jos joku huutaja kysyy voiko ostaa suoraan kohteen, vaikka kyseessä on huutokauppa voinko sulkea kohteen ja myydä tuotteen kysyjälle? :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:Jollei siihen ole tullut vielä yhtään huutoja. Jos joku on jo huutanut, et tietenkään voi luvata sitä kenellekään muulle suoraan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:on siihen tullut jo huutoja.. mutta tää kysyjä on antanut korkeimman tarjouksen jo kohteesta.. ja nyt kysyy multa mihin hintaan myisin kohteen...
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:hv on ylittynyt.. mutta pitääkö mun myydä tuo kohde siihen hintaan mikä on huudettu.. vai voinko pyytää tätä halukasta ostajaa korottamaan kohteen haluamaani summaan ja sulkea heti sen jälkeen kohteen? onks se sallittua? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:hv on ylittynyt.. mutta pitääkö mun myydä tuo kohde siihen hintaan mikä on huudettu.. vai voinko pyytää tätä halukasta ostajaa korottamaan kohteen haluamaani summaan ja sulkea heti sen jälkeen kohteen? onks se sallittua? :ashamed:
juu,näin voit tehä..
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:hv on ylittynyt.. mutta pitääkö mun myydä tuo kohde siihen hintaan mikä on huudettu.. vai voinko pyytää tätä halukasta ostajaa korottamaan kohteen haluamaani summaan ja sulkea heti sen jälkeen kohteen? onks se sallittua? :ashamed: