Miekii kysyn huuto.netistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:
Jollei siihen ole tullut vielä yhtään huutoja. Jos joku on jo huutanut, et tietenkään voi luvata sitä kenellekään muulle suoraan =)

jos hv on ylittynyt et voi myydä suoraan kellekkään (paitsi jos se jolle oot myymässä käy huutamassa tuotetta ja sä suljet kohteen heti huudon jälkeen), mutta jos hv ei ole ylittynyt voit koska tahansa sulkea kaupan

hv on ylittynyt.. mutta pitääkö mun myydä tuo kohde siihen hintaan mikä on huudettu.. vai voinko pyytää tätä halukasta ostajaa korottamaan kohteen haluamaani summaan ja sulkea heti sen jälkeen kohteen? onks se sallittua? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
on siihen tullut jo huutoja.. mutta tää kysyjä on antanut korkeimman tarjouksen jo kohteesta.. ja nyt kysyy multa mihin hintaan myisin kohteen...

no ei siinä oo ongelmaa..senkus suljet vaan =)kuhan varmistat että se viimesin huuto tosiaan on ko.henkilön

hv on ylittynyt.. mutta pitääkö mun myydä tuo kohde siihen hintaan mikä on huudettu.. vai voinko pyytää tätä halukasta ostajaa korottamaan kohteen haluamaani summaan ja sulkea heti sen jälkeen kohteen? onks se sallittua? :ashamed:

juu,näin voit tehä..

En tiiä onko sallittua mutta kyllä sä niin voit tehdä

Yhteistyössä