eikä se ole vain sitä nainen-mies -peliä. :)

Tasan ei mee nallekarkit. Mua taas ärsyttää ihan vietävästi, kun joka kerta viihteellä ollessa joku vonkaaja piirittää.
Sanoinki miehelle viime kerran jälkeen, et hemmetti mä en kohta lähde ilman sitä mihinkään, ku muuten ei saa olla rauhassa.

Seki ottaa pannuun, jos vaikka kaupassa joku mies tuijottaa tosi pitkään. En tykkää yhtään. Vaikka oli viime kerralla lapsiki mukana kaupassa, niin joku desperado kyyläs niin, et meinasin jo kysyä siltä, oonko syöny sun eväät vai mitä.
Niin ja yleensä arkena ilman meikkiä kuljen, et en ainakaan liian pynttäytynyt ole.

Yhteistyössä